"noluyor lan!" diyerek bağıran Aral'a endişeli gözlerle baktım.
Gözlerimiz kesiştiğinde yapma dermiş gibi bir bakış attım fakat beni umursamadan çocuğa attığı kafayla bir ses geldi.
Kırılma sesi.Çocuğun burnunu kırmıştı!
İşte şimdi sıçmıştık!
"Ah!" diyerek acıyla inledi.
Napacağımı bilemeyerek sınıftakilere baktım.
Bir çember oluşturmuşlardı ve öylece izliyorlardı.
Dayanamayarak Uğur'a yumruk atan Aral'ı çekip çıkarmayı düşünürken bağırdım. "Aral yeter!" Kolunu bırakmam için arkaya doğru salladığında dirseği gözümün altına çarptı.
Acıyla yere serildiğimde inledim.
Aral, yaptığı şeyi farkettiğinde çocuğun üstünden kalkıp benim yanıma gelirken yüzündeki endişeyi görebiliyordum.
Fakat bana doğru gelmesini engelleyen bir şey oldu.
Uğur onu arkadan çekerek yere düşürdü ve üstüne çıkarak yumruk atmaya başladı.
Öyle sert atıyordu ki, Aral'ın yüzü kanlar içinde kaldığında hızla yerimden kalktım.
İş gerçekten artık ciddiye binmişti.
Bağırmaz olaydım!
Uğur'u tutarak geriye doğru çektim.
Ayağa kalktığında kaşları çatıktı.Nefretle Aral'a bakarken yanına giderek yakasından tuttum.
"Uğur dur artık!" dedim sertçe fakat o hala Aral'a bakıyordu.
"Bu yaptığın sadece ona değil herkese zarar veriyor!" diyerek Aral'ı gösterdim.
Gözleri bana doğru döndüğünde durdu.
Yanından geçerken birşey yapacağını düşündüm fakat nefret dolu bakışlarını Aral'a göndererek sınıftan çıkıp gitti.
Aral'a bakmaya korkuyordum.
Neden bilmiyordum ama onun kanlı yüzüyle karşılaşmak istemiyordum.
Yavaşça ona döndüğümde yüzünün kanlar içinde olduğunu farkettim.
Kimsenin yardım etmemesi ayrı can sıkıcıydı.
Aral'ın yanına oturdum ve yüzünü ellerimin arasına aldım. "Sakin ol." dedim yumuşak bir sesle.
Benden böyle tepkiler görmek zordu bu yüzden şükretmeliydi.
"İyisin.Acıyor olmalı ama-" demiştim ki ayağa kalktı.
"Acımıyor."
Kaşlarım yavaşça çatıldı.
yüzü kanlar içerisindeyken bana erkeklik taslayamazdı!
"Aral yüzünün halini görmüyorsun."
"Noluyor burada!" diyerek gelen İsmail hocayla, fısıltıyla küfretmem bir olmuştu.
Okulun en katı hocalarından biri bu kavgamızı görmüştü.
"Noldu senin yüzüne?" dedi kaşları çatılırken.
Hocanın arkasında Asena'yı gördüm.Hocayı o çağırmış olmalıydı.
Aral'ın ağzını bıçak açmadı.Neden bilmiyordum ama Uğur'un yaptığını söylemek istemedi fakat bu dayak yediği için değildi.Ondan yediği içindi.Belki de daha farklıdır ama bilmiyordum.Aralarında birşey olduğu belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAPUNZEL
Teen FictionOkyanus, kadınlar için okulda bir beste söyleyerek gösteri düzenler.Okulun popüler, herkesin aşık olduğu fakat bir yandan da korktukları Aral, alt komşusu olan kızı seven, onunla sevdiği kadar da uğraşan biridir.O gösteriden sonra kızın fotoğrafını...