Multimedia; Selin..
Biricik komşumuz(!) Ömer, babamla durmadan sohbet ediyorlardı.
Babamla Derin'in arası pek iyi olmadığından, Derin hemen benim ısrarlarım sonucunda ona ayrılan, iç karartıcı siyah odasına dönmüştü.
Sıkıntıdan ne yapsam diye düşünürken, Skype'da Selin'den görüntülü arama isteği geldi.
Kocaman sırıtarak ayağa kalktım ve hemen odama koştum.
İsteğini, merdivenlerden koşarken kabul etmiştim zaten.
Antalya'da ki evimizde de aynı renginden bulunan, yumuşacık toz pembe nevresimimin üzerine zıpladım.
"Hiç mesaj atmıyorsun Defne!" Selin'in yapmacık olduğu sinirine karşı, yavru kedi gibi gülümsedim.
Biliyorum, yavru kediler gülümseyemez ama, tipim onlar kadar masumdu sanırım. Aslına bakarsanız, normal büyüklükte de kediler gülümseyemez... Her neyse...
"Ya başımıza gelenlerden, artık hiç kimseye yazamıyorum. Neyse ya, bunu mu konuşacağız. Tatilin nasıl gidiyor?" Bildiğim halde sorduğum soru tuhafıma gitti.
Sık olmasa da, arada sırada Selin'le WhatsApp'den yazışırdık ve o her gittiği tatil köylerinde tuhafına giden şeylerin videosunu atardı. (WhatsApp 'Watsap' diye okunmaz. 'Watsep' diye okunur. Bende yeni öğrendim :D)
"Güzel gidiyor, senin?" diye sorduğu sorusuna "Bildiğin gibi," diye yanıtladıktan sonra, sıkı bir saat konuştuk.
Skype'dan görüntülü aramamızı sonlandırdıktan sonra, herkesle sahile gitmeye karar aldık.
Sırf Derin'e inat olsun diye siyah aldığım bikinilerimi üzerime geçirirken, kıkırdadım.
En sevdiği renk siyahtı. Ona göre, siyah kızlarda fazla seksi durduğu için bana siyah kısa bir şey giydirmiyordu.
Diğer kızlar üzerinde çıkardığı bu yorumdan dolayı ona epey kızmıştım.
Şimdiyse sırf gıcıklığına siyah giymiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Bela
RomanceBen; Defne Demir. Türkçe'si bozuk, yarı Türk, yabancı dizilere aşık ve bence güzel biriyim. On yedinci yaşımda, beni daha annemin karnında bırakıp gitmiş olan babamla tanışmış ve ona çok zor bağlanmış bir kızım. O; Zekiliği, yakışıklılığı ve soyadıy...