19. Bölüm: Sevme Zamanı

204 29 30
                                    

Bölümün şarkısı- Oya&Bora Sevme zamanı keyifli okumalar yorumlarınızı bekliyorum

————————&————————
Zeynep'ten

Nikaha iki gün kala Mira ile son eksikleri tamamlamak için dışarı çıktık. Cüneyd iki elimizi bir pabuca sokmuştu. Kısa zamanda her şeyi halletmem haliyle zor olmuştu. Ama asla pişman değildim ben de bir an önce kavuşmak istiyordum.

Çok beklemiştik çok sabretmiştik nelere göğüs germiştik Cüneydle. Artık vakit kaybetmek anlamsızdı. Cüneyd'in olmadığı her an çok özlüyordum onu.

Mira ile gelinlik almak için önce arkadaşının mağazasına gittik. Orda bir sürü model göstermişti ama hepsi abartılı geliyordu. Gönlüm sade zarif modellerden yanaydı.

"Of Zeyno evleniyorsun farkında mısın biraz gösteriş olabilir bence sevgili kardeşim."

"Sevmiyorum öyle Mira sadelik iyidir hiç gerek yok." Tam o sırada diğer tarafta gözüme çarpan gelinliğe adeta uçtum. O kadar şık ve zarıfti ki hemen elime alıp Mira 'ya doğru çevirdim.

"Nasıl Mira sence?"

"Bak bu güzelmiş sade ama çok beğendim. Hemen denesene bir. Duvak da bakalım. Bu modele aslında eldiven de güzel olur. "

"Hemen denemeye gidiyorum. Sende duvak seç bana olur mu? Ne beğenirsen onu alıcam söz."

Gelinliği oradaki çalışana verip deneme kabinine girdim. Mira da arkadaşıyla duvak seçiyordu. Görevli kadın sayesinde gelinliği giydim. Aynada kendime baktığımda çok duygulandım. Hiç beklemediğim anda bulan bu mutluluklar fazla geliyordu galiba bedenime.

Ölüme duçar olana mutluluk garip mi geliyordu acaba? Bu düşüncelerden sıyrılıp kendimi miraya göstermek için kabinden çıktım. Mira beni görür görmez ağlamaya başladı.

"Zeynep çok çok güzel oldun canım benim. Of ben çok kötü oldum ya." diyip ellerini gözüne doğru sallamıştı.
"Ağlama bak Mira canım. Bak bir bana beğendin mi yakışmış ki gerçekten?"

"Elimde değil Zeynep hem mutluluk hem hüzün gözyaşları bu. Yakışmak ne kelime masallardaki prensesler gibisin maşallah." Onu böyle görünce hemen sarıldım ona.

"O zaman bunu alıyoruz. Sen duvak olarak ne seçtin?" 
"Biraz uzun olsun dedim. Zarif gelinliklere çok yakışıyor uzun modeller. Beğendin mi ?"

"Bayıldım Mira gerçekten bu işte bir numarasın."
"Gelinlikte bi problem yok dimi prova için zamanımız çok yok ama üstüne oturmuş potluk yok gibi."

"İçinde gayet rahatım bence oldu böyle. Alalım daha çok işimiz var. Yarın kına olacak toparlanalım."

Üstümdeki gelinliği çıkartıp ödemesini Cüneyd'in verdiği kart ile yapmıştım. Ardından gelinlikçinin yanında iç çamaşırı ve gecelik mağazasına girdik .

"Ee Zeynep gelinliğin altından giyeceğin çamaşırları da burdan alalım hemen. Evde giyeceğin seksi geceliklere bakalım. "

"Ya Mira tövbe utandırmasana."

"Ayıp mı günah mı kocan olacak sonuçta saçmalama istersen Zeynep. Bak şuradaki gecelikler çok güzel. Her renginden alalım."

Geceliklere bakarken bile çok utandım. Resmen varla yok arası gibiydi hepsi. Şimdi bunları giyip Cüneyd'in karşısına mı çıkacaktım?

İçime yine bir ateş basmıştı ama Mira haklıydı. Cüneyd kocam olacaktı. Bu sefer gerçekten bir evliliğimiz olacaktı. Utanmam saçmaydı. İkimiz de mutlu olacaktı o anlarda. Utanmayı zihnimde geri plana atıp hemen iç çamaşırı ve geceliklere bakmaya koyuldum.

Savaşçı&CevherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin