Mafya Ve Sadist'in Yazarı Aleyna İle Röportaj

54 7 2
                                    

1 . Kendini bize anlatır mısın? Rahat olabilirsin :)











1.Ben Aleyna. Adımdan da belli aasdg. 15 yaşındayım ve Ankara'da yaşıyorum.



















2 .Yazmaya ilgin nasıl başladı? Yetenekli olduğunu nasıl farkettin?


















2. Canımın sıkılmasıyla yazmaya başladım. Okuyucularımla gaza geldim ve devam ettim.





3.Yazmak senin için özel bir şey ifade ediyor mu?





3. Evet tabiki. Yazarken hayalimi sayfalara döküyorum ve bu zevk veriyor.





4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?




4. Aklıma gelen fikirle yazmaya başladım. İyi ki yazmışım ansjdf






5.Yazdıgın hangi hikaye daha başarılı oldu? Hangi hikayenin daha başarılı olacağını umuyordun?





5. Mafya ve Sadist'in başarılı olacağına inanıyordum. Öyle de oldu.






6.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?





6. Fazlasıylaaaa.





7. Hikayende kendine benzettiğin ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?







7.Gece'nin şakacı tavrı benimle eşdeğer.






8.Hani insan kendi kafasındaki karakteri yansıtır ya hikayelerinde , kendi yazdığın karakterlerde aşık olduğun , keşke gerçek olsa dediğin bir karakter var mı?





8. Cengiz, İsmail ve Gece




9.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?






9.Yelomi'nin Kırık Kalp ve Starsupermodel'in Sapık hikayesi favorim.






10.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?






10. Sapık'taki Cihat kesinlikle.





11.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?




11. Hayır olmadı. İyi ki olmadı.





12.Bölüm yazarken sıkıldığın-tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?






12. Evet oluyor. Böyle durumda yazmıyorum. Ya da hikayeyi siliyorum.





13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?




13. Yazım kuralları, Türk karakterler ve hikayenin girişi.






14.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?







14. Müzik ve hayal gücüm.






15. En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?


 




15. Yelomi ve Büşra Küçük.





16.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?






16. Canımı yakacak kadar cesareti olanın sonuçlarına katlanacak kadar gücü olmalı.. Gecenin sözü ve İsmail'in lakabı Hotmail.




17.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)
 



17. Okuyucularımın yorumları beni gaza getiriyor zaten.





18. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?




18. Benim için de bir zevkti. Okuyucularım; vote verin voteeee. Şakaydı. Sizleri seviyorum böcüklerr.






---------------------Röportaj için Aleyna'ya çok teşekkürler :)

Mafya ve Sadist kitabını okumanızı tavsiye ediyorum :)Tüm okurlarıma teşekkürler :)

Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin