Wampir Günlükleri'nin Yazarı Badwampiree ile röportaj :)

159 11 2
                                    

1 . Kendinizi tanıtır mısınız?

1.İsmim Ecem.15 yaşında asi ve vejeteryan bir kızım.Futbol oynamayı severim.Yarı Türk Yarı Almanım.Neymar ve Enrique Iglesias hastasıyım.İstanbul Cihangir de oturuyorum.

2 .Yazmaya ne zaman başladın? Yazmak senin için ne ifade ediyor?

2.6 yaşındayken.Onuda kuzenime yazdırmıştım.Yazmak benim için fazla şey ifade ediyor.Ne kadar insanların yüzüne söylesem de sinirlerimi hikaye ve müzik dinleyerek atıyorum.İkisi bir arada olunca rahatlıyorum.

3.Hikayenin adı ne? Kaçıncı hikayen?  Daha önce denemelerin oldu mu?

3.İlk hikayemin ismi Vampir Günlükleri Değiştirilmiş Hali.İkinci kitabım.Daha önce denemelerim oldu.Ben hikayelerimi çok önceden yazıp hergün yayınlamaya çalışırım. Eğer o gün yayınlayamazsam diğer gün iki tane yayınlarım.

4.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?

4.Son baktığımda 400 kere okunmuş.Ama ben yeterli ilgiyi almadığını düşünüyorum.

5. Hikayende kendine benzettiğin  ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?

5.Lexi karakterini kendime benzetiyorum.Kol ise kuzenime çok benziyor.Fakat Damon a benzetecek kişi şuan hayatımda yok.

6. Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?

6.Evet var.Mesela Erkek Fatma yı keşke ben yazsaydım dediğim oluyor.Birde Michaelson'un Kızı nı isterdim.

7.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?

7.Açıkcası pek olmadı.Hatta hiç olmadı.Ama eğer iyi bir kıyaslama olsaydı sevinirdim fakat kötü bir kıyaslama olsaydı bu beni çok kızdırırdı.

8.Bölüm yazarken sıkıldığın/tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?

8.Sadece bir kere oldu.Onda da müzik açmıştım.

9.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?

9.Hikayemi yazarken noktalama işaretlerine ve büyük küçük harf yazımına dikkat ediyorum.

10.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?

10.Evet herkesin olduğu gibi benimde var.Benimki ise Neymar fotoğrafına bakıp Miley Cyrus un Stay şarkısını dinlemek.

11. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi  Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?

11.Teşekkürler.Seninle de röportaj yapmak güzeldi.Ben sadece okurlarıma 'Sakın bir fikri içinize atmayın çok pişman olursunuz.'diyorum.Sizi seviyorum :*

Ecem'e çook teşekkür ediyorum :) http://www.wattpad.com/story/24336004  adresinden Wampir Günlüklerini okumanızı tavsiye ediyorum :) 

Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin