1 . Kendini bize anlatır mısın? Rahat olabilirsin :)
1- Adım Sevgi. 17 yaşındayım. Kitap okumayı çok seviyorum. Aslında sevmek denemez ona ya nefes gibi hava gibi ihtiyacım var. Çocuk gelişimi okuyorum ama ileride edebiyat öğretmeni olmak istiyorum. Çünkü edebiyatta çok ama çok ilerideyim diyebiliriz. Şuan lisedeyim ama üniversitedeki edebiyat konularına çalışıyorum mesela.
2 .Yazmaya ilgin nasıl başladı? Yetenekli olduğunu nasıl farkettin?2-Yazmaya ilgim hep vardı. Kitap yazmaya ise okuma yazmayı öğrenir öğrenmez başladım diyebiliriz. Yetenekli olduğumu ise ne zaman farkettiğimi cidden bilmiyorum.3.Yazmak senin için özel bir şey ifade ediyor mu?3-Yazmak. Yazmak benim için en az okumak kadar önemli bir aktivite. Yazdığım zaman yaşadığımı hissediyorum. Yani yazmazsam olmaz. Yazmadan yapamam.
4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?4-Hayal gücüm çok ama çok geniş ve yazmayı seviyorum. Kitapta okumayı seviyorum. İşte bunların ucu birleşince yazmaya karar verdim.
5.Yazdıgın hangi hikaye daha başarılı oldu? Hangi hikayenin daha başarılı olacağını umuyordun?
5-Tutsak gözyaşları kitabım diğerlerine göre daha başarılı oldu ama ben Kitapların Aşkı kitabının başarılı olmasını isterdim.6.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
6-Fazla görmedi ama göreceğini düşünüyorum. Bir anda yükselmesi beklenemez.
7. Hikayende kendine benzettiğin ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?7-Kitapların Aşkı kitabındaki Yagız'ı kendime benzetiyorum. Hatta o benim ya:-) Tam beni anlatıyor Yağız. Eğer o kitabı olurlarsa ne demek istediğimi çok iyi anlayacaklar.
8.Hani insan kendi kafasındaki karakteri yansıtır ya hikayelerinde , kendi yazdığın karakterlerde aşık olduğun , keşke gerçek olsa dediğin bir karakter var mı?8-Kitapların Aşkı kitabındaki Yagız'a aşığım. Keşke gerçek olsa:-) 9.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?9-MariaaaGomezzz adlı kişinin Aydınlığa Doğru kitabını benim yazmam gerekirdi diyebilirim. Burada ben olsam bende böyle yapardım dedirten bir kitap. Gerçekten okumanızı tavsiye ederim.
10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?10-Tabiki de çok oldu. İnsana moral veriyor. Kendini güçlü hissetmesini sağlıyor.11..Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?
11-Aydınlığa Doğru kitabındaki Deniz'e aşığım. Ah Deniz keşke benim olsan....12.Bölüm yazarken sıkıldığın-tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?12-Tabiki de öyle anlar çok oluyor. O anlarda elimde olanları bırakıp kendimi yatağa atıyorum. Yastığa başımı koyduğum anda ilham geliyor. Yani yastığımın etkisi çooook fazla diyebiliriz. Buradan yastığıma teşekkürlerimi iletiyorum.:-)
13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?
13-Öncelikle bir hikaye okuyorsam o kitabın beni etkileyip etkilemediğine bakarım. Bana dayak atacak bir kitap. Benim ağzımı yüzümü dağıtacak diyebilirim. Yazarken ise aynı etkiyi ben okuyucularıma yapmaya çalışıyorum ve yazarken noktalama işaretlerine dikkat ediyorum.
14.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?
14-Dediğim gibi öncelikle yastığımdan çok ilham alıyorum.Ama her yerde yastık bulamıyorum tabiki de. O sırada şairlerin söyledikleri sözlere bakıyorum. Söyle diyebilirim bana güzel bir söz söyleyin size yeni bir dünya yaratayım. 15. En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim? 15-Dediğim gibi bende darbe etkisi yaratan bir yazar MariaaaGomezzz
16.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?16-"Çözüm bekleyen matematik soruları gibisiniz kızlar ama üzgünüm ben sözelciyim." Bu sözü bulmak için gerçekten çok uğraşmıştım.17.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)
17-O sözlerden çok var ama benim için en önemli olanı söyleyeceğim. "Ben maskeleri ile gezen insanların arasında bile maskesiz gezmeyi başarmış bir insanım. Şimdi pes edemem.18. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
18-Benim içinde çok zevkliydi. Ben çok teşekkür ederim. Buradan okurlarına kitaplarını okumalarını ve onları hissetmelerini istiyorum.Çünkü önemli olan bir kitabı okumak değil hissedebilmektir.
------------------Röportaj için Sevgiye Çok teşekkür ederim :)
Bilgi Akademisi 1Bilgi Akademisi 2
Tutsak Gözyaşları
Bir Parça MasalKitapların Aşkı
Kitaplarını okumanızı tavsiye ederim :)
Tüm okurlarıma tesekkürler :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
Não FicçãoRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...