Esir'in yazarı Mavigardiyan ile Röportaj

21 1 2
                                    

İlk beş soruda hepsine bir cevap vermek zorundasın.


1)Kahve mi çikolatalı süt mü?

Kahve



2) Çikolatalı pasta mı yoksa waffle mı?





Waffle




3)Televizyon mu bilgisayar mı?





Bilgisayar






4)Dizi mi film mi?





Film





5)Okumak mı yazmak mı?




Yazmak




ve şimdi de seni biraz tanıyalım..





1.Kendini bize anlatır mısın?



Adım Sümeyye. Trabzon'da yaşıyorum. İkinci sınıftan beri bir şeyler yazmaya çalışan biriyim. Çok negatif ama nadiren de pozitif biriyim. Şanssız bir insanım. Herkesin sevdiği ünlü olsun, çikolata markası olsun, yemek olsun, bu tarz şeyleri sevmeyen, genelde nadir şeylerden hoşlanan biriyim. Dengesiz bir kişiliğim var. Günlerimin çoğunu uyuyarak geçiririm. Kış mevsimi aşığıyım.




2.Yazmaya ilgin nasıl başladı?





Annem bana kırmızı bir defter almıştı. İkinci sınıftaydım. O zamanlar duygu yüklü yazılar yazmasam da öyle başladı. Kendimi bildim bileli bir şeyler yazıyorum.





3.Sence yetenekli misin?




Kendime bu konuda deli gibi güvenirim. Bence yetenekliyim.





4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?






Hep Fan Kurgu yazardım zaten. Sırf hayal dünyamı somutlaştırmak içindi.





5.Kurguların beğeniliyor mu?




Yani, okuyan beğeniyor.



6.Yazdığın hangi hikaye daha başarılı oldu?


Sadece Esir'de bu kadar ilgi gördüm. Diğer iki hikayem keşfedilmedi. Hatta biri final bile gördü ama sildim.



7.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?





Hala beklediğim tarzda bir ilgi görmüyorum.



8.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?





Yabancı. Kesinlikle o.





9.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?




Hayır, yani yok sanırım.




10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?





Edebiyat hocam bana genç Tazeoğlu der. Denemelerim onun kalemini andırıyormuş. İyi hissettiriyor. Yani demek ki bir şeyler başarabiliyorum ki, benzetilmeye layık görüyorlar.





11.Bölüm yazarken tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?



Tıkandığım zaman müzik dinlerim. Ya da yürüyüşe çıkarım. Yürürken aklıma çok şey gelir. Odada deli gibi voltalar atarım bölüm yazarken.





12.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?



Bir önceki hikayemi biri için yazdım. Ondan ilham aldım. Bu hikayemde ilham aldığım şey, hep yapmak istediğim şey.




13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?




Duyguya. Bana bir şeyler hissettirmeli.





14.En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?




Öznur Yıldırım.




15.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?




Kendi borumun öttüğü yerde, sessizce uçmam gerekiyorsa, ben de krallığı yukarıdan yönetirdim.






16.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)




Doğru yolun çekilen acısı boldur.




17.Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?




Teşekkür ederim. Siz her şeysiniz. Benim için bir aile, sırdaş, kardeş, abla abi gibisiniz. Sizleri çok seviyorum.





Mavigardiyan adlı kullancının yazdığı:EsirGerçekHikayelerini okumanızı tavsiye ederim

Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin