İçimdeki Suçlu'nun Yazarı Kaplya ile Röportaj :)

146 12 2
                                    

1 . Kendinizi tanıtır mısınız?

Kitap okuyan, mutfakla haşır neşir  insanları gözlemlemeyi seven bir olmama rağmen biraz ön yargılıyım galiba.Üç yaşındaki hallerimi anlattıklarında inadın, kafamın dikine gitmenin hep benimle olduğu bir özellik de görülüyor. Bazen konuşmam bazen aşırı geveze olabilirim. Zıt haller, ani ruh değişiklikleri burcumdan kaynaklanıyor galiba.

2 .Yazmaya ne zaman başladın? Yazmak senin için ne ifade ediyor?

23 Eylül 2009 tarihinde başladım yazmaya. İnsanlar için doğum günleri önemlidir benim için o gün bir lanet gibi şimdiyse 23 Eylülleri gerçek doğumum gibi hissediyorum. Benim için daha önemli o gün...

3.Hikayenin adı ne? Kaçıncı hikayen?  Daha önce denemelerin oldu mu?

İçimdeki Suçlu. Kaç hikayen var diye sorarsan söyleyemem çünkü çok fazla var. Sayısını unutacağım kadar. Denemeler de yazdım ufak tefek şiirler de ama kısa bir yazı pek bana değil galiba.

4.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?

Gördü ya da görmedi üç bini aşkın okuyucum var ve bunu normal bir şekilde karşılayamazdım. Yorum sayısı az olsa bile en azından beğenip okuyan okumaya devam eden var diyorum.  O yüzden ilgi arttıkça memnun olsam da bu halimize de şükür diyorum.

5. Hikayende kendine benzettiğin  ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?

Şu an yazdığım hikaye galiba benim ruh halimden çok etkileniyor sanırım ya da ben onların ruh hallerinden çok etkileniyorum. Bazen Ela mı yoksa ben mi konuşuyorum bilmiyorum ya da Hayden mi arsızlaşıyor yoksa içimdeki küçük şeytan mı onu da bilmiyorum : )

6. Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?

Wattpad'te pek sıkı bir okuyucu değilim ama çok değişik hikayeler var. Yeraltı Güneşinin ve Psikopat-Sosyopat adlı hikayenin konuları çok hoşuma gidiyor. Sizin Maceranız adlı hikayenin okuyucuların fikirlerine değer vermesi de çok hoş ama hikayeleri onların kaleminden okumak daha hoş çünkü fikir ana-babaları onlar.

7.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?

Olmadı. Olursa da açık ve net kıyaslamaya karşılık kafa göz dalabilirim. Bu benim yazı şeklim o onun yazı şekli kıyaslamak çok yanlış bir şey. Yaşananlar, olgunluklar oldukça farklı insanların birbirleriyle kıyaslanması çok yanlışken konu yazıma gelince kat kat yanlış.

8.Bölüm yazarken sıkıldığın/tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?

Sıkılmaktan ziyade tıkandığım anlar oluyor. Gidip bir kitap okuyorum ya da film izleyip kendime tatil veriyorum. Peşinden hikayenin önceki bölümünü okuyorum ve pat her şey dökülüveriyor tekrardan.

9.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?

Hikayeyi yazarken otomatiğe bağlıyor insan. Yazım hızı beyin hızına yetişemiyor o yüzden dönüp dönüp tekrar okumaya çalışıyorum zaman kısıtlı değilse. Yazdığım tamlamaların saçma olmamasına ama yeni anlam öbekleri katmasını deniyorum. Düzgün, açık bir anlatım her şeyden önemli.

Okurken hikayenin içine çekmesi lazım ki Wattpad hikayelerinde bu çok zor çünkü internetten okumak her zaman zor bir olaydır. 

10.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?

Müzik. Bazen tek bir cümleden esinlenip yeni ve bambaşka bir şey ortaya çıkabiliyor.

11. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi  Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?

Gülümsemeye takık bir insanımdır. Her ne olursa olsun her insan bir kez de olsa gerçekten gülümsemenin tadına varmalı. Sadece gülümseyin... 

Bana vakit ayırdığın için ben teşekkür ederim :)

 Kaplya'ya röportaj için tekrar teşekkür ediyorum :)

İçimdeki Suçlu

Acının Atışı

Feminist(!)Günlük

Yukarıdaki hikayeleri okumanızı tavsiye ediyorum :)

Elimde Yaklaşık 14 röportaj kaldı :) Bu röportajlar bittikten sonra başka röportaj yapmayacağım :) Çünkü  dershane başlıyor :)

 

AMA SİZE BİR SÜRPRİZİM VAR!!

 

BU ZAMANA KADAR RÖPORTAJ YAPTIĞIM ARKADAŞLARIN HİKAYELERİN OKUYUP SİZİNLE BURADA FİKİRLERİMİ PAYLAŞACAĞIM.. TABİKİ HİKAYE HAKKINDA HER ŞEYİ SÖYLEYEMEM :) 

 

HİKAYE TANITIMLARI BAŞLIYOR!!!! 

 

HAFTADA BİR TANITIM YAPACAĞIM!! :)

 

ÇOK YAKINDAA...

Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin