Tercihlerin neler? Biraz röportajımıza renk katalım :)Hepsine BİR cevap vermek zorundasın.
1- Kahve mi çikolatalı süt mü?
1- İkisinede bayılırım.
2- Çikolatalı pasta mı yoksa waffle mı?2- çikolatalı pastayı tercih ederim.
3-Televizyon mu bilgisayar mı?
3- Tabii ki bilgisayar.4-Dizi mi film mi?
4- En sevdiğim dizilerim.
5-Okumak mı yazmak mı?
5-En büyük tutkum yazmak Şimdi de seni tanıyalım..
1.Kendini bize anlatır mısın?
1- Ben Sıla Cicikara. Yazmak en büyük tutkum. Yalnızlığı seven ve çekingen bir tipim.2.Yazmaya ilgin nasıl başladı?
2- Okuduğum Wattpad hikayeleri yazmaya olan ilgimi daha çok arttırdı.
3.Sence yetenekli misin?
3- Bence fazla değil ama kitabımı okuyanların düşüncesi nedir bilmem.
4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?
4- Okuduğum Wattpad hikayeleri yazmaya olan ilgimi daha çok arttırdı.Aslında on beş tatilde aklıma bir kurgu geldi ve onu direk kaleme aldım. Arkadaşıma okuttuğumda bana yazmam için destek verdi ve bende hikayeyi Wattpad'te yayınlamaya başladım.
5.Kurguların beğeniliyor mu?
5-Kurgularım bence beğeniliyor.
6.Yazdığın hangi hikaye daha başarılı oldu?
6-En başarılı hikayem İnci Çiçeği. Bu arada yazdığım tek hikaye. (Artık değil?)
7.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
7-Hikayem beklediğim ilgiyi tam olarak görmedi.
8.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?
8-Wattpad'te beğendiğim hikaye var. Ancak bunu ben yazmalıydım dediğim yok.
9.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?
9-Bir çok karakter var. Ancak en çok Blue Lighter hikayesindeki Amber karakterini seviyorum.10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?
10-Başka yazarlarla kıyaslandığım olmadı. Olsaydı çok üzülürdüm
11.Bölüm yazarken tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?
11-Bölüm yazarken bir çok kez tıkanıyorum. Böyle durumlarda gökyüzüne bakıyorum ve hikayemin konusuyla alakalı film izliyorum.
12.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?12-Hikaye okurken hikayenin anlatımına ve betimlemesiyle sanki o hikayedeki olayları ben yaşıyormuş hissiyatı verdirmesine dikkat ederim. Ben yazarken ise en çok yazım hatalarıma, betimlemede eksik olduğum yer olmamasına ve anlatımın anlaşılır olmasına dikkat ederim.
13.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?
13-Hikaye yazarken ilham aldığım bir şeyler var. Bazen esen rüzgar, bazen içimi ısıtan güneş ve bazen ise yağmurlu havalar benim en büyük ilham kaynağımdır.
14.En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?
14-En başarılı bulduğum wattpad yazarı yerine yazarları desek olur mu? Çünkü bir kaç tane var.bayan_yingyang ,quitereckles, olupapatya,rainsmell, MishaPM En başarılı bulduğum wattpad yazarları.15.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?
15-'Ben bir çıkmazın içine düşmüştüm. Ben ne yapacaktım? Hangi yoldan gitmeliydim? Daha neler yaşayacaktım...'Kitabımda en sevdiğim söz bu.
16.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)
16-Umutsuz anlarımda kendime 'her şey güzel olacak.'derim.
17.En sevdiğin yazara bir soru soracak olsan ne sorardın?
17-En sevdiğim yazara soracağım soru olarak aklımda bir şey yok ama o zamanki ruh halimle bağlı.
18.Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
18-Benim içinde bir zevkti... Buradan okurlarıma şunu söylemek istiyorum. Kitabıma lütfen destek olun ve isteklerinizi yorum kısmında belirtin.Röportaj için Sıla Cicikara'ya teşekkürler.
Sıla Cicikara'nın İnci Çiçeği ve isimli kitaplarını okumanızı tavsiye ediyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
Literatura FaktuRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...