RAIN || ASHTON IRWIN kitabının yazar 1D_9697 ile Röportaj

48 8 0
                                    

Tercihlerin neler? Biraz röportajımıza renk katalım :)Hepsine bir cevap vermek zorundasın.1- Kahve mi çikolatalı süt mü?





Tercihim kahveden yana olur fakat çikolatalı süte de hayır demem.












2- Çikolatalı pasta mı yoksa waffle mı?











Waffle








3-Televizyon mu bilgisayar mı?














Bilgisayar

















4-Dizi mi film mi?















Bu çok çelişkili bir soru benim için ama sanırım film.









5-Okumak mı yazmak mı?







Burada bir yazar olmama rağmen okumak her zaman daha çok hoşuma gider.













Şimdi de seni tanıyalım ..














 1.Kendini bize anlatır mısın?















Adım Leyla 19 yaşındayım. Çocuk gelişimi bölümü üniversite 2. sınıf öğrencisiyim. Çabuk sinirlenen ve sert mizaçlı bir insanımdır. Ama tanıdıkça insanlar eğlenceli ve cesur yönlerimi fark ederler. Klasik bir laz inadı olan biriyim sanırım.









2.Yazmaya ilgin nasıl başladı?
















Aklımda yazmak hep vardı fakat cesaret edemiyordum. Kendimce çekincelerim vardı. Fakat sonrasında denemeden başaramayacağımı ve her zaman içimde kalacağını anladım. Kafamdaki kurguyu yazmaya başladım ve şu an kararımın ne kadar doğru olduğunu anlıyorum.





















3.Sence yetenekli misin?


















Yazma konusunda işin başındayım. Evet bu konuda bir yeteneğim var fakat geliştiriyorum. Hiç bir zaman da tam anlamıyla yazar olabileceğimi sanmıyorum.






















4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?









Dediğim gibi aklımda bir kurgu vardı ve bunu artık insanlara sergilemem gerektiğinin farkındaydım. Bu istek beni cesaretli yaptı ve hikayeyi yazmaya ve yayımlamaya başladım.








5.Kurguların beğeniliyor mu?















Bir tane kitabım var o da Rain. Onun kurgusu içinde hep iyi yorumlar aldım. Sanırım beğeniliyor.


























6.Yazdığın hangi hikaye daha başarılı oldu?

















Zaten bir kurgum var o da şu an gayet başarılı ilerliyor. Az bölüm sayısına rağmen okunma ve oy sayılarından ve gelen mükemmel yorumlardan bunu anlıyorum.












7.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?





















Her yazar daha fazlasını tabi ki ister. Bende hikayemin daha da büyümesini istiyorum. Ama şu an ki ilgiden de memnunum. Daha fazla kişiye ulaşmakta hedef ve hayallerimden biri.






















8.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?













Wattpad hikayeyi okumuyorum. Bu platformda yazmak dışında okuma vasfını pek edinemedim. Bu yüzden buna bir cevap veremeyeceğim.















9.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?















Wattpad hikayesi okumadığım için karakterleri bilmiyorum. Ama kendi hikayemdeki Robin karakterini fazlasıyla seviyorum. Sanırım gerçek bir dünyada hayatımda böyle birini isterdim.














10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?














Olmadı aslında. Herkesin yetenekleri ve hayal gücü farklı. Burada insanlar rekabet işine girmemeli. Burada önemli olan şey yazarlar değil bence okurlar.














11.Bölüm yazarken tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?


















Aslında çok oluyor. Biraz ara veriyorum. Kafamı toparlıyorum. Genelde kitap okuyorum ki cümlelerimi toparlamam daha kolay oluyor. Ya da fikir edinebiliyorum. Bir yazarın bir yazardan beslenmesi kanaatindeyim.














12.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?















Müzikler ve gördüğüm resimler bende ilham kaynağı oluyorlar. Hikayemde kullandığım karakterlerimin resimleri ya da giflerini gördüğüm an o anda yazacaklarımı hemen kafamda canlandırıyorum. Sonrasında ise yapacağım tek şey bunları kelimelere dökmek oluyor.


 










13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?













Yazarken öncelikle bir okur gibi hikayeyi yazarım. Bir yazıyorsam üç okurum. Elimden geldiğince daha iyisini yapmaya çalışırım. Sanırım mükemmelliyetçi olmak yazmak konusunda önemli.

























14.En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?














Wattpad hikayesi okumadığım için isim belirtmem yanlış olur.













15.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?



"Bazı olaylar insanların düşüncelerini değiştirir, bazı insanlar ise hayatlarını. Sen benim hayatımı değiştirdin."




"Ben önce yağmuru daha sonra da bana getirdiği kişiyi fazlasıyla sevdim."




"Yağmuru sevme o beni sana getirmedi. Ben sana geldim."



16.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)












Nefes aldığın sürece her şeyi değiştirebilirsin. Sadece odaklan ve yapabileceğine inan. Her zaman daha iyisi vardır ve bunu yapmak senin elinde.











17.Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?













Bu röportajı yapmak benim içinde bir zevkti. Zaman ayırdığın için teşekkür ederim. Ve okurlarıma iletmek istediğim tek bir mesaj var. Yolumuz uzun kimse o mükemmel kuvvetini asla üzerimden çekmesin ben kendimden çok sizlere güveniyorum. Daha gururlu ve daha güzel günler göreceğiz. Sevgilerle..









1D_9697 kullanıcı adlı yazara ait olan '' RAIN || ASHTON IRWIN '' kitabını okumanızı tavsiye ediyorum..


Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin