Geçmişe Dair Her şey'in Yazarı Queen(Oliessis) ile Röportaj

82 9 1
                                    

1 . Kendini bize anlatır mısın? Rahat olabilirsin :)

1. İsmim Şeyma 15 yaşındayım 21 gün sonra 16 oluyorum. Yengeç burcunun neredeyse tüm özelliklerini taşıyorum.Aşırı duygusalım aklınıza gelebilecek her şeye ağlayabilirim sjsjsjsj. Ve aşırı kararsız bi insanım. Eğlenceli bi tip olduğumu düşünüyorum ama beni tanımayan birisi hakkımda soğuk nevale yorumları yapabilir. Yani samimi olmadığım insanlara farklı davranıyorum, kendimi pek ifade edemediğimi düşünüyorum. Bi kankamla ve normal bi arkadaşla beni görürseniz bu aynı kızmı lan falan dersiniz sjsjdjdk. Müzik aletleri çalmaya bayılırım keman, gitar vs. çok ilgiliyim. Bir de sevdiğim şeylere çok bağlanıyorum ve galiba kıskancım birazcık. Bu kadar yeterli sanırım :)

2 .Yazmaya ilgin nasıl başladı? Yetenekli olduğunu nasıl farkettin?

2. Aslında yazmaya bir arkadaşımla beraber karar verdik.Bir söz vardır hani "Unutulmak istemiyorsan ya okunacak şeyler yaz, ya da yazılmaya değer şeyler yap." işte bu söz sanırım beni etkileyen şeylerden oldu.Hani yetenekli miyim bilmiyorum ama anlatımımı sevenler olduğunu biliyorum.

3.Yazmak senin için özel bir şey ifade ediyor mu?

3. Çocukluğumda hep günlük tutmuşumdur. Şimdi açıp okuyunca gülmekten kırıldığım tarzda günlüklerden bahsediyorum sjdjsjsk. Yine de fark ettim ki insan yazınca bir nevi rahatlıyor. Kimseye söyleyemediği duyguları, anlatamadığı olayları yazınca gerçekten hafifliyor. Yazmak benim için böyle bir şey, insanı hafifleten cinsten yani.

4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?

4. Hikaye yazmaya dediğim gibi arkadaşımla karar verdik. Biraz eğlence amaçlıydı aslında. Eğlendik de. İyiki başlamışız diyorum.

5.Yazdıgın hangi hikaye daha başarılı oldu? Hangi hikayenin daha başarılı olacağını umuyordun?

5. Şuan iki hikayemiz var ama birine yeni başladığımız için başarısı hakkında kıyaslama yapamıyorum. Geçmişe Dair Her Şey'in başarılı olmasını umuyordum. Oldu da. Ama hesap değiştirdiği için hala eski okuyucu kitlemize ulaşamadık..

6.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?

6. Şu an beklediğim ilgiyi göremedim. Ama devamında görürüz inşallah.

7. Hikayende kendine benzettiğin ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?7.Hımm. Kendime benzettiğim yok ama onun gibi olmak istediğim var.

8.Hani insan kendi kafasındaki karakteri yansıtır ya hikayelerinde , kendi yazdığın karakterlerde aşık olduğun , keşke gerçek olsa dediğin bir karakter var mı?

8. Kesinlikle Cloe. İdolüm gibi bir şey. Hayata tutunuşu, güçlü davranışları. Daha fazla konuşursam spoiler veririm o yüzden hayranıyım demekle yetiniyorum.

9.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?

9. Wattpad'de çok fazla hikaye okumuyorum. Ama Yüz Nakli diye bir hikayeye denk gelmiştim ve gerçekten ilginçti. İlgi duyduğum bi konu olunca da, ben yazabilirdim diyorum :)

10.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?

10. Kesinlikle Ediz Çağıran.

11.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?

11. Hiç olmadı ama güzel hissettirirdi bence. Kıyaslanıyorsan, eleştiriliyorsan doğru yoldasındır.

12.Bölüm yazarken sıkıldığın-tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?


12. Elbette oluyor. Böyle durumlarda sakince kalemi kağıdı ya da bilgisayarı kapatıp ertesi gün tekrar başına geçiyorum veya bölümü kısa kesiyorum sjsjskdk.

13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?

13. Noktalama işaretleri, yazım kuralları benim için çok önemlidir. Ufak tefek gözden kaçan hatalar çok sorun değil ama hikaye geneli uyulması gerekir.

14.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?

14. Kendi yaşadıklarımdan veya okuduğum kitaplardan ilham alıyorum galiba.

15. En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?15. Öznur Yıldırım. Açık ara bence en başarılı Wattpad yazarı. Artık Wattpad'den çıkmalı ve Yabancı kitap olmalı diye düşünüyorum.

16.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?

16."Ben sen olsaydım, ya da sen ben olsaydın, sonuç aynı olur muydu Belly?''

17.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)

17. Bir cümle hatırlamıyorum şu anda ama ben çok zorlu bir ameliyat geçirdim ve başarıyla atlattım. Umutsuz olduğum durumlarda bunun bile üstesinden geldiysem her şey vız gelir diye kendimi destekliyorum.


18. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?

18. Ben de çok eğlendim. Buradan okurlarıma sesleniyorum: Sizi çok seviyorum sevgili okurlarım...


''Geçmişe Dair Her Şey ve
Siyah Papatyalı Kadın''

Hikayelerini okumanızı tavsiye ediyorum :) Röportaj için Queen (oliessis) e teşekkürler :)

Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin