Tercihlerin neler? Biraz röportajımıza renk katalım :)
Hepsine bir cevap vermek zorundasın.1- Kahve mi çikolatalı süt mü?
Kahve çünkü kuzenimle balkona çıktığımızda yanımızdan ayırmadığımız ve hoş sohbetler için vazgeçilmezimiz..
2- Çikolatalı pasta mı yoksa waffle mı?
Arada bir yerim malum fakirlik ama waffle sanırım.
3-Televizyon mu bilgisayar mı?
Bilgisayar çünkü lanet olası bir güzelliği var.
4-Dizi mi film mi?
Diziler çünkü her bölüm sonunda vay be dedirtebiliyor tabi ki yabancı dizilerden bahsediyorum.5-Okumak mı yazmak mı?
Yazmak çünkü beni ve dertlerini asla anlamayacak insanlar yerine bir kağıda anlatmak daha kolay. En azından o dinliyor ve yapmacık davranmıyor.
Şimdi de seni tanıyalım ..1.Kendini bize anlatır mısın?
17 yaşındayım ben her ne kadar sıradan bir hayatım olduğu konusunda ısrar etsem de kuzenlerim hayatımı çok renkli bulur. Sağlık meslekte acil tıp teknisyenliği okuyorum. Onun dışında part time işlerde çalışıyorum ( garsonluk, tezgahtarlık vs.) uzun zaman önce babamı kaybettim bu benim hayatla ilk tanışmam oldu. En büyük hayalim mutlu bir aile ben buyum işte gördüğünüz gibi olduğum gibi.
2.Yazmaya ilgin nasıl başladı?
İlkokulda bir kompozisyon yarışması vardı. Yazdım kazanamadım ama öğretmenim yanıma gelerek bana şöyle dedi" Ben çok beğendim, yazamaya devam et. Kesinlikle doğru insanlara ulaşacak yazdıkların" o günden beri kaç defter bitirdim kaç günlük yeniledim bilemiyorum.
3.Sence yetenekli misin?
Bence kendimi daha geliştirmem gerekiyor. Herkesin her yaşta öğreneceği şeyler vardır. Benim de daha çok öğreneceğim şey var.
4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?Kuzenlerimle güzel bir gün geçirmiştik. Baya eğlenmiştik, dolmuşta yurda dönerken ( bu arada yurtta kalıyorum :) ) ben neden bu günü yazıyorum dedim ve wattpad'a girdim. Yazdım ve biraz saçma oldu. Pek beğenemedim. Ve hayallerimizi yazdım. Yayınladım.
5.Kurguların beğeniliyor mu?
Şu ana kadar aldığım dönütler olumluydu. Sanırım okuyan kitle beğeniyor.
6.Yazdığın hangi hikaye daha başarılı oldu?
Çünkü Kuzen Olmak .
7.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
Gerçekten yazmaya ilk başladığım sıralar sadece kuzenlerim ve ben okuyorduk. Kuzenlerimin ilgi göstermesi yeterliydi. Daha sonra okunmaya ve diğer insanlara da ulaşmaya başladı. Şu an göründüğü ilgi benim için yeterli.8.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?
Hemen bir itiraf yapayım, Wattpad'de pek kitap okumuyorum. Ama After'i biraz okudum. Oldukça beğendim tabi tek sorunu fan fiction olmasıydı.
9.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?
Wattpad'te yok ama çok sevdiğim bir kitap olan Suç ve Ceza kitabındaki Raskolnikov karakterine hayranım.
10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?
Henüz kıyaslanacak kadar tanınmıyorum. Ama kıyaslanırsam da benim için sorun olmaz. Herkesin düşüncesine saygım sonsuz.
11.Bölüm yazarken tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?
Tabi ki oluyor. Bu gibi durumlarda kardeşime danışıyorum. Ona yazdıklarımı okutturuyorum. Onun verdiği fikirleri deniyorum ve kardeşim olmadığında da Pink Floyd şarkıları dinliyorum. (Özelikle HEY YOU :))
12.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?
Benim için noktalama işaretleri ya da sözcüklerin doğru yazımı falan önemli değildir. Hem yazarken hem de okurken tek önem verdiğim şey o kitabın bana ne kattığıdır. Kitap bana keyif veriyorsa her kelimesi yanlış yazılmış olsa bile okurum.13.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?
Tabi ki var herkesin ilham kaynağı vardır. Benim ilham kaynağım genelde kuzenlerim olmuştur. Belki de kitap bizimle alakalı olduğu için olabilir ama onları düşündüğümde bile aklıma onlarca fikir geliyor. Ve tabi kardeşim Meryem onun da etkisi çok fazla.
14.En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?
Wattpad yazarları hakkında pek fikrim yok ama Ayşegül Çiçekoğlu ismini çok kez duydum.
15.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?
"ÖLÜM BU KADAR BASİT MİYDİ? DOKTORUN GELİP SÖYLEMESİ KADAR MIYDI? YOKSA DUYDUKTAN SONRA HİSSETTİKLERİN MİYDİ ÖLÜM. KALBİNİZİN PARAMPARÇA OLMASI NE YAPACAĞINIZI BİLEMEMEK NEFES ALAMAMAK HİSSETMEMEK AMA ACIYI İLİKLERİNDE HİSSETMEK MIYDI ÖLÜM?''
16.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)
Bir sağlıkçı olmak saniyelere inat umut etmektir. Beni oldukça derinden etkileyen bir sözdür.
17.Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
Teşekkürler seninle Röportaj yapmak da keyifliydi. Röportajı okuyan herkese teşekkür ediyorum.Hakkımda merak ettikleri her şeyi sorabilirler. Herkese iyi ve mutlu bir hayat diliyorum :)
İrem Nur Sesci ile yaptığımız röportajın sonuna geldik. Bende İrem'e röportaj için çok teşekkür ederim :) ÇÜNKÜ KUZEN OLMAK, YARALARIM VAR, BOŞ OL adlı kitapları okumanızı tavsiye ediyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
No FicciónRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...