Arkadaşlar sizden ricam röportajlardan en az on tanesini okumanız ve kitaplarına katkıda bulunmanız. Yani bir göz atın hoşunuza giderse devam edersiniz okumaya , herkes için faydalı olsun istiyorum , böyle yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum :) ^_^
1 . Kendini bize anlatır mısın? Rahat olabilirsin :)
1. Kendimden en net şekilde bahsedecek olursam kullanacağım kelim 'özgür' olur. Daima kendi fikirlerim ve duygularımla hareket etmeyi hedeflemiş biri olarak bazen asi, bazen duygusal, bazen çok katıyım. İletişim konusunda beceriksizim, bu yüzden yalnızlığı daha çok benimsiyorum.2 .Yazmaya ilgin nasıl başladı? Yetenekli olduğunu nasıl farkettin?
2. Bir şeyler yazmaya ilgim yaklaşık üç sene öncesine ait. Kitap okuyarak içime doğan bir ilgi diyebiliriz. :)3.Yazmak senin için özel bir şey ifade ediyor mu?
3. Yazmak benim için ikiye ayrılıyor. Menfaat üzerine yazmak ve gerçekten yazmak. Bazen dimağımdan bir cümle bile kopmazken, bazen tonlarca cümle akın ediyor. Bu konuda çok dengesizim.4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?
4. Gerçekten severek başladığım ilk hikayem Beyaz ve Karanlık'ın kurgusu hem çok düşündüğüm hem hiç düşünmediğim bir şekilde aklıma geldi. Endişeli attığım adımım şuan epey yol katetti.
5.Yazdıgın hangi hikaye daha başarılı oldu? Hangi hikayenin daha başarılı olacağını umuyordun?
5. Beyaz ve Karanlık. Okuyucum her geçen gün artıyor, hangi ara bu kadar büyük bir aileye sahip olduğumdan bihaberim. Sanırım bunun nedeni yazarken sadece yorumlara odaklı olmam. Okuyucu sayısı benim için önemli olmadı hiçbir zaman.6.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
6. Hikayem beklediğimden çok çok daha fazla ilgi gördü. Hedefim yazma yeteneğimi geliştirip, yeni bir hikayede temize çekmek iken; ilk hikayemde insanlar beni geliştirdi. Her geçen bölümde biraz daha geliştim.
7. Hikayende kendine benzettiğin ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?
7. Bahar Akman. Hem isimen hem de ruhsal ve fiziksel özellikler olarak kendim gibi hissediyorum.
8.Hani insan kendi kafasındaki karakteri yansıtır ya hikayelerinde , kendi yazdığın karakterlerde aşık olduğun , keşke gerçek olsa dediğin bir karakter var mı?
8. Evet. Doğrusu, yazarken hissederim her zaman.
9.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?
9. Sanırım, hayır...Sonuçta eğer ben yazmış olsaydım bile daha farklı bir bakış açısı kullanır, yine farklı bir yola ulaşırdım.10.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?
10. Ne yazık ki hayır...Fakat beğendiğim karakterler elbette var.
11.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?
11. Hiç olmadı. Olmasını da istemem.
12.Bölüm yazarken sıkıldığın-tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?
12. Oluyor. Biraz bekliyorum, zihnimi açmayı deniyorum. Bölüme uygun müzikler arayıp dinliyorum. Eğer yine tıkanıp kalıyorsam erteliyorum. İçime sinmeyen bir bölüm yazmaktan daha iyi oluyor.
13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?
13. Yazarken, aynı kelimeleleri çok fazla kullanmamaya dikkat ediyorum. Betimlemelerin çokluğuna, o an ki duyguyu hissettirecek kelimeleri arıyorum.
14.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?
14. O an ki ruh halime göre değişiyor.
15. En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?
15. Öznur. Cümlelerinin içtenliğine inandığım sayılı kişilerden.
16.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?
16. Ayırım yapamıyorum fakat Aras'ın "Seni Kafka gibi seveceğim." kısmına bayılıyorum desem yeridir...
17.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)
17. "Senin kendi fikirlerin var!"
18. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
18. Okurlarıma söyleyebileceğim tek şey, ne kadar mükemmel olduklarıdır...Hepsine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...Okumaktan ve yazmaktan hiç vazgeçmeyin!:)
Röportaj için Venusunkizii'na teşekkürler :)
Beyaz Ve KaranlıkRenksiz Ritim
Bir mandalina Hikayesi
Hikayelerini okumanızı tavsiye ediyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
Non-FictionRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...