''AFACAN'' ın yazarı Visalinrengi ile Röportaj

51 2 4
                                    

Tercihlerin neler? Biraz röportajımıza renk katalım :)

Hepsine bir cevap vermek zorundasın.

1- Kahve mi çikolatalı süt mü?

Çikolatalı süt.

2- Çikolatalı pasta mı yoksa waffle mı?

Waffle.

3-Televizyon mu bilgisayar mı?

Bilgisayar :D oradan televizyonuda açabilirim . Çok zekiyim biliyorum..

4-Dizi mi film mi?

Dizi.

5-Okumak mı yazmak mı?

Okumak.

1.Kendini bize anlatır mısın?

Adım Büşra, 20 yaşıma yeni girdim. Ankara'da yaşıyorum. Evde boşboş oturup film ya da dizi izlemeye bayılırım. Kitap okumak çok hoşuma gider ve yazmayı da severim.

2.Yazmaya ilgin nasıl başladı?

Duygu yoğunluğu yaşadığım zamanlarda içimi kağıtlara dökerdim. Yani böylece başlamış oldu, içten gelen bir şey..

3.Sence yetenekli misin?

Bazen ortaya güzel şeyler çıkarabiliyorum. Bazen ise beceriksizin teki olduğumu düşünüyorum.

4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?

Aklıma güzel bir kurgu geldiği zaman hemen yazmak istiyorum, yine aklıma bir şey geldi bende hemen yazmaya koyuldum.

5.Kurguların beğeniliyor mu?

Bilemiyorum, Afacan'a yeni başladım , kurgusunun güzel olduğunu söylediler ama ilerleyen zamanlarda netleşecek.

6.Yazdığın hangi hikaye daha başarılı oldu?

Bir arkadaşımla beraber yazdığımız ''Aşeke'' kitabı çok ilgi gördü. Ancak okulum nedeniyle yarıda bırakmak zorunda kaldım, devam edeceğim Aşeke'ye yakın zamanda..

7.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?

Afacan, daha pek ilgi göremedi ama Aşeke'nin gördüğü ilgiden memnunum.

8.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?

MishaPM 'Ölüme Fısıldayan Adam' çok güzel çok beğeniyorum ama o kurgudaki bir şeyi ben yazamazdım :)

9.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?

Anonim Blog'daki Bade.

10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?

Hayır olmadı :)

11.Bölüm yazarken tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?

Çok fazla oluyor. Bölüm yazarken tıkanmıyorum ama bölüm yazmaya başlamadan önce saatlerce düşünüyorum. Kendi kendimi depresyona sokuyorum.

12.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?

İmla, yazım kurallarına dikkat etmeye çalışıyorum.

13.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?

Başka hikayeleri okumak, müzik dinlemek ilham aldığım şeylerden.

14.En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?

MishaPM tartışmasız :)

15.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?

Oda loş bir ortama dönüşmüştü. Çaktırmadan Çakır'a yan yan bakıyordum. Saçları arkaya doğru taranmıştı. Düzgün fındık gibi bir burnu , çakır gözleri vardı. Gözleri ışıkta buğulu görünüyordu. Birden gülümsedi ve bana gamzelerini bahşetti. Allah'ım yarattığın sanat eserine bakmak günah değildir umarım .

''Filmi seyretmiyor musun?''

Ne? Nasıl yani? Onu seyrettiğimi nasıl farketmişti. Utancımdan kıpkırmızı olduğuma eminim.
Gözlerimi ondan çekerek televizyona baktım.

''Seyrediyorum , görmüyor musun?''

Çakır kafasını bana çevirdi beş saniye baktıktan sonra kafasını filme çevirdi. Çaktırmadan baktığımda -tabi becerebildiysem- dudakları yukarı kıvrıktı. Kesin içten içe bana gülüyordu. Hemen film izliyormuş numarası yapmaya başladım. Aradan beş dakika geçmemişti ki dizlerimde bir ağırlık hissettim. Çakır dizlerime yatmıştı.

16.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)

"Uçurtmalar rüzgar gücü ile değil, rüzgara karşı koydukları için yükselirler." Bu sözü severim..

17.Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?

Okurlarım kitabımı okudukları zaman görüşlerini yorumlarlarsa çok mutlu olurum :) Sürprizlere açık olsunlar ve hikayemi takip etmeye devam etsinler. Tarafımdan çook seviliyorlar :)

Visalinrengi ile yapılan röportajın sonuna geldik 'AFACAN' ve 'AŞEKE' aldı kitabları okumanızı tavsiye ediyorum.

Yazarlarla röportajlar :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin