Tercihlerin neler? Biraz röportajımıza renk katalım :)
Hepsine bir cevap vermek zorundasın.
1- Kahve mi çikolatalı süt mü?
Çikolata! :)
2- Çikolatalı pasta mı yoksa waffle mı?
Çikolatalı Pasta. (Ama aslında seçimim ikiside çünkü çikolatayı çok severim.) ;)
3-Televizyon mu bilgisayar mı?
Bilgisayar:)
4-Dizi mi film mi?
Film;)
5-Okumak mı yazmak mı?
Yazmak (Okumayıda çok severim;)) :)
Şimdi de seni tanıyalım ..
1.Kendini bize anlatır mısın?Etrafındakilerin deyişiyle pozitif, deli dolu ve hayal dünyasında yaşayan çılgın bir kızım.
2.Yazmaya ilgin nasıl başladı?
Arkadaşlarımın ısrarı ve yazar Becca Fitzpatric ile.
3.Sence yetenekli misin?
Şarkı ve resim yeteneğim var. ❤️ yazma yeteneğimi arkadaşlarım keşfetti.
4.Hikaye yazmaya nasıl karar verdin?
Arkadaşlarım çok ısrar ediyordu ve bende sonunda başladım.
5.Kurguların beğeniliyor mu?
Beğenen ve beğenmeyen kesim var. Kişiden kişiye değişiyor. Arkadaşlarım açısından soracak olursanız beğeniyorlar.
6.Yazdığın hangi hikaye daha başarılı oldu?
Zaten tek bir hikaye yazıyorum. :) Yakında yeni bir kurguya daha başlamayı düşünüyorum. O kurguya başladığımda göreceğiz. Şuan Mutluluk Bir Kıtırmış adlı hikayem var. ❤️ :)
7.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
Beklediğimden fazla ilgi görüyor ve bu ilgi her geçen gün artıyor. Bu beni Mutlu ediyor. ❤️
8.Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?
After. ❤️
9.Wattpad'te sevdiğin, hayran olduğun bir hikaye karakteri var mı?
After kitabındaki Hardin karakteri.
10.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?
Etrafımdaki kimse böyle bir şey yapmadı ama ben sık sık kendimi kıyaslarım.
11.Bölüm yazarken tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?
Tıkanmıyorum. Yazarken zihnim boş oluyor. Parmaklarım ne yazarsa onları okuyorsunuz.
12.Hikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?
Her zaman var. ❤️
13.Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?
Her şeyine. Yazım şekli, noktalama işaretleri gibi her şeye.
14.En sevdiğin, başarılı bulduğun wattpad yazarı kim?Anna Todd
15.Hikayenden en sevdiğin bir cümle, paragraf ya da çok beğendiğin bir kısmı bizimle paylaşmak ister misin?O cümle taslakta henüz paylaşmadım. Eğer bunu şimdi söylersem spoi vermiş olurum çünkü en önemli kısmına ait bir paragraf. ❤️:) ;)
16.Umutsuz anlarında kendini motive ettiğin bir cümle söyle ! :)
Sen zaten neyi becerdin ki? Umut ve mutluluk senin neyine? (Bu söz beni motive edip umutlandırıyor. Çünkü o cümle bana hırs veriyor.) :);) ❤️
17.Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi.. Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
Siziiiii çooooook seviiiiiiyooooooruuuuuuummm!!! Bunu unutmayın? Bu çılgın kız yeni kurgu ve yeni bölümlerle karşınıza çıkacak. Her şeyden önemlisiniz.
Röportajımızın sonuna geldik . Her şey için teşekkürler :)MUTLULUK BİR KITIRMIŞ adlı kitabı okumanızı tavsiye ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
Non-FictionRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...