1.Bize kendini tanıtır mısın?
Ben Ayça, Ayça Gümüşay.
15 yaşında, İstanbulda yaşıyorum. Çok arkadaşım yok aslında herkesle kolay kolay arkadaşlık kuramam. Soğuk biraz da asabi biriyim. Herneyse, kitap okumak, yazmak beni cidden rahatlatıyor.
2 .Yazmaya ne zaman başladın? Yazmak senin için ne ifade ediyor?
Yazmaya çok önceden bir hevesim vardı, Facebook sayfalarında fanfic tarzında hikayeler yazıyordum. Fakat WattPad'e yazmaya iki ay felan oldu herhalde.
Yazmak benim için çok şey ifade ediyor. En önemlisi de beni rahatlatıyor. Üzgünken, moralim bozukken yazmak beni kendime getiriyor.
3.Hikayenin adı ne? Kaçıncı hikayen? Daha önce denemelerin oldu mu?
Hikayemin adı Gece'nin Karanlığı; WattPad'de ilk hikayem ve benim için yeri çok farklı, daha önce denemelerim elbette oldu, ama hiçbirine Gece'nin Karanlığı'na verdiğim değer, önem ve emek kadar fazla değildi, diğerleri öylesine yazılmış deneme yazılarıydı aslında, kısa ve mutlu sonla biten aşk hikayeleriydi, ama bu farklı, çok farklı.
4.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
Aslında bakarsan, ben çok hayal kuran biriyimdir ve en büyük hayalimde hikayemin 1M olması, şuan bu durum için oldukca gerideyim, fakat yinede ben memnunum, hikayemi okuyan üç veya dört kişide olsa seve seve yazarım.
5. Hikayende kendine benzettiğin ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?
Gece, Gece Soylu. Benim gibi koca bir karanlığın içinde. Beni sevdiğini sandığım bir ailem elbette var fakat ben yapayalnız bir kızım tıpkı Gece gibi.
6. Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?
Solucan ve Karanlık Lise cidden beğendiğim hikayelerden.
7.Wattpad te Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?
Olmadı. Eğer olsaydı, nasıl hissederdim, bilemem.
8.Bölüm yazarken sıkıldığın/tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?
Sıkıldığım değilde, tıkandığım oluyor. Gözlerimi kapayıp bir veya iki dakika boyunca beynimi boşaltıyorum, cidden işe yarıyor. Veya müzik! Herşeyin ilacı müzik.
9.Wattpad'te Hikaye okurken ya da yazarken nelere dikkat edersin?
Yazım kurallarına, noktalamalara, betimlemelere ve bir çok şeye daha.
10.Wattpad teHikaye yazarken ilham aldığın bir şeyler var mı?
Müzik elbette birinci sırada, daha sonra müzik ve sanaldan tanıştığım biricik arkadaşım Sevde'den.
Çok güzel :)
11. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
Çok teşekkür ederim.
Okuyucularım olmasaydı bende olmazdım. İyiki varlar, iyiki burdalar ve iyiki burdayım. Onlara minnettarım, onlar olmasa ben bir hiçim. Herşey için arkamda oldukları için, herşeye rağmen kitabımı hevesle okudukları için teşekkür ederim. Dediğim gibi kitabımı okuyan bir kişi bile olsa, yine yazarım. Herşeye rağmen yazarım.
Ayça'ya röportaj için çook teşekkür ediyorum :) :)
Gece'nin Karanlığı hikayesini okumanızı tavsiye ediyorum :) 18,371 okuyucuya sahip bu kitap sizin desteklerinizle 1 M olabilir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
Literatura FaktuRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...