1. Bize biraz kendinden bahseder misin?
Adım Meltem, 17 yaşındayım lise sona geçtim üniversite sınavına hazırlanacağım. Boş zamanlarımda resim çizer, hikaye yazar, kitap okurum. Neredeyse her hikayemi yazarken müzik dinlerim. Ha birde yabancı dizi izlemeyi çok severim. Ders çalışmayı sevmem ama derslerim çok iyi. Ha birde okçuluğa gidiyorum. Bu kitaplar filmler sağolsun. Çok dikkatimi çekti. Birde bilgisayar oyunları var tabi :)
* Çok sosyalmişsin :)Aslında hiç sosyal değilim çok az arkadaşım var ve çok konuşmayı secmem :D Garip biriyim işte birde biraz içine kapanığım fazla uzattım.
2 .Yazmaya ne zaman başladın? Yazmak senin için ne ifade ediyor?
Yazmak benim için neredeyse herşey. Haziranda wattpaddaki hikayeme başladım. Ve birsürü hikaye daha yazdım. Ama aslında hep yazar olmak isterdim. Ve ileride kendi kitabımı yayınlayacağım. Bu arada 3 yıl önce kendi kitabımı yazmaya başladım. Gerçi daha bitmedi.Ve kaçıncıya en baştan başlıyorum.Tabi bunlarda benim kitaplarım yani. Kendi kitabım derken bir garip oldu. :P
3.Hikayenin adı ne? Kaçıncı hikayen? Daha önce denemelerin oldu mu?
The last benders ilk hikayem. 5 tane hikayem var. Hepsinin isimleri; The Last Benders, Island, Yeni Dünya [Ametist], A Zombie Hunter, Vamfairwere Academy. Daha önce denemelerim oldu ama wattpadda değil. Hiçkimseye göstermediğim arada yazdığım bir kitabım var (sende kimseye söyleme :) ) Kırmızı deri bir deftere yazıyorum. Kitaplığımda duruyor istersen ismini söylim. Ama ismi tam kesin değil gerçi :D4.Hikayen beklediğin ilgiyi gördü mü?
Evet, hatta fazlasını gördü. The Last Benders'in 50 okuyucusu olduğunda nasıl sevindiğimi hatırılıyorum. 100 okuyucu olduğunda telefonumla fotoğrafını falan çekmiştim. :D 1000 okuyucu olduğunda ne kadar çok sevindiğimi anlatamam şimdi 2000 olacak neredeyse :D
*Başarılarının devamını dilerim :)
5. Hikayende kendine benzettiğin ya da başka bir tanıdığına benzettiğin bir karakter var mı?
Evet, her baş karakterime kendimden bir özellik verdim. Sanki hava bükücü olduğumda yada başka bir gezegene gittiğimde yada adaya düşmüş halim gibiler. Diğerlerinin çoğu hayal ürünü sayılır. Ama tanıdıklarımdan birkaç özellik verdim onlarada.Ama aslında pek bir benzerliğimiz yok karakterimle.
6. Wattpad'te beğendiğin ve bunu ben yazmalıydım dediğin bir hikaye var mı?
Beğendiğim birsürü hikaye var ama bunu ben yazmalıydım dediğim pek hikaye yok.
7.Başka yazarlarla kıyaslandığın oldu mu? Olduysa bu sana ne hissettirdi?
Hatırladığım kadarıyla olmadı wattpadda yeni sayılırım.
8.Bölüm yazarken sıkıldığın/tıkandığın oluyor mu? Böyle durumlarda ne yapıyorsun?
Evet, çok oluyor. Genelde yeni bölüme başlarken ondan önceki bölümde 'sonraki bölümlerde bu olayı nasıl açıklayacağım yada düzelteceğim' diye düşünmediğim için. Bölümde nerede kaldıysam onu kaydederim ve düşünürüm. Müzik dinlerim (thirty seconds to mars) yada dizi, film izlerim onlar bana az çok yardımcı olur.
9. Hikaye yazarken ilham aldığınız bir şey var mı? (Müzik gibi)
Evet, Thirty Seconds To Mars dinlemek ve Teen Wolf izlemek bana ilham verir. The legend Of Korray ı da izleyince ilham gelir. Island Arrow izlerken aklima geldi mesela..
*Evet cok dogru. :)
10.Hikaye okurken/ yazarken nelere dikkat edersin?
Yazım kurallarına, karakterlerin özelliklerinin dışına çıkmamaya çalışırım. Ve dikkat ederim.Mesela kim ilk bolum ve sonrakinde isimlerin farklı olmasını ister yaa saçlarının.
*Evet doğru. :)
Röportajımız burada sona erdi. Seninle röportaj yapmak çok zevkliydi:) Buradan okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı?
Evet var. Onları çok seviyorum ve hikayelerimi okudukları icin çok teşekkür ederim. :)
Meltem'e benimle röportaj yaptığı için çok teşekkürler :)Kullanıcı adı : Auralorina
Kitapları:
~VamFairWere Academy~
the last benders
Yeni Dünya [Ametist]
A Zombie Hunter
Island
Okumanızı tavsiye ediyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla röportajlar :)
Non-FictionRöportajlar yeniden başlamıştır. KURALIMIZ Arkadaşlar, bildiğiniz gibi bu röportajların amacı fayda sağlayabilmek, bana röportaj için mesaj atmadan önce, son beş röportajın sahibinin röportajını ve kitabını okumanızı istiyorum. Yoksa sizin kitabınız...