SCOTT
Hned lrvní večer tady a už se to celé pokazilo. Nevím jak tu mám přežít celé dva týdny. Bude to jako doma. Všichni se mi budou smát. Tedy doufám že maximálně to a nezajde to zase až k mlácení. Ještě mám modřiny od Maxe. Ale je tu jedna věc, která mě překvapila. Ten vedoucí, jak se jen jmenuje. Connor. Je to taky gay. Nevypadá na to. Je vysoký, má vypracované tělo a úsměv tak krásný, jako nic jiného na světě. On se na mě totiž usmál, ale samozřejmě mě zase nenapadlo nic jiného než se okamžitě otočit a zírat do země.Z venčí stanu, ve kterém jsem byl sám se ozval hlas vedoucího. "Děckáá, vstáávát. Bude rozcvičká!" křičel dost nahlas. Jen jsem se podíval na mobil kolik je hodin. Bylo 7:45. Protřel jsem si oči. A posadil se. Rychle jsem si netáhl kraťasy a volné černé tryčko s nápisem NEVER BACK DOWN. Miluju tuhle větu, i když se jí moc často neřídím. Stejně tak miluju i stejnojmený film. Teda jen jedničku, dvojka je taková divoká. Pak jsem si jestě obul tenisky.
Rychle jsem vyšel ze stanu a běžel za ostatními. Postavil jsem se na konec poslední řady, takže jsem byl až tam někde v rohu. Vedoucí začali rozcvičku a mi to opakovali. Pak ale vyvolali pár z nás, kteří také museli nějaký cvik předvést. Modlil jsem se jen aby nevyvolali i mě. Bohužel mi to nebylo nic platné. Byl jsem asi čtvrtý. Nenapadlo mě nic jiného než kliky. Holky dělali holčičí a kluci klučičí. No kliky asi nebyla nejšťastnější volba. Nějaký týpek na mě totiž zařval tak, že to bylo slišet u všech tady. "Buzíku, neměl by jsi dělat spíš ty holčičí? Tohle je na tebe dost pracný a zmužtělí." všichni se dali do náramného smíchu. Ovšem, to je přeci strašně vrný do někoho se navážet. Hahaha všichni jsme se stráášně zasmáli a teď už by mohli držet huby a cekat na další cvyk. Nějak jsem si tu jeho narážku nebral, už jsem si na ně dávno zvykl. Pak se ale stalo něco co jsem nečekal. "Hej, Jacku je vidět že máš dost energie, tak si trochu zastřihni křídla a nech ho. Víš co? Můžeš nám ukázat další cvyk!" křikl na něj Connor. Bylo to od něj milé.
CONNOR
Tak tohle už trochu přehání. Jsou tu teprve druhý den a on už se do něj naváží. Trochu jsem ho uzemnil, doufám že bude držet hubu a krok. Protože jestli má něco proti gayům, tak má něci i proti mě, což bych mu zrovna nedoporučoval. Takovýhle lidi úplně žeru, fakt že jo.Rozcvička celkem uběhla a pak jsme je odvedli na snídani. Z jídelny právě odcházeli nejmladší. To rozcvičku nemají. Letmo jsem přejel ty malé hlavičky, dokud jsem nenarazil na tu ci vidím každé ráno. Jedním skokem jsem byl u Minnie a objal ji. Ona mi objetí opětovala a šla dál. Ještě mi mávala. Otočil jsem se a vešel do jídelny. Dnes jsem měl dozor u snídaně já a ještě pár dalších. Rychle jsem do sebe hodil ještě rohlík a sklenku čaje.
Další na programu byla hra, které se říká "ragbiovka". Jejím účelem je dostat pět šátků ze slupeřova pole na to svoje bez toho aniž by tě soupeř chytl. Bylo osm týmů, tudíž čtyři hrací pole.
Děcka to rychle pochopili, a tak jsme začali hrát. Hra ale nedoběhla moc daleko, jelikož během 5 minut byl slyšet křik. Šel jsem tam a co jsem neviděl. Ten Scott tam ležel na zemi a svíral se v bolestech. Nad ním stál kdo jiný než Jack a jen co mě uviděl začal se obhajovat. " Ten buzík simuluje. A i kdyby ne, může si za to sám." křkl na mě. "Jacku s tebou si to viřídím dýl, ale teď ho Connore odnes na ošetřovnu." řekla Nina, která mezitím také přišla.