CONNOR
Probudil mě otravný zvuk budíku. Bylo 7:05 a já chtěl ještě spát. Tuhle noc jsem skoro nespal. Bylo mi od včerejška špatně. Skoro celou noc jsem strávil na záchodě. Ale vstávat jsem musel. Vyhoupl jsem se na nohy a šel ke skříni. Vzal jsem si tam modré volné tričko a černé jeany. Zaběhl jsem do koupelny a dal si ranní sprchu. Ta mě probudila úplně. Chvíli jsem tam jenom tak stál a pouštěl na sebe proud vody. Po chvíli jsem vylezl, osušil se a oblékl. Potom jsem si upravil moje divoké a neposlušné vlasy a vyčistil zuby. Po nějaké době jsem byl konečně s výsledkem spokojený a šel dolů do kuchyně. Tam už byla mamka a kutila něco dobrého k snídani. Byly to palačinky.
„Ahoj zlato." Usmála se na mě. Měla krásný úsměv, ale její oči byly krásnější. Byly čistě zelené jako nejzelenější zeleň na světě. „Dojdeš na horu pro Minnie? A pomoz se jí připravit do školky. Děkuji." Jen jsem tiše přikývl. Doběhl jsem po chodech nahoru. Došel jsem ke dveřím, které byly vedle těch mých. Pomalu jsem je otevřel, aby nevrzaly. Vešel jsem dovnitř a uviděl svojí maličkou hvězdičku. Byla tak krásná, roztomilá a nevinná. Ani se mi nechtělo jí budit.
„Minnie, broučku vstávej." Zašeptal jsem a pohladil po těch rozkošných tvářičkách. Ona se je svojí ručkou ohnala a spala dál. „Princezno, no tak vstávej." Řekl jsem už nahlas a polechtal ji na odkrytých chodidlech. Zahihňala se a otevřela kukadla. „Pojď, půjdeš se napapat a pak tě hodím do školky." Usmál jsem se na ní. Ona ke mně celá rozespalá vztáhla své malé ručičky a čekala, až ji vezmu. Vzal jsem ji tedy na ruce a nesl dolů na snídani.
Posadil jsem ji na její vyvýšenou židli a šel se najíst. Mamka, jí mezitím namazala palačinky a ona jen spokojeně pomlaskávala. Když jsme dojedli, sklidil jsem nádobí do myčky a zapnul ji.
Minnie jsem sundal dolů a vykřikl. „Kdo bude poslední nahoře, ten už dneska nedostane zbytek palačinek." Minnie okamžitě vyběhla a já za ní. Naschvál jsem ji předběhl a ona se na mě urazila. Ale já ji začal lechtat a ona nakonec vyprskla smíchy. Pomohl jsem, jí se obléct a vyčistit kňasáky (zuby). Běla pastu snad všude, jelikož neustále blbla. Byl to takový andílek s ďáblíkem v těle.
„Tak co si vezmeš za hračky dneska?" zeptal jsem se jí a nastavil malý růžový baťůžek. A ona ke mně už cupitala s plnou náručí hraček. „Tolik si jich vzít nemůžeš, ještě je tam zapomeneš." Zasmál jsem se a ona se na mě podívala smutným kukučem. „To opravdu nejde prcku. „ řekl jsem jí a vybral několik hraček sám. Zapnul jsem jí ho a nandal na záda. Byl oproti ní obrovský. Nad tím jsem se pousmál. Už si to mířila ke schodům. Mamka se s námi pak rozloučila, jelikož odjížděla na pracovní cestu. Nechtěla nás tu nechat a tak nás oba přihlásila na tábor. Já toho využil a našel si tam brigádu, jako vedoucí u dětí od 14-ti let. Min bude v oddíle pro nejmladší. Dnes mamka odjížděla a mi až zítra.
„Tak papa, zavolám večer." Řekla mamka a mi, vyšli ze dveří. Došli jsme k mému autu. Min jsem upoutal do sedačky a sedl si na místo řidiče. Během 5 minut jsem byl u školky. Dovedl jsem ji až do její třídy a rozloučil se. Potom jsem Jel domů, zabalit nám věci s sebou.