Kapitola XII.

1K 98 10
                                    

SCOTT
Už jsou to dva týdny, co jsem naposledy viděl Connora. Když jsme ale byly zase nanadraží v tomhle malém městečku, čeakli jsme hrozně dlouho, než pro nás přijedou. Nakonec přijela Connorova mamka zároveň s naší vychovatelkou. Lucy čekala v autě a Minnie si sedla do jejich auta. Zůztal jsem tam jenom já a on. A rozloučili jsme se úżasně. Krásným, jenmým a vášnivím polibkem. Musel jsem tedy stát na spičkách, jelikoż jsem fakt malej oproti němu. Vyrušilo nás ale troubení z našeho auta. Naposledy jsme se objali a každý šli svou cestou.

Na táboře jsem ale úplně zapomě, na to co mě čeká tady. Třeba každodení nadávky a občasné zmlácení od Nicka a jeho party. Hned po příjezdu mě to čekalo.

Celé ty dva týdny pořád myslím jen na jedno. Spíše na jednoho. Na mého Connora. Stískalo se mi po něm. Chtěl bych znova cítit jeho krásnou vůni, vidět jeho plamínky v očích, cítit se v bezpečí když mě svírá ve svém náručí, cítit jeho rty na mých. Chtěl bych tu jeho. Je to můj druhý kluk a přál bych si aby i ten poslední.

Zítra mám narozeniny a tak nějak doufám že si třeba Connor vzpomene a přijede mě alespoň navštívit, chtěl bych ho opět vidět. Vyprávěl jsem o něm Malii a chce ho poznat.

CONNOR
Dneska musím dodělat věci, na oslavu Scottyho narozenin. Mám pro něho opravdu dokonalý dárek.

................
Flashback

Zazvonil jsem na dveře a čekal jsem až někdo otevře. "Jé, ahoj Connore. Copak potřebujš?" řekla žena ve středním věku, která mi přišla otevřít. Pokynula rukou abych vstoupil. Pak jsem jí následoval do kuchyně kde jsme se usadili u jídelního stolu.

"Paní Moonová, mám na vás prosbu, a zároveň takové ... Jak to říct ... Pro vás nabídku." podíval jsem se na ní a ona kývla, tak jsem tedy pokračoval. "Víte, vím že jste si adoptovala dvě dívky. A také vím že jste si chtěly adoptovat i chlapce. A vy zase víte že jsem byl na táboře jako vedoucí. Víte, potkal jsem tam jednoho chlapce. Je mu čtrnáct let, je moc mylý, ale hlavně jsem chtěl říct že je to můj přítel. A také má za dva týdny narozeniny a....." větu už jsem nedořekl, jelikož mě paní Moonová přerušila. "Connore, ty jsi si našel přítele? To je krásné. Avím co chceš, aby jsme si ho adoptovali. A víš co? Zajedeme se na něj podívat a slibuju, že když to půjde, a bude se nam natolik líbim, udělám vše proto aby byl náš." když to dořekla, myslel jsem že začnu skákat radostí.

Ještě chvíli jsem si sní povídal, ale pak náš přerušili dvě přicházející dívky. Byly to ty adoptované dívky. Kassandra a Sandra. Oběma je šestnáct let a jsou neuvěřitelně nadané. (Toto jsou dvě vyhrané postvy v té soutěži .. Obě výherkyně to mají dost podobné :D)

Konec flashbacku
..............

Přemýšlel jsem nad tím celou dobu. Opravdu se to totiž povedlo a naši sousedé Moonovy si Scootyho adoptují. Ten samozřejmě nic netuší. Ale jsem natěšený jako malý dítě které jede do dinoparku.

Ještě musím zavolat vychovatece Scottyho jestli to opravdu dopadne a kdy pro něj máme přijet. Proběhne to totiž asi takhle:
Přijedu pro něj, řeknu mu, ať si zabalí svoje věci že jsem domluvil že jedeme na dovolenou. Bude domluvené a tudíž to bude naposledy co je tam Scotty.

Doufám že bude mít radost. Mam pro něj i jeden věcný dárek a to mobil a ještě náší fotku z tábora danou v rámečku.

Na budíku svítí čas 22:34. Už jen pár hodin než toho svého drobečka uslyším. Miluju ho. A i když už jsem měl kluků několik, nikdy to nebylo takové jako se Scottem.

To už mě ale přemáhá únava a pomalu mi padají víčka. Pomlu se odnáším do ráje snů, kde vidím Scottyho jak si hraje s Minnie a já k nim přibíhám. Spolu děláme blbosti a jsme tolik šťastní.

A je tu další díl. Omlouvám se za tu dlouhou pauzu, alre nějak nebyl čas.
Dále, už jsem tam zakonponovala ty dvě postavy. Zatím ne moc ale už jsou zmíněny.
A co říkáte na díl?
Myslýte že se vše vyvede podle plánu?
A ještě jedna perlička. Za asi dva nebo tři díli nás něco čeká :DD uhádne někdo co? .. Prvnímu co to uhodne věnuju další díl :D

Já ho potřebujiKde žijí příběhy. Začni objevovat