Yasal iş yok demiştik ve raphaelden geniş çaplı bir araştırma yapmasını istemiştim, o da beni kırmayıp iyi bir araştırma yapmıştı yer altında düzenlenen bahisli bir kavga yeri varmış. Vakit kaybetmeden oraya gitmeliydik. Bilgisayardan o bölgenin bir haritasını çıkardık ve yola koyulduk. Çok geçmeden yeri bulduk ve içeri girdik, giriş kapısı enteresan bir yapıya sahipti. Kapıda bir görevli gördük gangstar görünümlü dev gibi birşey.
''Nereye gidiyorsunuz'' dedi gangstar.
''İçeri'' dedim.
''Orasını anladık... İçeride napıcaksınız ?'' dedi gangstar.
''Dövüşecem'' dedim.
(Hahahaha) bir kahkaha attı gangstar. ''Demek dövüşücen'' dedi.
''Evet... Bunda gülecek ne var''
''Bu arenada her kafasına esen gelip dövüşemez''
''İyi... Peki ne yapmamız gerekiyor'' dedi raphael.
''Eldiven ve şort almanız daha sonra da bandaj ve bir de sponsor bulman gerekiyor ama paran yoksa biz hediye edebiliriz yalnız bir bedeli var'' dedi gangstar.
''Ne ?'' dedim.
''Dövüşlere katılmak için bir dövüşçüyü yenmen gerekiyor kendin söylenenleri alırsan kolay ama almazsan daha zorlu bir rakiple karşılaşman gerekiyor'' dedi gangstar.
''Kimmiş bunlar ?'' dedi raphael.
''Kolay rakibin adı tony ama zorlu rakibin adı marsall law'' dedi gangstar.
''Law mı ? O şu tekken oyunundaki karakter değil mi o ?'' dedim.
''Evet... Aslında dövüş stili ve suratı ona çok benzediği için bu adı verdik'' dedi gangstar.
''Ne zaman dövüşebiliriz ?'' dedim.
''İstediğin zaman'' dedi gangstar.
''Hemen dövüşmek istiyorum'' dedim.
''Hemen mi... Şaka yapıyor olmalısın tek raund bile dayanamazsın ilk raundda bitirir işini'' dedi gangstar.
''Hemen... şimdi...'' dedim.
''Dostum bak bu iyi bir fikir olmayabilir'' dedi raphael.
''Evet... Belki... Ama bu işi bu gece bitirecem'' dedim.
''Evet... Eceline susamış bir köpek daha'' dedi gangstar.
''Bana yolu göster'' dedim.
''İyi... O halde takip et beni'' dedi gangstar.
Biraz ilerleyip merdivenlerden yukarı çıktık ve bir odaya girdik. İçerdi The Godfather tipli bir adam oturyordu. Eliyle ''gelin'' işareti yaptı. Bizde içeri girdik.
''Patron... Burada iki kişi var dövüşmek isteyen'' dedi gangstar.
''Dövüştür o zaman'' dedi patron.
''Ama... Efendim... Law ile dövüşmek istiyorlar'' dedi gangstar.
''Peki... Law'a onlara fazla sert davranmamasını söyle'' dedi patron.
''Sen nasıl istersen patron'' dedi gangstar.
Ve ringe yürüdük. Gangstar bize bir oda gösterdi ve oraya gidip dolaptaki şort ve eldiveni alıp hazırlanmamızı söyledi, biz de gittik ve hazırlandık. Salondan sesler geliyordu ve anons edildik.
''Evet... Şimdi sırada enteresan ve bir o kadar cesur artık cesur mu yoksa aptal mı bilemiyorum, iki kişi var... Gelip law ile dövüşmek istediklerini söylediler... Bizim patronumuzda bir eğlence olsun diye buna izin verdi... Şimdi karşınızda Steve ve Raphael !!!''
Ringe doğru yürüyorduk. İlk defa böyle bir ring görmüştüm altıgen şeklinde enteresan bir stili vardı. İçeride tahmin ettiğimden daha fazla kişi vardı. Garip olan seyirciler bizi yuhluyordu ama bu beni demotive etmedi. Ve ringe çıktık sonra spiker bir kez daha anons etti.
''Ve şimdi de... Çaylakların, Amatörlerin, Profesyonellerin ve hatta bazı ustaların bile korkulu rüyası Marshall Law !!!''
Salon bir anda koptu herkes sevinç ve sevgi çığlıkları atıyordu. Şaşırdım ama yadırgamadım sonuçta usta bir dövüşçü. Karşımıza tek çıkacak olması avantaj mıydı bilemem ama bu maçı almamız gerektiği kesin bir bilgiydi.
''Dövüşçüler yerlerinizi alın. Kurallar: Dişlemek, Göze parmak sokmak, Saç çekmek ve cinsel bölgeye vurmak yasak... Şimdi 3... 2... 1... Başlayın !''
Başladık law sakindi olduğu yerde duruyordu raphael üzerine bağırarak koştu law sadece bir tekmeyle raphaeli 2 metre geriye attı. Üzerine koştum yumruk salladım ama eğilip kaburgama bir dirsek attı geriye doğru giderek sendeledim ama yıkılmadım. Kolumu tutup çevirdi ve üzerimden takla atıp beni yere yapıştırdı ve armbar kilidine aldı, pes etmemek için direniyordum o sırada raphael gelip lawın yüzüne tekme attı law ayağı kalktı ardından raphael bir sağ kroşeyle lawın sendelemesine sebep oldu ben de ayağı kalktım raphael boşluğuna tekme atacaktı ki law bacağını tutup diğer bacağına tekme atarak yatırdı raphaeli yere, bense superman punch atarak lawı tellere yapıştırdım sonra üzerine giderek karaciğerine yumruk atarak, aparakat atarak ve sağ sol kroşelerle yoruyordum sonra baldırına bir kaval attım kaburgasınada bir diz ne kadar canı yansa da karşılık veriyordu tellerden kaçıp karşıma geçtiği zaman raphaelin arkasında olduğunu unutmuştu raphael yatarak ayaklarını kilit pozisyonuna getirdi bende öne yatıp kafasını kilide aldım sonra birden üst tellerden tony denen adam içeri atladı raphael ayaklarını bırakıp tonye saldırdı, law da benim kafama sıfır açıdan tekme attı sonra ayağı kalktı sağıma baktığımda raphaelin tonyle baş ettiğini gördüm lawsa üzerime doğru koşuyordu, ayağa kalkacakken döner tekmeyle beni tekrar yatırdı bitmiş gibiydim ama raphaeli görünce asla pes etmemem gerektiği aklıma geldi ayağa kalkacakken bir tanede kaburgama tekme yedim lawdan. Başım dönüyordu kafamı hafifçe kaldırdım ve raphaeli iki kişi aralarına aldığını gördüm açıkçası yüzündeki kandan tanıyamadım bile. Yerden zıplayarak ayağa kalktım law bana döner dönmez yüzüne spinning hook kick attım ve yere serdim tony üzerime geldi yumruk saydırarak o kadar seri sallıyordu ki durdurmakta güçlük çekiyordum boşluğu yakaladım ve sağ alttan çenesine kapattım ve geriye doğru giderek sendeledi lawın ayağı kalktığını görünce tonye flying knee attım ve yerden birdaha kalkacağını düşünmüyordum. Lawla karşı karşıya geldik birbirimize seri yumruk ve tekmeler atıyorduk aynı zamanda da seri bloklarla darbelerden korunuyorduk. Law açığımı yakalayıp beni yere indirdi ve işimi bitirecekken raphael arkadan lawın kafasına diz atarak yere serdi sonra bende lawın üstüne atlayıp yüzüne seri yumruk ve dirseklerle işini bitirdim...
Seyirci şaşkındı ve aniden bir galibiyet şarkısı patladı herkes sevinç çığlıkları atıyordu alkış kıyamet sonra spiker içeri girdi ve ''yeni dövüşçülerimize merhaba deyin !!!'' diye haykırdı...
Raphael ve ben birbirimize baktık bu işin ilk aşaması tamamdı ve başladığımız işi bitirmenin tam zamanıydı...
***Armbar Kilidi --- http://prommanow.com/wp-content/uploads/2012/04/Felipe-Enomoto-Japan-vs-Zorobabel-Moreira-Brazil_3.jpg
***Spinning hook kick --- http://tsk.com/wp-content/uploads/2013/02/Uriah-Hall-KO.jpg
***Flying Knee --- http://40.media.tumblr.com/tumblr_lwf3miNVxr1qlskhvo1_1280.jpg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokak Çocuğu
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden ve California'ya Babaannesinin yanına giden Steve 18 yaşına geldiği zaman babaannesinide kaybeder. Artık 5 parasızdır ve bir işte bulamayınca yasa dışı yollara başvurur. Yer altında bir sokak dövüşü organizasyonu yapıld...