הצעקה של הבחורה צורב באוזניי. אני מעווט מעט את פניי ״ את יכולה להפסיק לצעוק״ אני אומר לה
היא עוצרת מנשפת במהירות מסתכלת מצד לצד ואני נאנח. אך היא שוב צועקת.
שתסתום כבר.״ תסתמי , הרסת לי את עור התוף ״ אני נאנח ברוגז.
לעזעזאל היא כל כך רעשנית.היא עוצרת לבסוף , ושוב מתנשפת במהירות.
״ מה אני עושה כאן?״ היא לבסוף מדברת.״ אני..״ אני לא מספיק לדבר היא שוב מציפה בשאלה.
״ מי אתה?״ היא צווחת.
״ אני..״ שוב אני לא מספיק לענות היא מדברת.
״ אתה תפגע בי ?״ היא שואלת בפחד , מקבצת את רגליה אליה.
״ אם לא תסתמי את הפה שלך ולא תשאלי הרבה שאלות אני לא אצטרך לפגוע בך״ אני עונה בזעם. והיא מיללת.אוי.. שלא תבכה לי עכשיו.
היא מתחילה ליבב בשקט , וזה משגע אותי.
היא מתקפלת לכדור עם רגליה צמודות אליה.
מרותקת לפינת המיטה.״ מה השם שלך?״ אני שואל לבסוף מתקרב אליה . היא מרימה את פניה האדומות מדמעות אלי .
״ אלכס״״ אלכס, מותק תקשיבי אני..״
״ אני רוצה ללכת מכאן!״ היא צועקת ושוב עוצרת אותי מלדבר.
מעולה . על מי נפלתי. אסור לי אף פעם לסמוך על האינטואציה שלי.״ אם לא תסתמי את הפה המזורגג שלך את באמת לא תצאי מפה!״ אני צועק .
והיא שותקת.״ תודה״ אני מגלגל עיניים
״ קוראים לי דילן״ אני מושיט אליה את היד והיא מתרחקת.
״ שלום גם לך״ אני אומר שקולי עדיין זועם.
״ קוראים לזה נימוסים, אני מבין שאין לך כאלה״על מי נפלתי אלוהים.
״ אתה חטפת אותי״ היא מצייצת.
״ אני פה בשביל לעזור לך.״ אני מסביר.
״ לעזור לי? אתה חטפת אותי ! מנוול!״ היא מרימה את קולה.
״ אולי באמת הייתי צריך להשאיר אותך שם״ אני מעיף את ידיי באוויר כ: כפויית טובה.
היא קמה מהמיטה ונעמדת מולי: ״ אתה חטפת אותי! באיזה זכות אתה חושב לעשות בי כרצונך !״ איזה ביציים יש לה לעמוד מולי.
״ לעשות בי כרצונך? צודקת. להיות זונה ושיקנו אותך אנשים בגיל העמידה לצורך צרכים מיניים זה מותר. להם יש זכות . כפויית טובה.״ אני מתעצבן
נכון שגם אני רציתי לקנות אותה אבל אני רוצה לעזור לה ולא להיות איתה בשביל יחסים.
״ מה אכפאת לך בכלל! אתה בדיוק כמו כולם!״ היא מתחקת קצת.
״ אז זהו שלא אלכס מותק, אני פה כי אני רוצה לעזור לך!״ אני מתקדם אליה.
״ מי שרוצה לעזור לי, לא היה חוטף אותי!״ היא מעיפה את השיער האפורי שלה לאחור.
YOU ARE READING
Save Me
Actionמכון ׳ליברסטון׳ טקסס אני לא יודע אם העבודה שלי היא קדושה. אני חושב שאני עושה טוב לנשים האלה. עוזר להן. העבודה שלי היא לא כמו עבודה רגילה. מה שאנחנו עושים במכון ׳ליברסטון׳ זה לוקחים ( יותר נכון קונים) בנות חסרות מזל בחיים שנמצאות מסביב לארץ ומשקמים א...