נקודת המבט של אלכס:
אני עומדת קפואה כשרק ידיי רועדות.
אם דילן שמע אותי... הסוף לא יהיה טוב.בשבילי לפחות.
מה אני אמורה להגיד? היי .. מה? לא סתם! באתי לבקר קצת את האבא הנחמד שלך...
כן זה ממש הולך לעזור לי...אביו של דילן עדיין בוהה בי .
אני מרגישה את העיניים של דילן שורפות את גבי.
וזה לא מספיק יוליה עומדת שם כאילו היא הדוברת של הסיפור המותח הזה.״אלכס?״ דילן קורא בשמי בפליאה.
אני בטוחה שהוא שואל את עצמו: מה לעזעזאל את עושה פה? בחדר של אבא שלי...?
ואם זכור בפעם האחרונה שהיינו אצל אביו במשרד , דילן לא ממש התלהב מהרעיון.אני שותקת.
״ מה את עושה כאן?״ שוב קולו של דילן מהדהד באוזני.
אני? סתם באתי לספר לאבא שלך, שבמקרה המנהל, על הסוד הקטן שלך. אבל אל תדאג יהיה לזה סוף טוב.
אתה לא תצטרך לראות אותי יותר.אני שותקת.
אני שומעת את הצעדים של המגפיים של דילן מתקרבים לעברי . והוא עכשיו עומד לצידי.
אני מחליטה לפתוח את הפה בכדי להמציא תירוץ ,אך אביו מדבר לפני: ״אני קראתי לה״ אומר
אני מרגישה הקלה שג׳ורג׳ דיבר. בטח הייתי מגמגמת אם הייתי אומרת משהוא.
״ למה?״ שואל בחשדנות דילן, ומעביר את מבטו בי ואז באביו.
״ לראות איך היא מסתדרת״ אומר ג׳ורג׳
״ כבר ראית אותה מספר פעמים , היום. לפני כמה שעות״ מדגיש דילן כל מילה.
נשמע בקולו שהוא לא מרוצה מהעניינן. והוא משלב את ידיו.״ ובכן , השיעור שלה הסתיים, והיא הייתה לבדה. אני יכול לשאול אותך יקירי, למה איחרת ?״ שואל ג׳ורג׳ , מתקיל אותו.
אני עדיין שותקת. בהלם לכל מה שקורה פה. וגם , איך ג׳ורג׳ מודע לכך שדילן לא בא?
ולמה ג׳ורג׳ עוזר לי? הרי אני מנסה להפיל את הבן שלו.״ היה לי עיניינים״ עונה דילן בפשטות
ג׳ורג׳ שם את משקפיו על אפו ״אני מפצה ממך להרבה יותר לפעם הבאה״
דילן מוציא גיחוך ״פעם הבאה אל תתערב במה שאני עושה״ אומר ומסתכל על פניו של אביו כסוד ששניהם מחביאים.
ג׳ורג׳ מרים את ידיו כנכנע ״רק אומר״
דילן תופס בידי ומוליך אותי לעבר הדלת. אך עוצר ומסתובב שוב אל אביו:
״ובפעם הבאה שאתה רוצה מימנה משהוא , זה עובר דרכי״ מזהיר דילן .דילן מושך בידי ואני מפנה את ראשי מאחורה אל אביו של דילן , וג׳ורג׳ מהנהן. כאילו אומר שהכול יהיה בסדר.
אני אומרת בלי מילים לג׳ורג׳ ׳תודה׳ ומסתובבת חזרה לדילן שכבר הספיק לצאת מין הדלת.
YOU ARE READING
Save Me
Actionמכון ׳ליברסטון׳ טקסס אני לא יודע אם העבודה שלי היא קדושה. אני חושב שאני עושה טוב לנשים האלה. עוזר להן. העבודה שלי היא לא כמו עבודה רגילה. מה שאנחנו עושים במכון ׳ליברסטון׳ זה לוקחים ( יותר נכון קונים) בנות חסרות מזל בחיים שנמצאות מסביב לארץ ומשקמים א...