עם כמה שאני מנסה להתחמק מהעבר , הוא חוזר אלי כמו בומרנג.
לא סתם בחרתי לבוא למכון ולחיות חיים חדשים ההפך ממה שהייתי.
נחשו מה?
זה לא עבד לטובתי.שיחת הטלפון הזאת שבאה פתאום מעוררת בי זעם. אמרתי להם להתרחק מימני. שאני יותר לא בעניין הזה.
אני נאנח, מושך את פני עם ידי ״מנסה לשכוח״ אני עונה.
״ אוו דילן , ככה לא מתנהגים לחברים״ הבחור שמכנה אותי ׳חבר שלו׳ אמר
״ מה אתה רוצה ?״ אני עונה ללא רצון.
אני שומע צחקוקים באים מהקו שני.
״ כלום כלום, רק שואל לשלומו של חבר ותיק״ חבר ותיק בתחת שלי״ לא צריך חברים״ אני עונה ללא היסוס ומנתק, ובחבטה אחת זורק אותו על הקיר.
חברים בתחת שלי. הם לא חברים הם רוצים את האמון שלי . והם לא יקבלו אותו שוב.
אני מקווה שהם ישכחו מימני ולא ירדפו אחרי.
אני מכיר אותם. כשהם רוצים משהוא הם מקבלים.אני מתהפך במיטה . לא מצליח לישון. אני חושש ממה שהם יכולים לעשות.
אני חייב להתפרק.
עייפות כבדה משתלטת עלי כשאני מנסה לקום מהמיטה, אך אני מתגבר עליה ושוטף פנים. שם מכנס שחור וחולצה ירוקה עם שלושה כפתורים בצווארון. ויוצא מהחדר.הבית חשוך ושקט. אני מופתע שהבחורה לא ניסתה לברוח.
אני עובר בקצות אצבעותיי ליד חדרה הסגלגל , לראות מה זה השקט המחריד שיש בבית.
אני עובר על סף דלתה , היא יושנת.
ראשה על הכרית הרכה וגופה מתפזר לחלקים על המזרן.
היא כל כך רגועה. ההפך מימני.
בשקט אני נותן לה את מנוחתה אחרי עלולותי שעשיתי לה.
מצטער?
אני לא.
הבחורה הזאת תילמד מקשה.נסיעה של כמעט שעה אל מחוץ העיר , גרמה לי לחשוב שגם אני צריך להיות רגוע. אבל בצורת שונה.
מועדון ׳ריקסו׳ מועדון שהייתי נוהג לבוא אליו מידי לילה. כמו שאמרתי להירגע.
את הבעלים אני מכיר באופן אישי. היה חברי לעסקים.עכשיו אתה קורא להם חברים?
מוחי שואל בתעסוקה.
להירגע... פשוט צריך...
המקום היה ענק! עם תאורה זוהרת ומוזיקה רועשת. מקפיצה. מוזיקה שהתגעגעתי אליה.
הבנות כבר מוכנות על העמודים.
בנות אחרות משקיפות מהבר.
כל כך השתנה פה מאז...״ דילן אחי, טוב לראות אותך״ טפיכה על שכמי מעוררת אותי מהנוסטלגיה.
אני מסובב את ראשי אל הבחור שקרא לי , וכמו שחשבתי זה ״ ג׳ון ג׳ון״ אני קורא מחבק אותו חיבוק גברי עם חיוך.
התגעגעתי לבחור הזה.״ כבוד לראות אותך חוזר למועדון שלי״ ג׳ון ג׳ון מברך אותי ואני מהנהן.
״ התגעגעתי״״ אז לך לך ... תבחר לך משהיא לילה״ ג׳ון ג׳ון מצביע לעבר שלוש בנות היושבות על הבר, מול הברמן. ״אחר כך תבוא אלי נזמין משקה נדבר עם כל הזמן שעבר״
מציע.
YOU ARE READING
Save Me
Actionמכון ׳ליברסטון׳ טקסס אני לא יודע אם העבודה שלי היא קדושה. אני חושב שאני עושה טוב לנשים האלה. עוזר להן. העבודה שלי היא לא כמו עבודה רגילה. מה שאנחנו עושים במכון ׳ליברסטון׳ זה לוקחים ( יותר נכון קונים) בנות חסרות מזל בחיים שנמצאות מסביב לארץ ומשקמים א...