עונה 2 פרק 13❤️

664 40 1
                                    

נקודת המבט של דילן:

מייק מבחין בהיסוס שלי. ושניה לאחר מכן אני מתעשת על עצמי.
״הפנימית היא הסוואה״ המילים יוצאות חדות מימני.
״מה?למה?״ מייק מוכה הלם
״הם שומרים על ציוד נשק בתוך הפנימיה״ אני ממשיך
״מה?״ קולו של מייק גבוה יותר.
״ככה המשטרה או כנופיות אחרות,כמו ריקסון,לא יחשדו בפנימיית ילדים תמימה״
״מה?!״ עכשיו קולו של מייק יוצא בשאגה.
אני מתהלך סחור סחור סביב מה שאמור להיות הסלון שלנו. חלק מימני רוצה להשתגע מרוב שאני אובד עצות. ולא יודע איך להמשיך מכאן. ומחלק מימני רוצה לרוץ לאלכס ולהתחנן על ברכיי ששיקרתי לה.
מייק מניח את ידיו בתיסכול על פניו. ״איך את יודע את זה?״ מייק שואל את השאלה שרציתי להימנע ממנה.
״ממקור ראשון״ אני עונה. לא נותן הרבה מידי הסברים.
״מקור ראשון מאיפה?״ מייק,כהרגלו,ממשיך לחקור.
האם אני מוכן לספר? האם מייק ירוץ להלשין עלי אחרי שאני יספר לו? רוז הסיכויים שלא. אבל אני ירגיש רע עם עצמי על בטוח.
״אלכס״ אני מוציא את שמה מפי כאילו זה קללה.
עיניו של מייק נפערו ״אלכס? אלכס סיפרה לך את הסוד הגדול של הפנימיה?״
״כן״ עכשיו כשמייק שואל את זה בצורה כזאת זה באמת נשמע מוזר.
מייק ממשיך ״אלכס? הבת של ג׳ורג׳,האוייב שלנו?״
״כן..״
״אלכס? זאת שאתה מאוהב בה ונעלמה לך לשלוש שנים?״
״כן״ אני עונה אך הפעם יותר בזעם.
״אותה אלכס ש..-״ ״כן אותה אלכס!״ אני קוטע אותו מהעוקצנות המרירה שבקולו. הוא עושה את זה בכוונה. ממזר.
מייק מרים ידיים כהגנה ״אוקי..בסדר אחי. לא צריך להתעצבן. זה רק נשמע לי קצת מוזר שהיא פשוט סיפרה לך ולא הזהירה אותך לא לספר לאף אחד״
והנה זה בא..
״היא הזהירה״ אני חושק שיניים. לא מסוגל להביט בו.
ובפעם השלישית בחמש דקות האחרונות,הוא פוער את עיניו החומות ״ואתה באת וסיפרת לי? וואו. אחי,אתה מניאק״ מייק צוחק עליי.
״עוד מילה אחת על זה ואני יעיף אותך מהגג של הפנימיה המזורגגת הזאת״ אני מאיים על חברי הטוב. הוא יכול להיות מעצבן לפעמים.
״חוץ מזה,״ אני ממשיך ״היית רוצה שאני ישמור את זה בסוד מפניך?״ אני שואל בחצי גבה.
״נקודה טובה״ הוא מהנהן.
אני מייק יושבים עכשיו אחת מול השני. תוהים מה לעשות עכשיו.
סיפרתי למייק על התקלה שלי בחדר המחסן לפני כמה זמן. סיפרתי לו על תלמיד והתלמידה. על אותם דברים ששמעתי אותם מדברים. ויותר מכל על הדבר שאותם הם חוששים לעשות.
״אז אנדריי הוא הבחור שמתפעל את הנשקים?״ מייק שואל בריכוז מוחלט אחרי שסיפרתי לו.
״אני לא יודע״ אני מנענע את ראשי ״אבל אני מתכוון לגלות״
״אתה חושב שאלכס יודעת?״ אני מביט במייק. ובקולו אין שום התלוצצות.
״לא. אני לא חושב שאלכס יודעת. וגם אם כן,אני לא מתכוון לתת להשערות להשתלט על המשימה עד שאני רואה זאת בעצמי״ אני מסביר
מייק מהנהן.
אנחנו מתכננים שהיום בלילה אני מייק וג׳וני נצא לפרוץ לתוך מעמקי הפנימיה. אולי שם מסתתר הנשק. אני שואל  את עצמי האם יכול להיות שהכנופיה של ג׳ורג עוסקת בשכר בנשק. וזה אחד מהשערות שלי. אבל עדיין שום דבר לא מצליח להתחבר לי.
אנחנו באנו במשימה למצוא מי מנסה להתנקש בריקסון. ומגלים שהכנופיה האויבת בנתה פנימיה להסוואה של כלי נשק. או שמוכרים נשק או שמייצרים נשק.
אני גם מבקש ממייק שיתן הדרכה לג׳וני הלילה. כי לי יש כמה דברים לעשות בעניין שני הילדים.

Save MeWhere stories live. Discover now