Takže ahoj (:. Po dlhšiom čase som tu s novým špeciálnym príbehom na vyžadanie mojej otravnej lásky :D WewNik69 tu to máš otravo :*.
Z pohľadu Izabelly.
Ahoj. Volám sa Izzabela Adamsová, ale priatelia ma volajú Izzy. Priateľov mám docela dosť, ale pravú priateľku mám len jednu. Volá sa Elizabeth. Chodíme spolu všade kam sa dá. Sme nerozlučná dvojka a vravíme si všetko. Môj život vyzerá vcelku normálne, ale zdanie môže klamať. Ale som rada, že si každý myslí, že žijem pohodový a normálny život. Však kto by mi uveril, že som poloanjel, ktorý je na tejto zemi aby chránil polosatana? Veď je to absurdné. Všetci vedia, že sa anjeli a diabli nenávidia. Ale tento stav je výnimočný, lenže ten Vám vysvetlím až neskôr.
Bolo 14.6. Bol to pondelok ako každý iný. Ell zase meškala do školy takže som musela ísť sama. Pár minút pred zvonením som išla hľadať Ell a našla som ju, ako pozerá na dvierka skrinky. Vyzerala ako psychopat a keď som sa jej spýtala, čo sa deje, vravela, že nič, že je okey. Nakoniec sa rozkecala, ale zazvonilo tak sme išli do triedy. Cestou do triedy sme sa dohodli, že po škole pôjdeme spolu a ona mi všetko porozpráva.
Školský čas na moje počudovanie utekal rýchlo. Mali sme telák, čiže poslednú hodinu. S Eli sme sa smiali na babách až konečne zazvonilo. Po škole som volala mame či môžem ísť k Eli a ona zase volala mame, že idem k nim.
U Ell sme sa zvalili v obývačke. Predtým sme si spravili popcorn a pozerali "Vymýtača ďábla." Videla som na nej, že sa o tom nechce rozprávať ale ja som to chcela vedieť. Po dlhšiom presviedčaní ustúpila. Povedala mi všetko čo sa jej snívalo a aj o tom znaku na ruke.
"Nie, to nie. Ešte nie je ten správny čas, nemôže si už pre ňu ísť." začala som panikáriť v hlave. Moje myšlienky začali zúriť, nadávať a všetko možné. Ale nechcela som to dať navonok, nechcela som Eli povedať pravdu o jej živote. Viem že by som mala, ale nie je na to správny čas. Nie je správny čas aby vedela, že je JEHO potomok. Že je dieťa satana.
Na Eli som pozerala neveriacky. Snažila som sa tváriť, že si o nej myslím, že jej preskočilo. Začali sme o tom debatiť a ona povedala niečo v zmysle "aspoň ty mi veríš". Srdce mi išlo vyskočiť z hrude. Komu do kelu to ešte povedala?!. Našťastie z toho vysvitlo, že myslela, že jej to nikto nebude veriť. Môj krvý tlak sa spomalil a srdce upokojilo.
Po dlhšiom čase sme zmenili tému na nového žiaka. Zajtra k nám má prísť niekto nový. Docela sme sa na tom zabávali. Po chvíli mi volala mama, že mám ísť už domov. Moja mama je docela fájn, hlavne ak sa týka niečo Eli. Vie o nej všetko a nebude rada, ak jej toto poviem. S Ell sme sa objali, keď som položila ruky na jej chrbát niečo ma popálilo. Nechápala som čo to bolo. Ell mala strach a ja som jej len nakázala, aby sa otočila. Na chrbte mala otočený pentagram a nad tým: "Ona patrí mne, len mne. Ja som si ju stvoril, ja som si ju sem poslal a ja ju chcem teraz späť. Podpísaný: otočený pentagram."
Toto nie. Toto musím okamžite povedať mame. S Ell som sa dohodla, že ak sa niečo podobné znova stane nech mi dá o tom vedieť. Súhlasila. Rozlúčili sme sa a ja som sa rozbehla domov. Nebývali sme od seba ďaleko ale ja som to musela, MUSELA povedať mame.
Keď som prišla domov mama mi dala večeru a začala sa ma pýtať čo a ako. Povedala som jej všetko od slova do slova čo mne Ell a aj to, čo sa dialo u nej. Mama ma počúvala so strachom v očiach. Hneď ako som dohovorila zobrala telefón a začala niekomu volať.
"Eleanor, už je to tu, už to prichádza." vravela mama do telefónu. Eleanor je Ellina mama, je to dosť milá žena.
"Margarid, ale to nie je možné, veď ešte nemá 18." ozvalo sa z mobilu. V hlase ellinej matky bol počuť strach a smútok.
"Ja viem, ale už sa blíži koniec. Už sa blíži ON. Do jej 18-tky tu už bude, musíme s tím niečo spraviť." po tíchto slovách mama zložila telefon.
V dome zavládlo hrobové ticho. "Čo sa blíži? Aký koniec? Čo sa má stať?!". V hlave sa mi hmýrilo množstvo otázok.
"Mami, čo sa deje?" prerušila som ticho vládnúce v dome. Nebola som si istá, že chcem počuť odpoveď, ale zaujímalo ma to, veď predsa išlo o Ell.
"Ách moja zlatá, nevieš celú pravdu o Ellinom živote. Jej matka sa zamlada zamilovala do muža, s ktorím mala aj dieťa. Žili spolu šťastne až pokial sa záhadným spôsobom nedozvedela, že jej muž je Satan v ľudskej podobe. Zavrhla ho, opustila a vykričala aby sa k jej dieťaťu, čiže k Ell nepribližoval. V tedy zranila jeho city a on odprisahal, že ak bude Ell plnoletá, vráti sa po ňu a zobere si ju. A ak sa mu niekto postaví do cesty zničí celý svet, ale Ellina mama ju odmieta pustiť a preto sa bojíme čo sa stane."
Pozerala som na mamu neveriackym pohľadom. Nevedela som, čo si mám myslieť. Ako ju mám k sakru ochrániť?
"A čo budeme robiť teraz?". Spýtala som sa mami, slzy som mala už na krajíčku a ledva, ledva som potláčala strach.
"Neostáva nám nič iné, ako čakať na to, čo bude následovať." s týmito slovami sa mama postavila od stola a odišla do svojej spálne.
Tak dúfam, že sa Vám táto časť páčila (:. Dozvedáte sa tu dosť nových vecí, a ak tu bude 10 videní pridám ďalšiu časť (:. A ak chcete, do komentu píšte z koho pohľadu má byť. (: Budem rada za každý hlas aj vote (:
YOU ARE READING
Satanové dieťa
ParanormalViete si predstaviť, že si žijete kľudný, pohodový život 15 rokov, ale v jedno ráno sa zobudíte a dozviete sa, že ste potomok Satana? Elizabeth mala v jednu noc zaujímavý sen, v ktorom mala všade okolo seba tmu a nepočula nič okrem smiechu. Smiechu...