VI. Pravda ide von

1.6K 140 1
                                    

Ahoj (:. Dopredu sa chcem ospravedlniť, že dlhšie možno nič nepridám. Idem na prázdky a nie je isté, že tam bude wifi. :/ Ale potom Vám to vynahradím (:.
Prajem príjemné čítanie ^•^

Z pohľadu Elizabeth

Mama na mňa vážne pozrela a ja som si sadla naspäť. O chvíľu si mama sadla oproti mne a moje ruky zobrala do svojich. Vyzeralo to ako z nejakého romantického filmu, kde chlap opúšťa svoju ženu.

"El, nie si naozaj tá, ktorou sa zdáš." preniesla mama s vážnosťou v hlase. Ja som na ňu len pozerala ako na zjavenie. O čom to do pekla melie?!

"Wat? Mami, ty si sa zbláznila za ten čas, čo som bola v nemocnici?" pozrela som na ňu.

"Elizabeth, vypočuj ma prosím ťa!" zvýšila hlas a ja som pochopila, že nežartuje.

"No dobre." hlasla som potichu.

"Tvoj otec ..." odmlčala sa.

"Čo môj otec, čo je s ním?" pozrela som konečne priamo na ňu.

"To, čo o ňom vieš nie je pravda, nezomrel keď si bola malá pri autohavárii a ani nás neopustil." zase sa odmlčala. Chcela som utiecť, odísť, nikdy sa nevrátiť. Začala som sa vymotávať z jej zovretia.

"Nie, Eli počkaj. Nechaj ma ti to vysvetliť." pozrela na mňa s prozbou v očiach. Prestala som sa vzpierať a sadla si naspäť.

"Poviem ti jeden príbeh a ty pozorne počúvaj." prikývla som a nespúšťala z nej oči.

Eleanorin príbeh

Bola som mladá a zamilovaná. Bol krásny. Mal strapaté čierne vlasy a temné oči. Všetky dievčatá doňho boli zamilované a ja s nimi. Bol to náš idol. Pomaly išli roky a s nimi aj čas v škole. Práve som išla maturovať. Mala som stres ale nakoniec som ich zvládla. Po skúškach za mnou prišiel ON, Jeremy, idol všetkých žien.

"Ahoj Eli, vieš no... Už dlho som ťa chcel niekam pozvať, ale nemal som odvahu. Teraz som ju konečne našiel a chcem sa ťa spýtať, nešla by si so mnou dneska do kina?" pozrel mi do očí tími jeho temnými a ja som vedela, že nedokážem odmietnuť.

"A-A-Áno, s radosťou." konečne som sa vykoktala.

Dohodli sme sa, že sa večer o siedmej stretneme pred kinom. Ako sa povedalo, tak sa aj stalo. Išli sme na romantický film. Presný názov si už nepamätám. Ten večer bol dokonalý. Po kine sme sa išli prejsť. Sadli sme si na lavičku a pozerali na západ slnka. On ma zo zadu chytil okolo pása a pritúlil si ma k sebe. Mala som pocit, že omdliem. Otočila som sa naňho. Jeho oči žiarili a to doslovne. Inému by to naháňalo strach, ale mne nie, mňa to priťahovalo. Stáli sme oproti sebe, cítila som na sebe jehi teplý dych, keď sa nám zrazu začali približovať hlavy. Dal mi jemnú, vzrušujúcu pusu po ktorej som mala zimomriavky na tele. Pusu som mu opätovala a začali sme sa bozkávať. V ten deň sme sa dali dokopy. Prešli 3 roky a ja som sa dozvedela, že čakám dieťa, že čakám teba Ell. Jeremy bol z toho nadšený. Kúpil postielku, veci, kočík a všetko možné. Žili sme si šťastne. Keď si sa narodila, boli sme najšťastnejší rodičia na svete. Rástla si rýchlo a my sme boli šťastní, všetci traja. Až mi v jednu noc volala moja dobrá kamarátka z Prahy. Zaujíma sa o nadprirodzené javy. To čo mi povedala ma zaskočilo. Sedela som v kuchyni za stolom a čakala kým príde Jeremy.

"Ty hovädo, ako si mi to mohol spraviť?!" začala som vrieskať na celý dom.

"Eli, čo som ti spravil?" chytil ma za ruky.

"Čo?! Čo?! Chceš to važne vedieť, zamlčal si mi, kto naozaj si. Že mi to nedošlo skôr, tie oči ten dych."

"Eleanora, odkiaľ to vieš?" začal kričať už aj on.

"Vypadni z tohto domu, vypadni z môjho domu. Už ťa v živote nechcem vidieť. A Eli sa ani nedotkneš." slzy som mala na krajíčku.

"Tak to spomal. To decko je aj moje. Ja som ho splodil s tebou." zvyšoval na mňa hlas.

"Vyser si oko. Eli ti nedám." nezvládala som už.

"Tak si nedaj, ale tu na tomto mieste ti sľubujem, že keď bude mať 18 prídem si pre ňu a buď mi ju dáš alebo zaviníš zánik ľudstva." s týmito slovami odišiel a ja som sa zrútila na zem.








"Č-Č-Čo bol zač?" vykoktala som konečne zo seba ja.

"Eli, tvoj otec bol sám diabol, sám Satan a ty ...." znova sa odmlčala.

"Čo, čo ja?" začala som naliehať.

"Ty, ty si jeho potomok. Ty si Satanové dieťa." rozplakala sa. Pribehla som k nej a objala ju.

"Mami, kto všetko o tom vie?" spýtala som sa opatrne.

"No ty, ja, Izzy, a izina mama Margarid." hovorila mená s plačom.

"Prečo to vie Izzy a jej mama?" nechápavo som na ňu pozrela.

"No vieš, Izzy je skoro ako ty, len ona je potomok anjela a je tvoj strážca." pozerala som na mamu ako na zjavenie.

"A mami, dá sa dajak vyhľadať môj otec?" spýtala som sa po dlhšiom tichu.

"Áno dá, niekde je cesta do pekiel. Prečo sa pýtaš?" odpovedala a konečne prestávala plakať.

"Len tak." trochu som zaklamala.

"Elizabeth Jamesová. Na to ani nemysli, nepôjdeš ho hľadať. To ti nedovolím." povedala mama výhražne.

"Mami, je to jediný spôsob, ako nás zachrániť." vstala som od stola a išla zavolať Izzy.

Z pohľadu Izzy

Zazvonil mi telefón. Na displeji svietilo Elinka.

"Áno zlato?" zodvihla som telefón.

"Izzy, viem všetko o tebe aj o mne. Ale neboj nehnevám sa, viem, že si ma chcela len chrániť a teraz sa chcem rozlúčiť. Idem nájsť Jerremyho, svôjho otca a vyriešiť to s ním. Mám ťa rada Izzy." po tíchto slovách som sa rozplakala. Musím to povedať Chrisovy aj Nickovy. Musíme ísť s ňou. A ak sa pýtate prečo nim dvom, dá sa povedať, že sú ako ja, len majú iných otcov.

"Eli, na to fofrom zabúdaj, buď idem s tebou alebo nikam nejdeš." povedala som rázne a rozhodnuto do telefónu.

"Ale Izzy, bude to nebezpečné." začala sa vyhovárať.

"Elizabeth Jamesová. Je mi priam u riti čo to je. Povedala som, že ťa budem chrániť a aj to splním. Takže buď idem aj aj alebo nejdeš ani ty." chvíľu bolo ticho ale potom konečne povolila.

Dostala som všetky podrobnosti. Ideme už zajtra. O 6:00 pred jejs domom. Mám si zobrať len dôležité veci. Všetko som to prerozprávala chalanom a tí sa rozhodli ísť s nami. Eli ma asi zabije, keď sa o tom dozvie, ale je to pre jej dobro.

Všetko som prerozprávala mame a tá po dlhšiom hádaní povolila. Bolo na čase spať. Objala som mamu a vybehla do izby. Nastavila som si budík na 5:00 a išla spať.

Z pohľadu Elizabeth

Ráno som vstala 4:30 aby som všetko stíhala. Obliekla som sa, zbalila si pár potrebných vecí na seba, pitie, jedlo a podobné veci. Umyla sa, najedla, ešte sa rozlúčila s mamou a 5:50 som stála pres domom. Videla som Izzy a za ňou ešte 2 postavy. Keď boli bližšie všimla som si, že je to Nick a Chris.

"Izzy, čo tu robia?" spýtala som sa hnusne.

"Ell, ideme na nebezpečnú výpravu a sú taký ako ja. Sú to potomkovia anjelov." šeptala mi Izzy.

"No dobre teda" šepla som si pre seba.

"Za dobrodružstvom." zvolala som

"Za dobrodružstvom." zvolali všetci a vybrali sme sa.

Takže, už sa to začína:3:D. Chcem Vám poďakovať za to, že to čítate ak za vote. Veľmi si to cením:3. Ak tu bude 10+ videní bude ďalšia časť:3 ako inak, komenty a vote potešia ^•^ .

A ak chce niekto časť na venovanie, tak kľudne napíšte :).

Satanové dieťaWhere stories live. Discover now