IX. Čo sa deje?

1.4K 114 2
                                    

Tákže, v každej časti Vám ďakujem a toto nebude výnimka. #1 v hororoch?! Vážne?! Wow♥ nemám slov:3 ĎAKUJEM

Táto časť je venovaná všetkým, ktorý tento príbeh čítajú a podporujú ma(:.

Z pohľadu Elizabeth

Už sme boli na tretiom nádejnom mieste a aj keď to vyzeralo sľubne, zase nič. Bola som sklamaná, ale nedala som to na sebe poznať, rozhodla som, že sa ideme baviť a posnažila som sa o veselý hlas, Izzy si však všimla, že ma to sere.

"Eli, netráp sa tím. Dneska sa poriadne zabavíme a uvoľníme a zajtra pôjdeme znova a môžme si pozrieť viac miest." zašepkala mi Izzy do ucha a objala ma. Objatie som jej opätovala a usmiala som sa. Na viac som sa v tej chvíli nezmohla. Izzy ma popohnala, nech dobehneme chalanov, ktorí už zrejme boli niekde pri bare.

Bar bol docela veľký ale aj tak dosť plný. Ledva sme sa pretlačili k baru. Z nápojového lístku sme si vybrali drink "krvavý spln." a vybrali sme sa k poslednému voľnému miestu akurát pre štyroch. Sadli sme si a začali sa zabávať. Po chvíľke nám doniesli drink a začali sme piť. Išlo to rýchlo. Hádzali sme do seba jeden za druhým a potom sme sa odtackali na parket, kde sme tancovali a ledva stáli na nohách. Zrazu sa mi zahmlilo pred očami a koniec.

Zobudila som sa, pozrela na hodinky a bolo 12:30. Bola som v hoteli, v našom apartmáne a neuveriteľne ma bolela hlava. Musela som sa riadne včera opiť. Dnešná opica mi to dosvedčila. Videla som Nicka, Izzy a ... A nikoho.

"Hej ľudia, kde je Chris." zobudila som Nicka a Izzy. Tí na mňa nechápavo pozreli.

"Kde by mal byť, veď je tu s ...." Izzy nedopovedala a rozhliadla sa okolo.

"Kurňa vážne, kde je Chris?" pozrela na mňa potom na Nicka a bolo vidno, že ju popadla panika.

"Ja-ja neviem." začal koktať Nick. Toto bolo po prvý krát, čo som ho videla báť sa.

Z pohľadu Izzabel

Ako sme prešli tri vybrané miesta išli sme sa baviť. Našli sme bar a hneď sme boli v ňom. Zábava bola dokonalá, ale barman sa mi moc nezdal. Ell objednala nejaký drink "krvavý spln" a ukázala na voľný stôl. Mne v hlave stále vŕtal ten barman, ale neriešila som to. Nechcela som nám kaziť zábavu. Drinky padali jeden za druhým až sme sa nakoniec vybrali na parket. Tancovali sme ako zmyslov zbavený a potom si nepamätám už nič.

Ráno, teda skôr naobed, som sa zobudila na to, že Ell histerčí, že tu nie je Chris. Mala som pocit, že jej preskočilo, ale keď som sa obzrela okolo, Chris tu nebol.

Ell bola v rozpakoch, Nick v strachu a mňa chytala panika.

"Ten barman." narušila som ticho

"Aký barman?" pozrel na mňa Nick nechápavo.

"Pamätáte si toho barmana zo včera?" pozrela som na nich. Súhlasne prikývli, čo mi dalo znak aby som pokračovala.

"Niečo sa mi na ňom nezdalo, ale nechcela som budiť paniku. Mám pocit, že nám asi niečo namiešali do pitia aby nás omámili a potom nás nejak dostali sem, do nášho hotela a na našu izbu." skončila som svoj monológ a oni na mňa pozerali s vyvalenými očami a otvorenými ústami.

"Musíme sa porozhliadnuť po izbách, možno nájdeme nejakú stopu. Neuniesli by ho bez toho, aby nemali nejaký plán." prehlasila Ell a my sme s ňou súhlasili. Začali sme prehľadávať celý náš apartmán.

"Hej baby, poďťe sem, do Chrisovej izby, niečo som tu našiel." zavolal Nick a my sme ako na rozkaz pribehli. Nick držal v rukách list. Ell mu ho vytrhla a začala nahlas čítať.

"Milé moje dieťa a jej traja, no teraz už len dvaja kamaráti. Aby ste mali väčšiu inšpiráciu hľadať ma, požičal som si Vášho kamaráta. S pozdravom Jeremy, Lucifer, Satan alebo ako chcete." dočítala a nikto z nás nevidal ani len hlások z úst.

Z pohladu Jeremyho

Videl som, že tie deti potrebujú inšpiráciu aby ma hľadali. Tak som sa rozhodol im ju dať. Včera do baru, kam mali namierené som poslal Franza. Svoju úlohu zvládol na 100%. Do nápoja im sypal omračujúci prášok a keď zaspali opatrne sme ich preniesli do apartmánu až na jedného. Chrisa som si nechal a teraz je v jednej z izieb. Viem, že Ell, moja dcéra je doňho zamilovaná, tak mi to vyhovuje. Viem, že ho pôjdu hľadať. Neodišli by bez neho a už vôbec nie v tom prípade, že ho mám ja.

Z pohľadu Ellizabeth

Ako som dočítala, zastavilo sa mi srdce. Nevedela som, čo mám robiť. Zosypala som sa na mieste a začala som plakať. Izzy si ku mne hneď kľakla, objala ma a plakala spolu so mnou. Nick sedel na posteli a skoro ani nedýchal. Boli sme proste na dne. Vybabral s nami. Celý čas vedel, že sme tu a nakoniec využil to, že sme sa chceli ísť zabaviť. Ale keď chce vojnu, nech ju má. Keď chce mňa, bude ju musieť vyhrať. Postavila som sa zo zeme, utrela si slzy a začala vymýšľať plán.

"Chce vojnu, bude ju mať. Berme veci a ideme po všetkých miestach, ak ho nenájdeme dneska, tak zajtra určite." prehlásila som rozhodne a Nick s Izzy na mňa neveriacky pozerali, ale neprotestovali. Postavili sa a išli sa baliť.

Z pohľadu Izzabel

Ell sa zodvihla zo zeme a povedala nám plán. Ona sa asi zbláznila. Pred chvíľou bola na dne a teraz chce vojnu zo satanom? Ale neprotestujem. Pomsta bude sladká. Tím nech si je istý.

Stáli sme pri dverách a pripravený vyraziť. Ell na nás pozrela.

"Ste pripravený na vojnu s diablom?" spýtala sa a v jej očiach bola vidieť nenávisť.

"Áno." zvolali sme s Nickom naraz a vyšli z nášho apartmánu.

Ták, ako inak, vote a komenty potešia:3 a píšte si, s kým by ste chceli ďalší špecial(:. Ak tu bude 10+ videní, tak máte ďalšiu časť. (:

Ďakujem za.podporu ♥

Papa♥♥

Satanové dieťaWhere stories live. Discover now