Ľudia vy ste vážne dokonalý!♥ 1,68K videní?:o Ďakujem Vám pekne♥♥
Túto časť venujem svojmu dokonalému MatPnik :3
Z pohľadu Chrisa
Sedel som sám v tmavej izbe už nenormálne dlhú dobu. Vyzeralo to už ako večnosť, ale popravde som tu ešte len 2-3 hodiny, takže paráda. Najhoršie je to, že celý ten čas mi vŕtalo v hlave to, že môjho otca nazval bratom. Veď to nie je možné, to nie je normálne, ale to je teraz fuk. Teraz by som mal vymyslieť, ako sa dostať z tejto diery. Páchne to tu a je tu teplo ako niekde na Sahare a aby toho nebolo málo, chýba mi Ell. Chýbajú mi jej pery na mojich. Chýba mi jej telo pritlačené na mojom. Chýbajú mi jej ruky na mojom krku. Chýba mi celá, ách ku*va, ku*va. Musím sa z tadeto dostať ... Musím.
Začali sa otvárať dvere. Už som si myslel, že sem zase došiel ten idiot a začne mi tu kázať a neviem čom. Ako keby ma tie jeho sračky zaujímali. Nech si so mnou robí čo chce, ale ak niečo urobí Ell, ak jej na hlave skryví čo i len vlások jednoducho ak jej čokolvek spraví, môže si kopať hrob. Zabijem ho, rozsekám, spálim. Spravím mu zo života naozajstné peklo. Ale to čo som uvidel vo dverách ma zarazilo. Vo dverách stála Ell. No nestála, už padala na zem. Rýchlo som k nej priskočil a zachytil ju. Dýchala, čiže bola v poriadku. Zrejme na ňu len účinkovalo nejaké uspávadlo, ktoré sa pri otvorení dverí vypustilo. Mmm, musím uznať, ten sviniar to má dobre zabezpečené pred uniknutím.
Zodvihol som si ju do náručia a položil na svoju posteľ. Lahol som si vedľa nej a snažil som sa ju zobudiť. Po pol hodine konečne začala reagovať na môj hlas. Pomaly začala otvárať oči a ako ma zazrela, zreničky sa jej rozšírili a vrhla sa na mňa. Konečne som na sebe cítil jej pery, jej ruky, jej telo, jej vôňu. Konečne som na sebe cítil ňu. Už sme na sebe boli nalepený dosť dlho, ale nechcel som sa od nej ,,odlepiť,, ale neskôr to spravila ona.
"Počkaj, ako si sa sem dostal?" pozrela na mňa.
"No to by som sa mal pýtať skôr ja teba." usmial som sa a ona sa zamračila.
"Christophere neserte ma a začnite hovoriť." začala sa smiať a ja som prikývol.
"No, boli sme v tom bare a šli sme ..." povedal som si všetko čo som si pamätal a aj to, čo sa dialo tu. "Teraz si na rade ty." pozrel som na ňu a teraz prikývla ona.
"Ráno sme sa zobudili a nevedeli sme ťa nájsť..." tento-krát mi povedala ona všetko čo si pamätala.
"Počkaj a kde je Izzy a Nick teraz?" pozrel som na ňu nechápavo.
"Nechala som ich vonku a povedala, že ak sa do dňa nevrátim, nech zavolajú pomoc." bol som rád, že to spravila, aj keď moc ma netešil fakt, že sa sem vybrala sama. Mal som o ňu strach, nenormálne veľký strach.
Chvíľu sme ešte kecali o blbostiach a potom sme začali vymýšľať plán ako utiecť. Bol ťažký, ale ja som veril, že ho spolu zvládneme.
Z pohľadu Jeremyho
Chris sa bavil s Ell a ja som nevedel o čom. Ku*va ja som taký idiot, že som tam dal kameru bez repráku. Síce ich môžem sledovať čo robia, aj keď to ich ocucávanie sa mi moc nepáči, ale nemôžem počúvať o čom sa bavia. Videl som len ako jej ten idiot niečo ukazuje, ako ona prikyvuje hlavou, ako sa o niečom zaujato bavia, ako sa ona začne smiať, ako ho objíme a ku*va, zase sa ocucávajú. Nechcú si tu spraviť zrovna už aj decko, za 9 mesiacov ho tu porodiť a odísť ako šťastná rodinka? Ách bože, už sa na to nemôžem pozerať ďalej, potrebujem sa trochu zabaviť, jednoducho potrebujem svojho veľkého kamaráta mať vo svojej prdelke Angie.
Došiel som do izby, kde ma Angie už čakala s bičíkom v ruke a s pekne roztiahnutými nohami. Zacítil som, ako sa mi do môjho kamaráta hrnie krv a on začína trhať boxerky a nohavice. To čo so mnou robila táto žena bolo neuveriteľné. A ten bičík v tej ruke... Ách, ak na ňu teraz neskočím tak si do smrti už nezašukám, lebo môjho kamaráta roztrhne od erekcie v boxerkách.
Podišiel som k posteli a ona sa posadila. Začala mi rozopínať opasok a hneď za ním aj gate. Nášho nedočkavca chytila do ruky a začala sa s ním pomaly hrať. S jazykom začala pekne na špičke a postupovala dole. Ku*va ak teraz dojde Franz asi ho zabijem.
Chvíľu ma robila tou svojou veľkou hubinkou a potom som sa rozhodol do nej vniknúť. Začal som sa pohybovať hore a dole a svoje tempo som zrychloval. Vedel som, že už za chvíľu budem, ale čo sa nestane? Ten skurvený Franz musí všetko dojebať v tom najlepšiom.
"Lucifere máme problém." pozrel na mňa a ani sa neuráčil ospravedlniť, že nás zase vyrušil.
"No aký máme problém. Čurák sa mi postavil, Angie je žhavá a terajší problém je len taký, že si nám skazil orgazmus." pozrel som naňho s hnevom v očiach.
"Ell, vyzerá to tak, že odpadla. Teda nie úplne. Bavili sa, smiali sa, ona niečo povedala, Chris na ňu hnusne pozrel, vlepil jej jedno, ona padla o roh skrinky a vyzerá to tak, že je pod ňou krv." neveriacky som naňho hľadel.
"Ten skurvysyn nebude ubližovať mojej dcére." postavil som sa, vlepil som Angie pusu a vybral som sa dole k Chrisovej izbe.
Otvoril som dvere a vážne to bolo tak, ako povedal.
"Ty hajzel, čo si jej to urobil?" začal som na ňu kričať.
"Nič. Došla sem, kecali sme a potom chcela vymyslieť plán ako utečieme. Tváril som sa, že s ňou súhlasím a keď mi ho dopovedala a začala ho realizovať, tak som jej jednu vlepil, aby som ju usmernil." pozrel na mňa a ja som naňho len vyjavene civel.
"No chlapče, začínaš sa mi páčiť." potlapkal som ho po chrbte a pozrel som na Ell "A čo ona? Veď ju miluješ." nechápal som.
"Nie, len som si potreboval s niekym zašukať a aj potrebujem, keďže ona mi stále nedala." lahol si na chrbát a týmto náš rozhovor skončil.
No, nastávajú tu menšie zvraty ale počkajte a uvidíte^•^ ďakujem za hlasy a komenty a ak tu bude 10+videní, tak sa môžte tešiť na ďalšiu časť. A ak chcete, píšte mi do komentov, kto sa Vám ako páči a na koho máte aký názor^•^
YOU ARE READING
Satanové dieťa
ParanormalViete si predstaviť, že si žijete kľudný, pohodový život 15 rokov, ale v jedno ráno sa zobudíte a dozviete sa, že ste potomok Satana? Elizabeth mala v jednu noc zaujímavý sen, v ktorom mala všade okolo seba tmu a nepočula nič okrem smiechu. Smiechu...