XIV. Plán

1.2K 94 0
                                    

Najprv sa Vám chcem poďakovať už za 2,19K zhliadnutí a za #1 in Horor ♥♥ Vážim si to ♥♥

Dnešný dieľ bude trochu špecialnejší, keďže sa konečne dozvetie o pláne Ell a Chrisa. Takže prajem príjemné čítanie. ♥♥

Z pohľadu Ellizabeth

Ležala som, ani neviem kde a jediné, čo som počula bol Chrisov hlas. Ten jeho krásny, sladký ... Počkať čo?! Chrisov hlas?! V zápätí som otvorila očí a pozerala sa z očí do očí asi najkrajšiej bytosti na zemi. Chris ma pevne objal a naše pery sa už tiež výtali a s nimi aj jazyky vo svojej častej, ale obľúbenej vojne.

S Chrisom som sa rozprávala ako sme sa tu vzali. Ja som začala prvá. Povedala som mu, ako sme sa ráno zobudili, ako sme panikárili, našu cestu a všetko. Potom začal hovoriť on.

Keď hovoril, pozerala som naňho s otvorenými ústami a vyvalenými očami ako keby stál predomnou duch. Ale najviac ma dostalo to, keď mi vravel o ich rozhovore a o tom, čo mu Jeremy povedal na koniec. To o Gabrielovy, že je to jeho brat. Pozerala som naňho neveriackym pohľadom.

Legenda vraví, že raz za zradu vyhnali z neba anjela a to bol práve Jeremy. Nejak tak vzniklo peklo. Teda myslím. Neviem ako to presne bolo, preberali sme to len raz v škole a ja ako inak som v tedy spala. Nábožko a takéto tie výchovy ma nebavili. No teda až do vtedy, dokiaľ som sa v jeden deň nedozvedela pravdu o svojom živote, o Izz, o Nickovy a aj o Chrisovy z ktorého práve vyletelo, že je syn archanjela Gabriela. No ty kokos. Toto je brutálne zvrátené. Dcéra vládcu pekiel sa bozkáva, obíma a celkovo aj chodí zo synom samého archanjela Gabriela. Najvyššieho anjela zo všetkých anjelov. No ten ak sa to dozvie, tak si prisahám bohu môžem začať kopať hrob.

Ale späť k téme. S Chrisom sme len tak kecali o všetkom možnom. O nás, aké.to bude, keď sa s tadeto dostaneme, o škole, o našej minulosti a proste o všerkom. Chris mi povedal aj to, že s otcom sa rozpráva skoro každý deň vo svojej hlave a hovorí mu všetko.

Anjeli majú zakázané chodiť na ľudský svet a duplom majú zakázané navštevovať svoje deti, ale Chrisov otec to vyriešil. Dostal sa svojmu synovi do hlavy tak, že sa spolu môže normálne rozprávať čo znamená, že jeho otec vie zrejme už aj o mne. Do šlaka! Ja si vážne začnem ten hrob kopať, keď s tadeto vypadnem.

Ja som mu zas povedala svoj príbeh, ktorí som sa dozvedela jedného "krásneho" od svojej mami. Pri mojom rozprávaní ma Chris držal za ruku a hneď ako som dohovorila ma objal a dal mi pusu. Vážne dúfam, že toto jeho otec nevidí.

Keď teraz tak rozmýšľam. Zvyčajne je to tak, že keď má dievča chalana a ide ho predstaviť domov, tak chlapec sa bojí otca a keď ma chlapec dievča a ide ho predstaviť domov, tak dievča sa bojí mami. Ja to mám asi inak. Nebojím sa Chrisovej mami ale jeho otca, ktorý ma nemusí mať v láske už len pre to, čo som zač. Ale tak budem dúfať, že to prekúsne a ja si nebudem musieť kopať hrob. No nie že by mi to vadilo, nebojím sa práce, ale tak lenivosť je lenivosť.

Ách blbé myšlienky, stále mi utekajú niekam inam. Musím vypadať komicky. Sedím na posteli, hľadím do blba a Chris niečo melie. Do riti Chris!

Rýchlo som sa prebrala a posnažila sa počúvať aspoň posledné jeho slová. Počula som len toľko, že by sme kvôli tomu mali vymyslieť plán. Kvôli čomu sakra?! No nevadí. Budem ho počúvať a snáď pri rozprávaní na to prídem. Budem sa modliť, lebo inak som v pytli.

Chris začal rozprávať a ja som len kývala hlavou na znak súhlasu, ale aby to nebolo až moc nápadné, raz za čas popri jeho rozprávaní sme sa zarehotali, objali, pobozkali a takéto pipkoviny, aby to vyzeralo ako normálny rozhovor.

Zrazu sa otvorili dvere a v nich niekto stál. Bol to ... Nebol to Jeremy, bol to niekto, koho meno nepoznám. Civeli sme naňho ako blbý až konečne prehovoril.

"Dovoľte, aby som sa Vám predstavil. Volám sa Franz a som Jeremyho skoro sluha. Prepáčte mi za tú drzosť, ale mojej pozornosti neušiel Váš plán a chcel by som Vám pomôcť slečna Ell. Chcem zachrániť Vás a aj Váš svet, kde mám svoju dlhoročnú priateľku." skončil svoj monológ a my sme naňho stále zízali.

Chris nakoniec pozval Franza dnu a náš plán trochu upravil. Síce bol ťahší ako ten prvý, ale vyzeral lepšie.

Plán znel nejak takto:

Franz nám mal doniesť dajakú krv v niečom. Ako bolo povedané, tak aj spravil. Tu sa na chvíľu jeho úloha končila. Ešte mal trochu upraviť kamerové pásky, aby ho tam nebolo vidieť a mal chvíľu čas. Ja a Chris sme mali následovnú úlohu. Normálne sme sa spolu bavili (ja som trepala vety a on robil grimasy), pri jednej vete sa mal zatváriť nasrato a jednu mi vlepiť. To sa aj stalo. Chris dal nasratý výraz a vyzeralo to naozaj tak, že mi vlepil. Ja som sa pri dopade akože buchla hlavou o roh skrinky, ale popravde to bola len kamufláš ako vyliať krv pod mojou hlavou. Ďalej to vyzeralo nejak tak, že ja som ležala na zemi akože v bezvedomí. Došiel Jeremy a začal vyvádzať, následne došla aj dajaká záchranka a zobrali ma niekam na ošetrovňu. Neviem ako to išlo u Chrisa, ale v pláne to bolo tak, že sa teraz pred Jeremym bude tváriť, že ja som mu bola iba na sex, ktorí aj tak nedostal a tak už som mu na nič. Nahovoril mu, že ma nemiluje ani nič a že sa chce pridať k nemu. Ak to výnde tak ako dúfame. Jeremy dá Chrisa do zaučovania Franza a Franz mu všetko ukáže. Ukáže mu, kde budem ja, ako otvoriť dvere, ako na Jeremyho, proste mu všetko ukáže a povysvetluje. Ja budem medzitým strážiť svoju hlavu. Ak sa dozvedia, že a ňou nič nemám a tá krv je umelá, tak bude všetko v riti. Takže ak sa ku mne priblížia s tím, že ma idú ošetrovať, tak sa postarám JA o ich životy.

Noo, môžem Vám sľúbiť, že v ďalšej časti to bude už akčné, takže sa máte na čo tešiť :D ♥♥

Ďakujem za každú podporu v podobe komentu a hlasu ♥♥ a ak tu bude 10+ videní, môžte sa tešiť na novü časť (:.

-Bye Bye

Satanové dieťaWhere stories live. Discover now