VIII. Špeciál 2

1.5K 119 4
                                    

Ahojte, na začiatok sa Vám chcem vážne poďakovať za 675+ videní ktoré stále stúpajú:3 a úplne zo všetkého sa Vám chcem najviac poďakovať za #2 v hororoch:3 ani neviete ako ma to potešilo.

Túto časť chcem venovať mojému dokonalému "bratríčkovy" JohnnyDerp21 ďakujem za podporu:3

Z pohľadu Jeremyho

Zdar. Na začiatok by som sa Vám rád predstavil. Volám sa Jeremy, Lucifer, diabol, satan a ja neviem ako možne. Vy ľudia mi dávate všelijaké hrôzostrašné prezývky, lebo sa ma bojíte a popravde? Docela ma to teší. Ale pre upresnenie, moje najčastejšie pomenovanie je Satan, diabol, vládca pekiel Lucifer. Zrejme ste neverili na tie rozprávky o nebu a peklu, ale mali by ste začať. Pred asi 15 rokmi som nabúchal jednu čajočku a trochu som jej zatajil svoju minulosť. Tá čúza na to prišla po roku šťastného vzťahu a vyhodila ma. V tedy som jej odprisahal, že ak bude mať Elizabeth 18 rokov tak si ju zoberem a buď mi ju dá alebo zahubý svet a ja si ju zoberiem aj tak. Je to docela jednoduché. Už ostávajú necelé tri roky.

"Franzi, kde to vázne." zreval som na svojho poskoka.

"Vaše veličenstvo, je to horšie ako sa zdá, dochádza nám energia. Všade, kde bol kedysi portál je teraz božšie pohľadenie a my z neho nemôžme čerpať energiu." spustil na mňa s pohľadom upreným do zeme.

"Ako to do hája myslíš, že je všade božie pohladenie." začal som kričať a pomaly sa k nemu približoval.

"No-no-no viete pane, na každom portále sme zaznamenali pohyb 4 zrejme ľudí a svätili to tam, ale jedna vec ma zaujala." pozrel na mňa a čakal dokiaľ mu povolím pokračovať.

"No tak spusť Franzy, načo si prišiel?" vyzval som ho po dlhšiom premýšľaní.

"No, dá sa povedať, že to neboli celkom ľudia. Skôr týnedžeri, ale hlavné bolo to, že 3 z nich boli na pol anjeli a štvrtý, teda skôr štvrtá z nich bola na pol diabol." ukončil svoj zdĺhavý monológ. Vyvaloval som oči ako keby povedal tajomstvo bermundského trojuholníka (sry, neviem ako sa to píše).

"Čo si to povedal?" pozrel som naňho.

"No, že tri..." nenechal som ho dopovedať.

"Franzi, drž už sakra hubu. To bola rečnícka otázka. Začni to už konečne rozoznávať." zvrieskol som naňho.

"P-P-Prepáčte pane." začal sa ospravedlňovať.

"To je v poriadku, ale teraz už padaj." vyhnal som ho a sadol som si na tron.

"Takže nakoniec ona príde za mnou. Ani sa nemusím namáhať s hľadaním." povedal som si sám pre seba a rozmýšlal som, čo teraz. Neprivediem ju sem ja. Nechám ju, nech sa potrápi s hľadaním, aspoň si budem môcť overiť, ako je nebezpečná a spoznať jej slabinu. Potom si ju sem budem môcť v kľude aj nalákať.

Sedel som len tak v tróne a rozmýšľal, ako by som ju tak mohol sledovať. V kľude by som mohol poslať niekoho zo svojich ľudí, ale to je riskantné. Toho si ľahko všimne a zpakuje si veci. Musím vymysleť niečo nenápadné, niečo malé. Á, že ma to nenapadlo hneď.

"Franzi!!" skríkol som na celú pekelnú sálu.

"Áno môj pane?" pribehol ku mne Franz ani nie po pol minúte a už čakal na rozkazy.

"Kurňa Franzi, odnauč sa už konečne hovoriť mi môj pane a hovor mi Lucifere." docela ma už štvalo, že mi vravel môj pane. Je mi jasné, že tu mám svoju autoritu, ale Lucifere sa mi páči viac ako môj pane. Nehovorím, že mi to nelichotí, ale radšej mám oslovenie svojím menom.

"Dobre môj pane, teda Lucifere." opravil sa Franz a pozeral na mňa. Chvíľu som nechápal, prečo na mňa tak civí, ale ptm mi to došlo.

"Ách, späť k veci. Máme ešte tích husbotov?" pozrel som naňho.

Husboti boli húsenicu, ale trochu v inom stave. Boli to robotické húsenice, ktoré mali namiesto očí kamery a vďaka tomu sme mohli sledovať všetko čo sme chceli.

"No máme posledného, ale ďalšie sú už vo výrobni." pravil Franz a stále zo mňa nespúšťal oči. Docela ma deptalo, keď na mňa niekto tak dlho pozeral.

"Dobre. Tak jednu vyšli na povrch, aby sledovala tích štyroch." ako som povedel, tak sa stalo. Franz prikývol a o chvíľu sa vrátil s tím, že všetko spravil. Ja som si sadol naspäť na tron a zase ma deptali myšlienky. Na to, že to bolo peklo tu bola docela nuda. A už keď sme pri tom, trochu Vám to tu opíšem. Všetci si peklo predstavujete ako jednu veľkú miestnosť, kde všade šlahajú ohnivé plamene, v strede je veľký kotol, kde varím ľudí a já neviem čo. Ale nie je to presne tak. Veľký kotol tu mám, to nezapieram, ale nevarím v nich ľudí, no teda raz za čas áno. Ale to len ak ma už vážne naštvú. Peklo je niečo ako hotel s veľkým apartmánom na vrchu a malými izbami dole a dokonca tu máme aj recepciu, kde sa zapisujú nový hriešnici. Každý má svoju izbu, ktorú si môže zariadiť ako chce, okrem zmenenia farby tapiet, tie sú červené a tak to aj ostane. Nejaká atmosféra pekla tu musí byť. Moje miesto je úplne hore. Mám tu svoj trón, miesto ba oddych a podobne. Hovorím, v celku ako hotel.

"Zlatko, poď do postele, už ťa tu čakám a neviem sa ťa dočkať." ozvalo sa zo spálne.

Ách Angie, sladká Angie. Je to blondína s trochu plnšiou postavou, ale nie zas úplne. Nie je kosť a koža, ale ani žiadna tučibomba. Kozy má jak dva melóny a o tom zadku už ani nehovorím. No proste je to kus, to sa musí nechať.

"Miláčku, len sa pripravím a som u teba." zvolal som a prešiel do kúpelne.
Čo už no, aj my chlapy si niekedy potrebujeme trochu užiť. Samé povinnosti, tak aspoň večer chcem kľud.

Vošiel som do izby a Angie ma už čakala skoro nahá. Na sebe mala len košielku a tie vzrušujúce, čipkované, červené tangá čo som jej kúpil pred týždňom. Vrhla sa na mňa a už sme boli obaja nahý. Oprel som si ju o stenu a pomaly ale tvrdo som išiel do nej vniknúť, keď sa otvorili dvere a v nich stál Franz.

"Pane, teda Lucifere, prepáčte, že Vás vyrušujem v takejto chúlostivej situácii, ale potrebujem Vás hore." s týmito slovami odišiel hore.

"Angie prepáč, ale musím." naspäť som sa obliekol a išiel za Franzom.

Keď som višiel hore, pozerali sme sa na displej, ale bola tam len tma.

"Prečo nič nevidíme?" opýtal som sa a narastal vo mne hnev. Najskôr ma vyrušia v tom najlepšom a potom je dačo s husbotom.

"Práve preto som Vás sem zavolal. Oni ho našli a zašliapli."

"Ku*va, ku*va, ku*va." to bolo jediné, čo som zo seba dostal.

Tákže, pri písaní tejto časti som sa dobre zasmiala, lebo som to ešte s kamarátmi riešila na fb. Nebojte sa, nebude to takto často, ale keď je to ten špeciál, tak tréba aj srandu:D. Ak tu bude 10+ zhliadnutí, bude ďalšia časť :3. Hlasy aj komenty potešia:3. Ak chce niekto venovanie tak v kľude napíšte:3:D.

Satanové dieťaWhere stories live. Discover now