XVI. Vojna alebo mier

1.1K 97 5
                                    

Ooo áno, ja som sa dokopala k ďalšej časti:o :D. Prepáčte, že ste čakali tak dlho, ale už je len predsa ten jeden týždeň do školy a ja si chcem používať prázdniny ^•^

Ale máme tu ďalší diel tak prajem príjemné čítanie ♥♥

Z pohľadu Elli

Sedela som na posteli, pozerala na biely strop a rozmýšľala sama neviem o čom. Blúdila som myšlienkami po všetkom čo sa udialo za posledné týždne. Ako sa z môjho normálneho života stala naháňačka za záchranou ľudstva.

Z rozmýšlania ma vyrušilo ľahké zaklopanie na dvere. Tipovala som, že to bude Chris alebo Franz, ale to klopkanie mi k tomu nesedelo. Keď sa klopanie zopakovalo, prestala som rozmýšľať úplne.

"Ď-ď-ďalej." vykoktala som zo seba a v tom momente sa dvere začali otvárať.

Vo dverách sa zjavila mladá blondýna. Mohla mať tak maximálne 25-30 rokov. Viac by som jej netipovala.

Vošla do mojej izby a zavrela za sebou dvere. Na tvári jej pohrával široký úsmev a vybrala sa smerom k mojej posteli. Začala mi naháňať nenormálny strach.

Keď prišla k mojej posteli, sadla si na jej kraj vedľa mňa a moju ruku si zobrala do svojich dlaní.

"Aaa, takže ty si to dievča z toho proroctva. Dievča, ktoré nás ma všetkých vyslobodiť z tohto zajatia a zbaviť nás toho hajzla Jeremyho." pri každom slove sa jej rozžiarili oči a keď prešla na JEHO meno v očiach mala hnev.

"K-k-kto si?" mala som na ňu milion otázok.

"Ja? Ách prepáč, zabudla som sa ti predstaviť. Som Angie. Angie Woofs a mám 25 rokov. Pochádzala som z Aevinu kde som aj žila. Potom ma ten hajzel Jeremy nahovoril na dokonalý život a ja som sa nechala ukecať. Teraz som niečo ako jeho kurva, ktorá mu slúži vždy keď má nervy alebo potrebuje uspokojiť svoje chúťky." v očiach sa jej začali zberať slzy, preto som sa rozhodla prísť na lepšiu tému.

"A čo to je za proroctvo." tento-krát sa jej oči zase rozžiarili.

"Niekolko tísic rokov dozadu starý mních z pútnickeho miesta Subólgu mal vydenie. Satan raz spraví chybu a spraví si dieťa, ktoré po dovŕšení 18 roku povstane proti svojmu otcovi a zachráni Zem s pomocou svojich 3 anjelských stvorení." nachvíľu sa zamlčala, ale potom pokračovala." Ty Elli, ty si tá, ktorá nás zachráni. Jeremy si ťa chcel po dovŕšení 18-roku zobrať a ututlať toto proroctvo, ale ty si vyzrala skôrej. Predbehla si ho o 3 roky dopredu a on je teraz v koncoch. Vie, že skončí. Vytvára si vojnu s nebom. Zajal syna archanjela Gabriela a ešte mu dovolil dať sa na jeho stranu. Mimochodom, ten Chris je brutálne krásny, už viem prečo si si ho vybrala a neverím tomu, že ťa zradil. Ale späť k téme. Zajal mnoho ľudí včetne mna, ktorí čakali práve na teba aby mohli povstať a ty? Ty si naozaj prišla. Prišla si nás vyslobodiť. Teraz hovorím za nás všetkých a sľubujeme ti, že aj keď nás tu je na silu veľmi málo, ak bude vojna dáme sa na tvoju stranu a budeme s tebou bojovať. Budeme bojovať po tvojom boku!." skončila svoj monológ a pozrela na mňa. Mám pocit, že som niekde v polovici zabudla dýchať.

Chvíľu sme na seba pozorovali keď sa rozdrapili dvere a v nich stál Chris. Bol udýchaný a zrejme aj dosť vyplašený. Nebodaj náš plán praskol.

"E, E, Ell." konečne nabral dych a pozrel na mňa. Až v tedy si uvedomil, že tu nie sme sami.

"Kto to je?" pozrel na mňa a mal v očiach pohľad *le neverím jej.

Všetko sme mu povedali a on na nás pozeral ako na blbé a keď sme spomenuli vojnu v očiach mal ten istý pohľad ako keď sem došiel.

"Chrisi? Deje sa niečo?" spýtala som sa a on uprel pohľad na mňa.

Satanové dieťaWhere stories live. Discover now