Buse uzaklaştıktan sonra Mert hocanın gözleri beni buldu. Ben ise başım eğik bir şekilde kaleriforden tutuyordum. Hoca bana bakarak :
"Yarıyıl tatilinn girmesine az kaldı. Ben karneleri alacağınız gün okulda küçük bir konser yayınlayacağım. Sen de benimle beraber şarkı söyler misin?"
İlk önce çok şaşırdım. Hiç böyle birşey beklemezdim. Şaşkın gözlerle hocaya bakarak :
"Belki hocam." dedim ve hoca bana suratı düşmüş bir vaziyette bakarak :
"Belkisi yok bu işin. Ya katılacaksın ya da başka birisini bulacağım."
Hocanın bu söypemesine karşı ben de ona sinirlenerek :
"Nedenini sormadan bana emir veremezsiniz. Belki o gün okula gelemeyebilirim. Tatile gideceğiz arkadaşlarla yani okuldan 1 hafta önce izin isteyerek. Yoksa benim söylemek istemediğimden değil."
diyerek oradan uzaklaştım. Hoca kızgın kızgın arkamdan bakıyordu. Hocanın boyu bayağı bi uzundu. Benim boyum 1.70 civarlarındaydı. Belki de daha fazla. Alnım hocanın dudak kısmına geliyordu. Arkamdan tutulan kol sayesiyle irkildim. Buse beni durdurdu.
"Nereye ?"
"Sınıfa.."
"Ne oldu anlatsana ya. Merakta bırakıyosun insanı."
Olayları en ince ayrıntısına kadar anlattım. Buse bana saf saf bakarak :
"Kızım böyle teklif reddedilir mi ? Hoca senle düet yapmak istemiş ve sen geri çevirmişsin. Hem baksana hoca cok karizmatik. Yani sen.."
Lafını keserek :
"Buse ben hocanın tipine bakmıyorum. Ve de teklifini geri çevimlrmedim. Sadece belki dedim neden paranoya oluyorsun ?"
"Of tamam kanka ya ne kızıyorsun."
Gülümsedim ve sesli bi şekilde öptüm. Ben buseye kizamazdim o benim can dostum. Hiç bir şeyim ondan gizli olmaz ve olamaz da. Benim ne durumda olduğumu gözümden anlardı.
....
Okul bitti ve ben tam okulun bahçesinden çıkarken arkamdan birisi sesleniyordu. Arkamı dönüp baktığımda Mert hocanın bana seslendiğini gördüm. Rüzgardan dolayı saçlari ileri-geri yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Öğretmenim
Teen FictionAşk denilen şeyi en çok sende buldum. Seni herşeyinle iyi tanıdım. Bana kendini hep iyi tanıttın. Fakat herşey tam tersiymiş. Sana olan aşkım herşeyin ön planında. Sana ne kadar kızsam da sensiz olmuyor. Herşeye rağmen seni çok seviyorum. OYUNCULAR ...