Sürpriz

4.2K 172 3
                                    

Güneşin ışıklarıyla gözlerimi araladım. Bugün Aylin için planlarım vardı. Morali yerine gelsin diye bir kaç sürpriz düşündüm. Yan tarafıma baktığımda Buse ile Aylin hala uyuyorlardı. Saate baktığımda saat 08.30 idi. Kaçta yatarsam yatıyım erken kalkardım. Alışkanlık olmuş bende. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdim. Pudra rengi şort ve üstüme de siyah yarı omzu açık t-shirt giymiştim. Mert kızacaktı ama böyle giyinmeyi seviyorum. Cep telefonumu elime alıp bir kaç numara çevirdim ve sipariş verdim. Verdiğim siparişler Aylin'in sürprizi içindi. Bugün ki planlarımdan birisi de tekneyle denize açılıp denizin sonlarına doğru olan adaya gitmekti. Ada her ne kadar ıssız olsa da hem eğlence ve macera için hem de Aylin'i biraz olsun buradan uzaklaştırmak içindi. Bunun için verdiğim siparişlerin arasında hepimizin yiyemeyeceği kadar yiyecek ve içecekler vardı. Tabi ki aralarında Aylin için olanlar da var. Sonunda Aylin kalktı.

"Günaydın." dedi yanağıma sulu öpücük kondurarak.

"Günaydın bitanesi." dedim ve ben de onu sulu öptüm. Aylin de hazırlanmıştı. Siyah şort ve üstüne de bordo t-shirt giydi. Ama hala Buse uyuyordu. Yanına gittik ve üstüne zıplayarak uyandırdık. İkimize de vurdu ama napalım artık.

"Günaydın kuşum." dedim kıkırdayarak.

"Günaydın canım. Ne o bugün ikiniz de şort giymişsiniz. Uyumlusunuz." dedi esnerken.

"Evet bugün tekneyle denize açılacağız. Sen de şort giy."

"İyi tamam." dedi ve banyoya doğru ilerledi. Aylin saçlarını düzleştiriyordu. Benim saçlarım kendiliğinden dalgalıydı ve hoş duruyordu. Düzleştirmeme gerek yoktu. Yaklaşık yarım saat sonra hazırdık. Saat 09.15 idi. Mert ve Selim'in odalarına gittik. Öğretmen öğrenci iyi anlaşıyorlardı. Zaten kanka olmuşlardı. Mert 'hocam' denilmesinden hoşlanmadığı için öyle hitap etmesini söylemiş Selim'e. Kapıyı tıklattıktan sonra beklemeye başladık. Selim kapıyı açtı ve :

"Buyrun kızlar." dedi sırıtarak. İçeri girdik ve koltuğa oturduk.

"Bugün tekneyle denize açılacağız. Her şeyi ben ayarladım. Sizin de hazırlanmanız için 15 dakikanız var. Hadi çabuk." dedim acele eder gibi yaparak. Mert ve Selim de hazırdı. Selim asker yeşili yarım şort  ve üstüne de krem renginde t-shirt giymişti. Mert ise mavi renginde yarım şort ve fil dişi renginde t-shirt giymişti. Hepimiz muhteşem ve uyumluyduk. Azıcık ileride sabahtan ayırttığım bir tekne vardı. Telefonla sipariş etmiştim.  5 kişi anca sığardık. Güzel ve hoştu. Yerleştikten sonra Mert tekneyi hareket ettirmeye başladı.

"Ee ne yapıcaz. Geçen gün de böyle gezdik." dedi Mert.

"Denizi baya ilerleyince ben sana tarif edeceğim canım." dedim ve gülümsedim.

Anlamsız bakışlar attıktan sonra devam ediyorduk. Buse selfie çekiyordu. Bir müddet sonra ada hafiften gözüküyordu. Mert'e dönerek :

"Şu adaya gidiyoruz kaptan." dedim sırıtarak. Herkes şok oldu.

Müzik ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin