Medyadaki Kumsal...
Sabah gözümü açtığımda oda da kimse yoktu. Aylin ile Buse neredeydi ki? Üstüme bir şeyler giyip Mert gilin odaya gittim. Kaan da artık onlarla kalıyordu.
Kapı hafif açıktı. İçeriye girdiğimde Buse ile Aylin de oradaydı."Ne oluyor burda?" dedim anlamsızca. Buse ve Aylin'in her tarafı ketçap olmuştu. Herkesin gözü benim üzerimdeydi.
"Bu salaklar biz gece uyurken kapının yukarısına balon koymuşlar kapı açılınca balon patladı içinden de ketçap döküldü üzerimize." dedi sinirli bir şekilde. Bu hallerine gülmemek imkansızdı. Karnımı tutarcasına gülüyordum.
"Gidin siz bi duş alın ben geliyorum." dedim Buse ve Aylin'e. Halâ gülüyordum.
"Ve size gelince , neden böyle bi hainlik yaptınız?" dedim kaşlarımı çatarak. Dalga geçtiğim her halimden belliydi.
"Biraz eğlenmek istedik." dedi Selim gülerek.
"Eğlenmekmiş. Al sana eğlenmek." dedim ve yastığı kafasına fırlattım.
"Tamam dur yapma." dedi kıkırdayarak.
"Bir daha eğlencenizin sebebi olarak bizi kullanırsanız çok kötü olur." dedim ve odadan çıktım. Kızların yanına geldiğimde Aylin duşta idi. Buse ise saçlarını kuruluyordu.
"Kızlar sizin bu başınıza gelenin öcünü alacağız." dedim göz kırparak. Aylin banyodan çıktı ve çıkar çıkmaz ;
"Nasıl?" dedi şaşkınca.
"Madem sizin saçlarınız battı biz de onların saçlarını batıracağız." dedim sinsice gülerek. Aklımda müthiş bir plan vardı. Kızlar hazırlandıktan sonra aşağı indik. Telefonla bir kaç yeri arayıp kimyasal getirttim. Şampuanlarının içerisine kimyasal koyacaktık. Kızların ilk söylediği 'hepsi aynı anda duş almazlar ki.' olmuştu. Onun içinde planım vardı. Kafalarına tebeşir tozu dökecektik onlar farketmeden. Yukarı çıkıyorduk. Elimizde bir kutu tebeşir tozu vardı. Mert gilin odanın kapısına gelip kapıyı tıkladık. Kapıyı açan Selim idi. Ben telaşlanır gibi yaparak ;
"Selim acil Mert ve Kaan'ı çağır. Şu elimdekini görmeniz lazım." dedim telaşlı bir şekilde. Selim koşarak Mert ve Kaan'ı çağırdı. Üçü de kapının önündeydiler.
"Size bir sürprizim var." dedim sinsice gülerek. Üçü de meraklı gözlerle bakıyordu. Birden kutuyu açıp üçününde kafasından aşağı tebeşir tozu döktüm. Üçü de elleriyle kafasını silkeleyip iki de küfür savurdular. Kızlarla gülmekten yerlerdeydik. Benim şampuanlara kimyasalı dökmem için kızların onları oyalaması lazımdı. Buse Mert gil içeri girmeden seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Öğretmenim
Roman pour AdolescentsAşk denilen şeyi en çok sende buldum. Seni herşeyinle iyi tanıdım. Bana kendini hep iyi tanıttın. Fakat herşey tam tersiymiş. Sana olan aşkım herşeyin ön planında. Sana ne kadar kızsam da sensiz olmuyor. Herşeye rağmen seni çok seviyorum. OYUNCULAR ...