Aylin'in yanakları kızarmıştı adeta. Heyecan yaptığını anlayabiliyordum.
"Peki kim?" dedi Buse göz kırparak.
"Sadece 1 tane soru sorulduğunu biliyordum." dedi Kaan.
"Tamam şişeyi ben çeviriyorum." dedi Mert. Şişenin uçları bu sefer Kaan ile bana gelmişti. Soruyu ben soracaktım.
"Doğruluk? Cesaretlik?"
"Cesaretlik."
"Sevdiğinin baş harfini söyler misin?" dedim gülümseyerek.
"O nerden çıktı yaa." dedi suratını devirerek.
"Cesaretin yok mu söylemeye." dedim tek kaşımı kaldırarak.
"A." dedi utanarak. Aylinin yüz sıfatı canlanmaya başlamıştı. Çığlık atmamak için kendini zor tutuyordu. Buseyle bakıştıktan sonra Selim ayağa kalktı
"Sıktı ya. Hadi artık yola çıkalım." dedi yan gülüşüyle. Hepimiz onayladıktan sonra kayığa bindik. Bir saatlik yoldan sonra geldik otele. Ada çok güzeldi. Bunu seneye yine tekrarlayacaktık. Ne yazık ki 2 hafta sonra okullar açılıyor. Datça'dan ise 2 gün sonra gidecektik. Şu iki günümüzün içinde Kaan da var. Hepimiz bir bütün olduk."Arkadaşlar dondurma isteyen var mı?" dedi Selim. Hepimiz onayladık ve on dakika içerisinde dondurmalar elimizdeydi. Aylin kaçamak bakışlarla Kaan'a bakıyordu. Kaan'ın da ondan bir farkı yoktu. Ne zaman açılacaktı bunlar. Hepimiz yorgunduk. Akşam dilek balonu uçurma şenliği varmış. O saate kadar dinlenmeyi düşünüyordum. Biz kızlarla odaya çıkmıştık. Mert , Selim ve Kaan ise biraz daha takılacaklarını söylemişlerdi.
Aylin'in ağzından=
Kaan'dan hoşlanıyorum hem de fazlasıyla. O günden beri aklımdan çıkmıyordu. O günden sonra bir daha onunla karşılaşmayacağım sanıyordum. Ama kader işte. Onu görünce dünyam aydınlanıyor. Onu görünce neşem yerine geliyor. Onu görünce elim ayağıma dolaşıyor , kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyor. Bu sevda mı? Ona sarılmak istiyorum. Kokusunu merak ediyorum. Saatlerce onu izlemek istiyorum. İyi günümde , kötü günümde yanımda olsun istiyorum. Ağlarken ona sarılayım onda teselli buluyum , gülerken o yanımda olsun. Çok mu şey istiyorum. O benim olsun.
Kumsal'ın ağzından=
Aylin pencerenin önünde oturup düşünüyordu. Buse ile elimizdeki 1 kutu çikolata ile yanına gittik. Teknede ki çikolataları verememiştim olaylardan dolayı. Çilekleri gece vermeyi planlıyordum.
"Bu çikolatalar kimin acaba." dedim göz kırparak. Aylin çığlığı kopardı birden.
"Siz harikasınız canlarım benim." dedi Aylin. Mutluluğunu gözlerinden görebiliyorduk. Çikolatadan bize de uzatmıştı. Bir şeyler anlatıp kendi aramızda şakalaşıyorduk. Aylin birden ayağa kalktı.
"Kaan orada. Kumsalda tek başına oturuyor." dedi yerinde zıplayarak.
"Durma git yanına , koş." dedim kıkırdayarak. Yarım montunu alıp yanına gitmişti. Biz de onları izliyorduk. Ne konuşuyorlardı acaba. Aylin'in dönmesini sabırla bekliyorduk. Derken ayağa kalktılar ve Aylin koşarak otele doğru geliyordu. Kapının açılmasıyla Aylin'in bize sarılması bir oldu.
"Kızlar deneyecekmişiz." dedi sevinç gözyaşlarıyla.
"Ee bu çok güzel bir haber. Hadi kutlayalım." dedim ve telefonumu hoparlöre bağlayarak müzik açtım. Son ses müzikte dans ediyorduk.
~Gökhan Özen=Mis~
Yarım saat boyunca dans edip eğlendik. Birazdan dilek balonları uçuracaktık. Kızlarla hazırlandıktan sonra aşağı indik. Mert , Selim ve Kaan otelin dışındaki banklarda oturuyorlardı. Onları da aldıktan sonra sahil kenarına balonları uçurmaya gittik. Etrafta bir sürü insan vardı. Hepimiz gözlerimizi kapatıp dileklerimizi diledik ve balonları havaya bıraktık. Herkes mutlu görünüyordu. Havadaki balonlar yıldızlar ile birlikte güzellik katıyordu. Herkes havayı izlerken arkadan gelen sesle hepimiz o tarafa döndük. Genç bir erkek sevgilisine evlenme teklifi ediyordu.
'Aşkım benimle evlenir misin?' derken gözlerindeki ışığı görebiliyorduk.
'Evet evet evet' dedi kız. Birbirlerine sıkıca sarılıp dudaklarını kavuşturdular. Herkes alkışlıyordu. Bugün hepimiz mutluyduk...
Arkadaşlar bu seferlik kısa oldu. Bir diğer ki bölümde görüşmek üzere. Seviliyorsunuz.. ☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik Öğretmenim
Ficção AdolescenteAşk denilen şeyi en çok sende buldum. Seni herşeyinle iyi tanıdım. Bana kendini hep iyi tanıttın. Fakat herşey tam tersiymiş. Sana olan aşkım herşeyin ön planında. Sana ne kadar kızsam da sensiz olmuyor. Herşeye rağmen seni çok seviyorum. OYUNCULAR ...