Onun muyum?

3.9K 124 3
                                    

2 gün sonra..

"Bavullar hazır mı artık burdan gitmek istiyorum."

"Hazırlıyoruz Kumsal. Tabi sen önceden hazırladın." dedi Buse.

"Tamam ben aşağı ineceğim. Aşağıda görüşürüz kızlar." dedikten sonra aşağıya indim ve aşağıdaki görevliye bavullarımı aşağı indirmesi için rica ettim. Kumsala doğru yürüyordum. Özleyecektim buraları. Her ne kadar kötü anım olsa da bir o kadar da güzel anılarım var.

"Kumsal."

Arkamdan gelen ses ile irkildim. Bunun ne işi var burada.

"Senin ne işin var burada." dedim sinirle.

"Benim de burda olduğumu unuttunuz herhalde. Neyse amacım tartışmak değil. Sadece seninle bir konuda anlaşma yapmak istiyorum." dedi ciddi bir tavırla.

"Ben , sen ve anlaşmak öyle mi? Hayatımda yapacağım son şey." dedim. Yanıma yaklaştı ve kolumdan sert bi şekikde tutarak :

"Konu Mert ise bence yaparsın." dedi sinirle. Mertle ne alakası var onun.

"Neymiş konu? Ama bu seninle anlaşmaya girdiğimi göstermez." dedim kollarımı göğüsümde birleştirerek.

"Aylin'i bana kavuştur. Mert'e bişey olmasın." dedi göz kırparak. Ne Aylin'i kavuşturması. Ne Mert'e bişey olması. Ne diyor bu ya.

"Ne diyosun sen ya. Benden böyle bişey bekleme. Mert'e de bişey yapamazsın." dedim bağırarak.

"Beni biliyosun. Yaparım."

"Aylin başkasını seviyor ve mutlular. Artık karışma." dedim ve oradan uzaklaştım.

...

Arabadan bavulları aldık ve eve girdik.

"Ayh sümsük. Yol boyunca uğraşıp durdun ya." dedi Buse çantayı koltuğa atarak. Onun bu halleri çok komikti. Ve çok tatlıydı. Yerim ya. Yanına gidip kocaman öptüm ve :

"Benim birtanem sinirlenmiş mi? Kuzum ya." deyip bir tane daha öptüm. Yumuşamış gibiydi. Kaşlarının çatıklıkları düzeliyordu. Selim ise sinsice gülüyordu. Gıcık işte. Bir müddet sonra Selim Buse'ye kaş göz işareto yaptı ve yukarıya Selim'in kaldığı odaya çıktılar.

Buse'nin ağzından :

Selim beni odaya çekti ve beni süzüyordu. Özlemişti galiba. Bir müddet bakıştıktan sonra yavaşça gelip belime sarıldı. Bedenlerimiz birbirimize değiyordu. Selim boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Evet gıdıklanıyordum. Yavaşça dudağımdan öpmeye başladı. Hafiften derinleşiyordu. Elleri kalçalarıma kaymaya başladı. Öpücükler iyice derinleşiyordu. Kalçalarımı sıkmaya başlamıştı. Bir an da beni kucağına aldı. Bacaklarımı beline sarmıştım. Bir yandan öpüyordu ve kalçalarımı sıkıyordu. Elinin teki sırtıma gitti. Ellerini sütyenimin kopcasında gezdirmeye başladı.

....

Kumsal'ın ağzından :

"Ben acıktım ya. Hadi dışarı çıkıp bir şeyler yiyelim." dedim. Selim ve Buse neredeydi.

Müzik ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin