Onun bir çocuğu mu var?

2.9K 95 10
                                    

Sabah uyandığımda camın yanındaki koltuğun üzerinde bir not buldum. Açtım ve not Mert'e aitti.

Seni öperek uyandırmayı o kadar çok isterdim ki ama şuan senin senin sürprizin için uğraşıyorum. Aşağı gel birtanem.
Mert

Banyodaki işlerimi hallettikten sonra aşağı indim. Bizimkilerden hiçkimse yoktu. Salonda Mert kahvaltı hazırlamıştı. Beni görünce bana doğru geldi ve alnıma öpücük kondurdu.

"Birtanem. Seninle konuşacaklarım var. Biliyorum bana sinirlisin. Sakince beni dinler misin?"

"Anlat."dedim tavırlı bir şekilde.

"Ben önceden kötü işlerle uğraşıyordum. Evet eroin kullanıyordum. Eve doğru düzgün gelmezdim. Barlarda sabahlardım. Yada arkadaşta. Adam döverdik , kızlarla takılırdık , içerdik... Ama bir kıza el sürmedim bu zamana kadar. Hep takıldık. Hatta genelde takıldığım bir bar var. Ben bağımlıyken çok sert birisiydim. Herkes benden korkardı o bar da. Ta ki okul açılana kadar. Seni gördükten sonra herşeyi geride bıraktım. Sana olan aşkımdan , seni kaybetme korkumdan o işleri bıraktım. Eroin konusuna gelince onu seni düşünmekten içmek istemiyordum ve zamanla onu da bıraktım. Anlayacağın bitanem tek sana bağlıyım." dedim iç çekerek. Özet de olsa anlatabilmiştim.

Kumsal'ın ağzından=

Anlattıkları düşüncelerimi doldururken bana önceden anlatmadığı için hala kızgındım. Şuan onunla konuşmak istemiyordum. Benden yanıt bekliyordu ama ben şuan muhattap olmak istemiyordum. Ona olan kızgınlığım gidene kadar konuşmayı düşünmüyordum. Saç uçlarımla oynayarak konuşmamaya çalışıyordum.

"Konuşsana Kumsal konuşsana. Neden konuşmuyorsun." dedi ve sinirinden duvara bir tane yumruk geçirdi. Buzdolabının yanına gidip dolaptan sütü alıp bardağa koydum ve yukarıya doğru çıkacakken beni durdurdu ve elimdeki sütü alıp yandaki küçük masaya koydu.

"Beni rahat bırak. Şuan seninle konuşmak istemiyorum." diye tısladım. Kaşlarını çatmış elleri yumruk halindeydi. Sütümü aldım ve odama çıktım.

Mert'in ağzından=

Çok pişmanım çok. Anlatmadığım için çok pişmanım. Benimle konuşmuyordu. Konuşmak istemiyordu. Evet hata bende ama onu çok seviyordum. Zarar gelsin istemiyordum. Hem kendisine hem aşkımıza zarar gelsin istemiyordum. O benim biriciğimdi. O benim ilk aşık olduğum insandı. Kokusuyla huzur bulduğum , öpmeye doyamadığım , 5 dakika göremeyince özlediğim , herkesten kıskandığım , kimseyle paylaşamadığım , yanındayken cennette hissettiğim , elini tuttuğumda heyecanlandığım , her saniye kaybetmekten korktuğum , sarıldığımda mutlu olduğum , hayallerimi süsleyen kadındı. Ona çok bağlanmıştım. Evet geçmişimi gizledim ondan. Hep iyi tanıdı beni. Burada hatalıydım. Ama düzeltmek için elimden gelen herşeyi yapacağım. Duvarları yumruklamaktan ellerim yara içindeydi. Şuan umrumda olan tek şey Kumsal'dı. Zilin çalınmasıyla kapıya yöneldim. Bizimkiler gelmişti.

Müzik ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin