Niallin nk*
Herään aamulla herätyskelloni ärsyttävään pirinään. Sammutan herätyskellon ja suuntaan kulkuni suihkuun, sillä eilen en jaksanut käydä kyseisessä kopperossa.Suihkussa käytyäni menen valitsemaan itselleni vaatteet. Sen jälkeen menen syömään aamupalaa, sillä vatsani ilmoittaa minun olevan nälkäinen. Syötyäni lähden kävelemään kohti koulua.
Koulun pihalle saavuttuani näen Liamin ja Harryn istuskelemassa penkillä, joten päätän suunnata kulkuni sinne.
"Moi Niall!" Liam huudahtaa, kun pääsen heidän lähelleen.
"Moi", vastaan ja istun Liamin toiselle puolelle.
"Tuleeko Louis tänään kouluun?" kysyn, jotta saisimme jotain keskusteltavaa.
"Kai se tulee, mutta Lou tulee aina melkein myöhässä. Elinen oli poikkeus", Harry kertoo saaden minut naurahtamaan.Kellot soivat ja silloin Louis tulee juosten meidän luoksemme ja vaihtaa Harryn kanssa suudelman. Sen jälkeen lähdemmekin jo tuon kiharahiuksisen kanssa kohti ensimmäistä luokkaa, joka on sattumoisin musiikkiluokka.
"Osaako kukaan teistä soittaa jotain soitinta?" musiikin opettaja kysyy ja tutkailee luokkaa. Muutama käsi nousee minun lisäkseni ylös.
"Minä soitan pianoa", joku blondi tyttö eturivissä kertoo.
"Minä rumpuja", eräs vaalenruskeahiuksinen poika kertoo.
"Mä soitan poikkihuilua", punahiuksinen tyttö sanoo. Sitten kaikkien katseet kääntyvät minuun.
"Soitan kitaraa", sanon nopeasti ja opettaja hymyilee minulle.
"Saatte kaikki muut, paitsi Vilma antaa soittonäytteen, sillä meillä ei ole poikkihuilua", opetraja sanoo ja päättelen, että Vilma on se poikkihuilua soittava tyttö.
"Annie voi mennä vaikka ensin soittamaan", opettaja sanoo ja tuo brunette tyttö menee pianon eteen ja alkaa soittamaan jotain kappalette, minkä nimeä en tiedä. Kun tuo Annieksi nimitetty tyttö menee takaisin paikalleen.
"Sitten Joshin vuoro", kertoo opettaja ja ilmeisesti Josh kävelee rumpujen luokse ja alkaa soittamaan, jotain monimutkaista komppia.
"Nyt sinä Niall", opettaja sanoo ja menen varovasti kitaran luokse ja nostan sen syliini. Alan soittamaan ja kaikki kääntyvät katsomaan minua.Soitan vielä viimeisen soinnun ja menen takaisin paikalleni.
"Oletko sinä ollut jollain kitaratunneilla?" opettaja kysyy minulta.
"En, kun olen opetellut itse kotona", kerron ja opettaja katsoo minua hämmästyneenä.
"Olet todella hyvä soittamaan Niall", opettaja sanoo ja hymyilen tuolle kiitokseksi.Tunnin loputtua lähdemme Harryn kanssa luokasta, niin kuin kaikki muutkin ja menemme etsimään Lousia ja Liamia.
"Niall, sä oot ihan sairaan hyvä soittamaan kitaraa", Harry sanoo ja hymyilen tuolle.
"Mä vaan laulan paljon", Harry kertoo.
"Mäki laulan aina samalla, ku soitan kitaraa", sanon ja Harry katsahtaa minua kysyen: "Mitä yleensä soitat?"
"Yleensä mun omia tekemiä kappaleita, mutta kyl mä joskus soitan ihan semmosia perus biisejä", kerron.
"Ai, säkö osaat säveltää?" tuo kiharapää kysyy minulta. Nyökkään vain vastaukseksi ja lähdemme kohti seuraavaa luokkaa, joka on biologian luokka.Kahden tunnin kuluttua menemme ruokalaan ja etsimme vapaan pöydän. Hetken päästä Louis ja Liam liittyivät seuraamme.
"Mites on menny?" Liam kysyy meiltä.
"Hyvin. Niall pääsi soittamaan kitaraa musiikin tunnilla ja se on oikeesti ihan sairaan hyvä" Haery vastaa, ennen kuin ehdin edes avata suutani.
"Harry mä tiedän. Niall soitti ja laulo mulle eilen ja se on vielä parempi laulamaan, ku soittamaan", Liam sanoo ja minusta tuntuu, että muutun aivan punaiseksi.Ruokailun jälkeen meillä on liikuntaa kakkosten kanssa, joten Liam ja Louis ovat kanssamme samalla tunnilla ja myös Zayn. En ole varma onko se hyvä vai huono juttu. Menemme pukukoppiin vaihtamaan vaatteet liikunnallisempiin.
Kentälle päästyämme näin ilmeiseisesti opettajamme seisomassa toisessa päässä kenttää. Opettaja puhalsi pilliinsä ja menimme hänen luokseen.
"Tänää tarvitsette mahdollisimman samankokoisen parin, sillä joudutte kantamaan parejanne", opettaja kertoo.
"Ja jotta ei tulisi ongelmia, niin minä määrään parit", hän jatkaa ja jokapuolelta kuuluu pettynyttä mutinaa.
"No niin, kuunnelkaa tarkka parinne. Harry ja Liam, Louis ja Josh, Sophia ja Laura, Annie ja Sara..." opettaja kertoo jatkaen nimien luettelua, mutta en kiinnitä siihen paljoakaan huomiota.
"...ja sitten vielä Niall ja Zayn", opettaja sanoo vielä lopuksi ja huuliltani pääsee raskas huokaisu. Katson Liamia hätäisesti, mutta tuo vain hymyilee minulle rohkaisevasti.Zayn tulee luokseni ja hymyilee minulle. Perhoset alkavat lentämään vatsassani, kun näen tuon täydellisen hymyn.
"Tulkaa tänne riviin!" opettaja huutaa ja menemme Zaynin kanssa toiseen päähän riviä.
"Testaan teidän kestävyyttä, joten toinen menee toisen reppuselkään ja joudutte kävelemään tämän kentän ympäri", opetta kertoo ja suuntaan hätääntyneen katseeni Liamiin ja tuo vain hymyilee minulle Harryn reppuselästä.
"Mä voin kantaa sua eka", Zayn sanoo täydellisellä äänellänsä. Nyökkään vain ja menen hänen taakseen, jotta pääsen hänen selkäänsä. Kun menen Zaynin selkään ja ihoni koskettaa tuon ihoa värähdän ja perhoset lentävät vieläkin nopeammin vatsassani. Kieltämättä Zaynin iho omaani vasten tuntuu taivaalliselta.
"Niall, voitko sä nyt kuunnella?" Zayn kysyy kun olemme kävelleet jonkin matkaa.
"Joo", vastaan sillä haluan oikeasti kuulla tuon selityksen.
"Mä en oikeesti oo kiinnostunu Laurasta. Ja mä oon homo", Zayn selittää, mutta en ole varma uskonko.
"Miks sä sitte oot suudellu Lauraa jo kaks kertaa?" kysin, sillä en usko tuota, vaikka haluaisin kyllä uskoa.
"En mä oo sitä suudellu. Se on suudellu mua. Ja toisella kerralla mä löin sitä suoraan naamaan. Kato vaikka. Lauralla on mustelma silmäkulmassa. Käännyn katsomaan Lauraa ja huomaan, että hänellä todella on mustelma kasvoissa. Päätän uskoa Zaynia. Lopputunti meneekin siinä Zaynin kanssa tutustuessa ja jutellessa.Kun koulu vihdoin loppuu ja pääsen lähtemään kotiin ole todella iloinen, sillä tiedän nyt, että Zayn on homo ja olen tutustunut tuohon jo hyvin. Meistä voi ehkä sittenkin tulla jotain.||
VOUS LISEZ
Ziall Horlik fanfic in finnish
FanfictionNiall Horan jotuu muuttamaan vasten tahtoaan pois Irlannista Lontooseen, eikä ole innostunut uudesta koulusta tai kavereista. Irlannissa oli kaikki niin hyvin. Mutta miten käy kun Niall tutustuu Liam Payneen, Louis Tomlinsoniin ja Harry Stylesiin ja...