Tanıtım.

139 14 6
                                    

Merhaba arkadaşlar. Yeni bir hikayeye başlıyorum umarım beğenir, seversiniz. Sizin okumanız, yorumlarınız benim için çok önemli olacak çünkü.

Ben Asel. Asel Yıldız. 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim. Babası ve annesiyle yaşayan sıradan bir kız öğrenci işte.

Bir devlet okulundan, koleje geçmek nasıl bir şey onu öğreneceğim.

Okuduğum lisenin alanı olmadığı için, koleje gidiyorum. Daha doğrusu babamlar öyle istiyordu.

Babamlar 2 senedir işlerini düzene sokmuştu. Ki bu yüzden kolej de beni bekliyordu.

Okulların açılmasına 2 hafta olması rağmen ben çantamı hazırlamıştım bile. Heyecanlıydım bunu söylemeye gerek bile yoktu.

Zengin çocuklarla, şımarık kızlarla bir arada olmak  heyecanlandırmıyordu beni.

Beni heyecanlandıran, bu seneyi iyi notlarla bitirip güzel bir üniversiteye başlamaktı.

Yeni arkadaşlarda edinecektim. Yani umarım edinirdim. Soğuk bir kişiliğim vardı, ki bu da çoğu zaman iyi olmuyordu. Ama kafam hep rahattı, arayan soran da olmazdı bu yüzden iyiydi.

Sevgili konusuna gelirsek, bence hiç gelmeyelim bu konuya. Sevdiğim biri yoktu. Beğendiğim de ama üniversite hayatında olabilirdi. Kendime uygun birini bulabilirdim.

Ya da 2 hafta sonra olurdu? Belli değildi hiçbir şey.

Dikkat Et!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin