"Peki ya, partideki ne içindi?" diye sorduğumda, "Öpmek istedim seni."
"İlk öpücüğünün sahibi olmak harika."
"İlk öpücüğüm olduğunu nereden anladın?"
"Karşılık vermenden"
Yanaklarım kızarmıştı yine. Neden bu konuyu açıyordu?
Arabayı çalıştırıp park ettiği yerden yavaşça çıkardı.
Yol boyunca hiç konuşmadık. Ne konuşalım ki zaten?
Nereden bilebilirdim partiye geleceği kesin olmayan birinin yanına özür dilemek için gidip öpüşüp geleceğimi.
Evin önünde durduğunda, yüzüne bakmadan "İyi geceler" dedikten sonra kapıyı açıp ayaklarımı çıkardım.
Çantamı aldıktan sonra arabadan ineceğim sırada, "Asel."
Çınar'a döndüğümde, "Efendim?"
Bir şey söylemek için açtı ağzını.
"İyi geceler."
Ne yani bu mu?
Off, Asel!
Sende ne demesini bekliyorsan.
Eve girip odama geçtim. Annem uyuyordu büyük ihtimalle.
Elbiseyi çıkarıp, şortlu pijama takımımı geçirdim üstüme. Küpeleri çıkartıp masanın üstüne bıraktıktan sonra telefonumu alıp kendimi yatağa attım.
Sanem'e mesaj atmaya karar verdim.
'Şşt kız.'
2 dakika sonra cevap gelmişti.
'Sevgili olduk de, lütfen.'
'Sanem, olmadık.'
'Ne demek olmadınız?'
Konu erkek olunca saniyesinde yazıyor.
'Çınar çok hoş bir çocuk. Onunla zamanım çok iyi geçiyor. Güvendeyim sanki. Ama bilemiyorum.'
'Kızım sen aşık olmuşsuuuun :Dd'
'Bu hissettiklerim 'aşk' olamaz, Sanem. Hoşlantı. Tamam ondan hoşlanıyorum.'
'Aranızı yaparım ben sizin rahat ol :* '
'Sanem canım ben yatıyorum sana iyi geceler, öptüm :*' yazıp yolladım.
Telefonu yastığın altına koyup, kendime rahat bir uyuma pozisyonu aradım. Tam buldum, telefona mesaj geldi.
Sanem olamazdı bu. İyi geceler mesajımdan sonra bana anca 'Günaydın' mesajı atardı.
Telefonumu elime alıp mesajı açtım.
Özel Numara
'Çınar'la çok yakışıyorsunuz ama üzgünüm. Benimle daha fazla yakışırsın. Bu fotoğrafı da sevgili Anneciğine yollamamam için Çınar'dan uzak durman gerekir.'
Fotoğrafa tıkladığımda öpüşürken ki fotoğraftı bu. Kim çekmiş olabilir ki? Neden tehdit etsin beni?
Telefon tekrardan titrediğinde gelen mesaja baktım, özel numaraydı yine.
'Bakıyorum da, rengin attı Asel'im. Üzülme benimle sevgiliyken bunların hiç biri olmayacak, sadece Çınar'ı hayatından çıkar.'
Bu ne demekti şimdi?
Biri beni özel numaradan tehdit ediyordu?
Tanıdığım biri olamazdı. Çınar'la alıp veremediği vardı büyük ihtimalle.
Çınar'ı arayıp söylemeli miydim?
Hayır, ona asla söylemeyecektim.Onun haberi olmayacaktı. Olmamalıydı.
Bir de uzak durmazsam Çınar'a neler yapardı kim bilir. Benim yüzümden böyle bir şey olmamalıydı. Olamazdı.
Çınar'dan hoşlanıyordum, onun zarar görmemesi için uzak duracaktım ondan.
Sanem'e mi söylesem ki? Yok o hiç olmaz. Ufuk'a söylerse direk Çınar'a yetiştirirdi kesin.
Ne bok yiyecektim şimdi? Kendi kendimi belaya sokmuştum. Çınar'ı da.
Belki eşek şakası yapıyordu biri? Yok canım böyle şaka mı olur?
Delireceğim galiba.
Bizim okuldandı büyük ihtimalle.
Hem tehdit ediyor, hem de beni izliyordu.
Bu kadarı fazlaydı. Kesin uykusuzluk bana kafa yaptı. Ya da yapmamıştır.
Uykusuz değildim çünkü.
Off ne diyorum ben ya?