"Küçük Hırçın Kedi!"

65 12 1
                                    

Bizim sınıfın olduğu yere ilerledim, sabah çarptığım çocuk oradaydı.

Dikkatle bakmaya başladım ona, uzun boylu, sarışın, geniş omuzlu, gözlerine pek dikkat etmemiştim.

Ben ona dikkatle bakarken,

"Küçük Hırçın Kedi!" dedi şaşırmış gibi.

Sanki aynı sınıfta olduğumuzu bilmiyor.

"Aa uyuz!" dedim bende onu taklit ederek.

Gülerek yanıma geldi,

"Kedisin, küçük hırçın bir kedi.Sen biraz önce neden bana bir kase sütmüşüm gibi dikkatli baktın güzelim?"

"Bilmem, öyle istedim." dedim omuz silkerek.

"Kaan'la ne ara okulu gezdirecek kadar yakın oldun sen?" dedi küçümseyerek.

"Sabah erken gel-, bir dakika Kaan'la aranda ne var senin?"

"Hiç, sadece biraz fazla kötü aramız."

"İyi." dedim ona bakarak.

"Bu arada ben Çınar, sabahtan beri peşimdesin adımı bilmeye hak kazandın." dedi pişkin pişkin gülerek.

Ne dedi şimdi bu?

"Ne? Saçmalama, asla! Sadece aynı sınıftayız sabah ise tesadüfen çarpıştık. Azıcık dikkat etseydin!"

"Kızım, kendin okula aval aval bakarken iyi, sabah acelem vardı. Okul bahçesinin ortasında direk gibi dikilir mi insan?" diye sorduğunda, tam ağzımı açmıştım ki işaret parmağını dudağımın üstüne koyarak susturdu beni.

"Ya da belki ne bileyim sırf tanışmak için yapılmış harika bir plan."

Parmağını çektiğinde,

"Sana meraklı değilim ben be!" diye sesimi yükseltiğimde birkaç kişi bize dönmüştü.

Bize dönen insanlara bakarken,

"Önünüze dönsenize lan." diye söyleyince Çınar, hemen bakmayı kesmişlerdi.

"Tamam artık uzaklaş, Uyuz!"

"Sen iste yeter ki, Küçük Hırçın Kedi'm." dedi gülerek.

Bir kaç adım ilerledikten sonra bir çocuğun yanında durdu, konuşmaya başladılar.

"Çınar ve Kaan. İyi seçim. İlk günden iki kişi vay be! Sırrın ne?"

Sesin geldiği yöne baktığımda, mini şortlu, askılı bir tişört giymiş halinden belliydi okulun sürtüklerinden olduğu.

"Ne anlamadım?" dediğimde gülerek,

"Hiç, tatlı şey. Böyle devam." diyerek uzaklaştı.

Anlamsız bakışlarımla kıza bakarken,

"Adı Ceyda, okulun 1 numaralı sürtüğü. Takma kafana ben Sanem, sende Asel olmalısın." diye konuşan kıza döndüğümde,

"Evet, Asel ben. Takmıyorum aslında, ilk günden bir garip geldi de sadece." dedim gülerek.

*Medya Çınar

Arkadaşlar biraz vote, yorum. Ben yazmaya uğraşıyorum sizde bir 10-15 dakikanızı ayırıp okursanız çok sevinirim.

Dikkat Et!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin