Tehdit edilmiştim. Ben evimde oturup yabancı dizileri takip eden, kitap okuyan bir kızdım. Tehdit benim neyime ya?
Uyuyamıyordum. Fotoğrafı görecek olursa annem ne tepki verirdi bilemiyordum. Vereceği tepkiden değil de Çınar'a ve kendime zarar gelmesinden korkuyordum. Endişeliydim fazlasıyla.
Telefonumu elime alarak tehdit mesajlarını bir kaç kez daha okudum. Tehdit edilmiştim. Uzun süre sevmedim sevmedim şimdi sevince sevdiğim kişiyle tehdit ediliyordum.
Mesaj bölümüne girerek Kaan'ı yazdım alıcı yerine. Uyumuyorsundur umarım.
Gönderilen; Kaan
Kaan?
Gönderen; Kaan
Asel?
Gönderilen; Kaan
Şey..Parti de görüşemedikte. Nasılsın?
Gönderen; Kaan
Anca mı aklına geldi Asel? Yapma be. İyiyim sen nasılsın?
Gönderilen; Kaan
İyiyim galiba. Parti de Çınar'la şey yapınca şey oldu. Ondan seninle şey yapamadık.
Gönderen; Kaan
Parti de Çınar'la öpüşünce onun partneri oldun. Ve benim yanıma gelemedin, değil mi?
Gönderilen; Kaan
Aslında, evet. Neyse ya yarın buluşsak olmaz mı?
Gönderen; Kaan
Neden? Yine mi ekeceksin beni yoksa?
Gönderilen; Kaan
Ah, tabii ki hayır. Öyle düşünme. Ekmeyeceğim.
Gönderen; Kaan
Peki olur. Buluşuruz ya. Nerede buluşalım?
Gönderilen; Kaan
Onu yarın hallederiz tamam mı? İyi geceler :))
Gönderen; Kaan
Peki, sanada iyi geceler. Kendine iyi bak.
Telefonu masamın kenarına bıraktım. Bu iş tamamdı. Bir dakika ya. Yarın gece için Çınar'a söz vermiştim. Off galiba öleceğim. Ona yakın olmak işimi daha da zorlaştıracaktı. Lanet olsun ya. Bayılacağım.
Bu işi uyandığımda halletmek iyi olacaktı. Saatlerdir uyuyamıyordum. Başım çatlıyordu. Şimdi Çınar'la hiç tartışamazdım. Yatağımda rahat bir pozisyon ayarladım. Uyku beni bekle!
Sabah gözüme gelen güneş ışıklarıyla uyandım. Sabah dediğime bakmayın. Öğlendi ve güneş oldukça kendini gösteriyordu.
Yatakta oturur bir pozisyona gelip ayaklarımı sallandırdım. Bakışlarımı duvarda asılı olan saate çevirdim. 12:15'ti.
Gözlerim masada babamla olan fotoğrafımıza kaydı. Çok özlemiştim onu. Eksikti bir yanım o olmadan.
Ellerimin tersiyle gözyaşlarımı sildim.
Unutmam gerekiyordu. Unutmalıydım. Bu acı başka türlü geçmezdi. Geçemezdi.
Yataktan yavaşça kalktım. Lavaboya gidip yüzüme soğuk suyu bir kaç kez çarptım. Üstümde halsizlik vardı. Fazla uyumuştum ve hiç bir şey yapmak istemiyordum. Sadece yatmak ve müzik dinlemek iyi gelebilirdi. Ama Kaan'la buluşacaktım. Çınar'ı kandırmam lazımdı.
Telefonumu alıp Çınar'a mesaj attım.
Gönderilen; Uyuz Çınar
Çınar, kusura bakma ama bu gecede gelemeyeceğim galiba. Üzerimde bir halsizlik var ve kendimi iyi hissetmiyorum çok üzgünüm cidden bak.
Çınar'a mesaj attıktan sonra Kaan'a mesaj attın.
Gönderilen; Kaan
Kaan ben birazdan kahvaltı falan yapacağım. Bizim evi biliyorsan oraya gel beraber gideriz olur mu?
Gönderen; Kaan
Biliyorum canım. Tamam 1 saat sonra gelirim.
Telefonu şarja taktıktan sonra mutfağa gittim.
Kendime sandaviç hazırlayıp servis tabağına koydum. Dolaptan meyve suyunu çıkartıp mavi kupama doldurdum.
Sandaviçi ve kupayı alıp televizyonun karşısına kuruldum. Televizyonda rastgele bir çizgifilm kanalında durdum. Normal kanallarda ciddi anlamda saçma şeyler vardı. Sandaviçi bitirdikten sonra sehpaya bıraktım servis tabağını. Kupamda kalan meyve suyunu da içtim. Odama gidip hazırlansam iyi olacaktı.
Yavaş adımlarla ilerledim odama. Dolabımdan kot tulumumu çıkartıp üstüne de kırmızı bir tişort çıkarttım. Tişortü üstüme geçirdikten sonra kot tulumu giydim. Kaan'ın gelmesine 20 dakika vardı. Kırmızı siyah sırt çantama toka, kulaklık, cüzdan, bileklik vesaire attım. Eyeliner çekmek için boy aynamın önüne geçtim. Dikkatli ve yavaşça çektim eyelinerı. Çantamı da alıp salona geçtim. Şarjda olan telefonumu alıp mesaj var mı diye kontrol ettim. Çınar hem mesaj atmış hem de aramıştı.
Gönderen; Uyuz Çınar
Geliyorum size.
Şu telefonu aç.
Sikerim lan! Aç şunu.
Ulan Asel!
5 dakika sonra oradayım.
5 Cevapsız Arama
Uyuz Çınar