Selamlarrrrr :D Uzun bir aradan sonra yeniden sizlerleyiz. aylardır bölüm paylaşmadığımı farkındayım ve oldukça fazla okuyucu kaybettim ama daha önce de açıkladığım gibi ygs ler lys ler yetenekler binbir türlü sınav yüzünden yazacak zaman bulamadım . Aklıma geldikçe not düştüm şimdi hepsini toplayıp bölümler oluşturuyorum. Önümüzdeki ayı tamamen bölüm yazarak bile geçirebilirim. Neyse çok fazla uzatmak istemiyorum ve sizi tazecik bölümümüzle baş başa bırakıyorum. Şunu da söylemek istiyorum ki büyük bir heyecanla yazdım bu bölümü sezon açılışı gibi bişey oldu yani ndsgdsgdsgdg Lütfen görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın görüşmek üzereeee meleklerrrrr x
Not: Kalp krizi geçirmek isteyenler mutimedia'ya bakabilir dfgdfghdfh
'' Her şeyi aldın mı ? Bir şey unutmadın değil mi ? ''
'' Merak etme ihtiyacın olan her şeyi bavuluna koydum. Ruj, oje , allık ... '' Niall dalga geçercesine makyaj çantamı sallayıp bavula tıkıştırdı. Bense bu hareketine karşılık gözlerimi devirmiştim.
'' Güzel görünmeyi seviyorum tamam mı ? Bu yüzden makyaj çantamı yanımdan ayırmıyorum hayatım.''
'' Her kadın güzel görünmeyi sever ama hepsi bir duvar boyamaya yetecek kadar boya taşımıyor yanında ? '' Bu lafları kırıcı olmadan nasıl söyleyebiliyordu ki ? Bütün gün oturup sadece bana bağırmasını bile dinleyebilirim. Aşk böyle birşeydi sanırım. Sevdiğin kişi ne derse desin, ne yaparsa yapsın ona kızamıyor, her saniyesi kavga ederek geçse bile onunla olmak istiyorsun.
''Hiç de öyle değil. Kadınların %99 'u makyaj yapmadan sokağa bile çıkmıyor.''
''Peki sen neden o %1 ' lik gruba girmiyorsun? Sıradan olmak hoşuna mı gidiyor ? ''
Laf mı soktun şimdi ?
''Şey... Tamam. Kabul ediyorum. Makyaj yapmak hoşuma gidiyor tamam mı? Makyaj yapmadığım zaman kendimi çıplak gibi hissediyorum.''
Kocaman bir kahkaha duymam oturduğum yerde sıçramama neden olmuştu.
''Gülmeyi keser misin Niall ?'' Hala benimle dalga geçmeye devam eden Niall'ın suratına kocaman pofuduk bir yastık yemesi kahkahasını kesmişti. Yastık fırlatma şampiyonasında birinciliğim var benim. Suratına yersin böyle.
''Hiç öyle bakma bunu hak ettin .''
''Pekala. Öyle olsun.'' Niall'ın bu boş sesi beni şaşırtmıştı.
''Niall?.....Bana kızmadın değil mi ? '' Cevap vermeden birşeylerle oyalanıyordu.
''Hadi ama Niall sadece bir yastıktı? Gerçekten kızdın mı yani ?''
''Ben, özür dilerim . Kızacağını düşünemedim sanırım.'' Kendi kendime mi konuşuyorum ben ? Trip atıyorsun yani ?
''Ah Tanrım yapamayacağım.'' Ne dediğini anlamaya çalışarak şaşkın şaşkın suratına bakmaya başladım. Ve meteor sarışınımız her zamanki gibi gülmeye başladı. ''O kadar sevimlisin ki sana kızamıyorum bile.''
''Yine niye gülüyorsun Niall?'' Gerçekten neden hep gülüyor bu çocuk? Hayır, bir gün kalp krizinden öleceğimde ondan söylüyorum.
''Aslında seni kandırıp barışma karşılığında bir öpücük alacaktım.''
''Kızarma hemen sevgili değil miyiz tabi ki öpüşeceğiz.'' -Ah ben seni kaç zilyon defa öptüm bir bilsen. Hala o posterlerin tadı var damağımda.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Çocuklar İçindir
Fanfiction© Tüm Hakları Saklıdır. İçinde bulunduğu nedenlerden dolayı , İstanbul'dan Londra' ya taşınan Lara, 17 yaşına yeni girmiş yetenekli bir lise öğrencisidir. Aynı zamanda hayatını yalnızca hayallere bağlamış karamsar bir genç kızdır da. İyi bir dans...