Önceki bölümün okunma sayısı fazla olmadı ama bi arkadaşımız devamını merak ediyormuş bu bölümü önceden yazdığım için yayımlıyorum biraz uzun olduğunu farkındayım ama sıkılmadan sonuna kadar okuyun lütfen beğeneceğinizi düşünüyorum keyifli okumalar :) -Multimedyadaki yağmur sesiyle okuyun havaya sokuyor :D
''Hatalı olabilirim belki ama bu kaba olmanı gerektirmez.Benim kim olduğumu biliyor musun?'' O lanet olası gözlüklerini çıkarmasan olmaz mıydı salak herif.
İşte tanıdık yabancı yüzünü göstermişti.Küçükçe bir şok geçiriyordum.Çığlık atmamak,ona sarılmamak için kendimi zor tutuyordum.-Aferim sana kızım.Karşında konserlerine gitmek için fırsat aradığın,şarkılarını dinlerken öküz gibi bağırıp ordan oraya koşturduğun,ağladığında ağladığın,güldüğünde dünyalar seninmiş gibi düşündüğün senin için dünyanın en yakışıklı erkeği olan adam duruyor. Ve sen onu tanımıyorsun.Tanımamayı bırak ona küfürler yağdırıyorsun.Çünkü aptalsın.Daha fazla rezil olmak istemiyorsan sus...Sus ama onu tanımıyormuş gibi davranma.Özür falan dile.Hey! Napıyorsun sen Lara? - KAPA ÇENENİ İÇ SES.'''Evet, neydi Henry Styles değil mi?''
''Tanrı aşkına Lara kafa mı buluyorsun ? O Harry...'' -Sam her lafın içine girmek zorunda mısın ?-
''Styles,Harry Styles.Henry değil.''
''Ben arkadaşım adına çok üzgünüm,stresli bi dönem geçiriyor.Ben,Samantha.''
'''Merhaba Samantha.Tanıştığımıza memnun oldum,pek hoş olmasada.'Yüzün gibi isminde çok güzelmiş.''
''Ben,ben teşekkür ederim.Gerçekten büyük bir hayranınım bir imza verebilir misin?'' NE?Bunu adına anti sayfası sayfası açan Sam mi söylüyor.
''Hey baksana madem bu kadar büyük bir hayranımsın sana numaramı vermeme ne dersin.Arada mesajlaşabiliriz?'' Tanrım ciddi olamazsın?Harry Styles çok sevdiğim kuzenime kur mu yapıyor?Birde yemeğe götür istersen.Evlenin falan.Ben hala burdayım millet.Aidan arkadaşlarının peşine takılmasaydı nah konuşurdunuz böyle.
''İşte numaram.Tanışdığımıza memnun oldum,tekrar. Acil bir işim var bu yüzden gitmem gerek. Görüşmek üzere kızlar.Ve gerçekten çok üzgünüm.Yapabileceğim birşey ...''
''Arabana binip uzaklaşman yeterli.'' Niye bu çocuğa kaba davranıyorum ben.Kendine gel Lara.
***
Okulun ilk günü yaşadığımız o olaydan beri Sam, benle fazla konuşmuyordu.Sam'in Harry'e olan hayranlığı artmıştı.Kuzenime neler oldu böyle.O Harry'i hiç sevmez ki.Anti sayfası bile açmıştı.Hakaretler eder,posterlerini karalardı.Oysa ben isterse onun için canımı bile verebilirdim.Ama o beni değil Sam'i beğenmişti.İçime oturuyor.Canımı yakıyor bu. Ya birbirlerinden hoşlanırlarsa ? Kuzenimle-en iyi arkadaşımla-rekabet etmek istemiyorum ama ona karşı yenilmekte istemiyorum.Umarım aralarında birşey olmaz.Sam'le konuştuğumda içim biraz rahatladı.Bana sadece bir kere konuştukları o zamandan beri görüşmediklerini söylemişti.Sam bana yalan söylemezdi.Ben onun kuzeniyim sonuçta ? Bir erkeği -her ne kadar çok yakışıklı ve mükemmel olsada-kendi kanından,hiç bir sır saklamadığı arkadaşına tercih etmezdi.
Bugün bir iş görüşmesine gideceğim ve hazırlanmam gerek.Her ne kadar halam ve eniştem zengin bile olsa çalışmalıydım.Onlara yük olmak istemiyordum.Hem çalışmak iyi gelebilirdi.Kafamı dağıtmak için bir çare olabilirdi.Gerçi görüşmek üzere gittiğim iş çokta güzel değil.Bir eve hizmetçi olmak çokta hoşuma gitmiyordu ama.Ücreti ve çalışma saatleri tam bana uygundu.Çıkmadan önce aynaya baktım.Fazla sade görünüyordum.Sonuçta bu bir iş görüşmesi kötü bir izlenim bırakmak istemem.''Bekletilmeyi sevmiyorum Lara.Biliyorsun.'' Bahçeden evin en üst katına bağıracak kadar sabırsız bu çocuk.'Beni adrese bırakması için Aidan'ın arabasına doğru yürüdüm.'İki dakika sabredemiyor musun Aidan?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Çocuklar İçindir
Fanfiction© Tüm Hakları Saklıdır. İçinde bulunduğu nedenlerden dolayı , İstanbul'dan Londra' ya taşınan Lara, 17 yaşına yeni girmiş yetenekli bir lise öğrencisidir. Aynı zamanda hayatını yalnızca hayallere bağlamış karamsar bir genç kızdır da. İyi bir dans...