Lanet olası arabanın lanet olası sahibi

624 113 26
                                    

Yeni bölüm hazır istek olursa yayınlayacağım ve yorum ya da Vote yaparsanız süper olur  :DSeviyorum sizi muckxYorum luttfeeenn :D 

1 haftanın nasıl geçtiğini gerçekten anlayamamıştım. 2 gün önce Londra Gözü'ne-şu kocaman dönmedolap-gitmiştim sadece.Gezmek için yeteri kadar vaktim olmamıştı.Kimi kandırıyorum ki. Kocaman bir haftam vardı ama ben devekuşu gibi kafamı yastığa gömüp bütün gün uyumuştum.Aidan'ın yakarmalarıyla sokağa çıkmıştım.Aidan,küçükken aşık olduğum ve şuan 18inde olan yakışıklı kuzenim.Ama kendisine Abi denilmesini tercih ediyor tabi.Kanında Türklük var ne de olsa.Bir iki yaş fark etmiyor.Aidan,Sam ve ben aynı liseye gidecektik.Yani ben onlarla aynı liseye gidecektim.Yanımda tanıdık birilerinin olması güzel.Ve Türkçe bilen.Ne kadar çabalasamda yeteri kadar İngilizce konuşamıyorum tabi.Ne yazık ki Aidan benden bir üst sınıfata.Aslında mezun olması gerekirken bir senesini gececi bir serseri olarak harcamış ve son senesini tekrarlamak zorunda kalmış. Sam ise benimle yaşıt yani çoğu dersimiz aynı olacak,sanırım. 

''Bir daha suratıma yastık fırlatırsan,seni o yastığa gömerim pislik.'' Ben ve klasik uyandırma takdiklerim. Bütün gece arkadaşlarıyla takılan,geceden kalma Sam'i uyandırıyorum.Ve bana küfür ediyor.''Şu haline bak.Bir hortlağa benziyorsun.Kalk ve hazırlanmaya başla sürtük.'' Pislik,sürtük. Sam ve ben birbirimizle hep böyle konuşuruz.Aslında bu ne kadar çok sevdiğimiz bir göstergesi gibi.Sadece normal arkadaşlar canım,hayatım kelimelerini kullanıyor o kadar.Biz de normaliz.Evet Anormal.

Sam'i uyandırdıktan sonra yeni hayatımın ilk gününe başlamak üzere hazırlanıyorum. Hayatımın eskisi gibi olmasını istemiyorum.Yine o okuldaki eziş büzüş olmuş,hayalet kız olmak istemiyorum.Fark edilmek,insanlara onlardan biri olduğumu benimde normal biri olduğumu göstermek istiyorum.Fark edilmenin birinci kuralı fark edilecek kadar güzel olmaktır.Bunun için çok şık giyinmeliyim.Siyah.Favori rengim.Hem gizemli  hemde çekici.Yüksek bel kot şort,siyah sade bir bluz ve salaş bir hırka hoş olabilir. Ve tabiki suet çizmeler. Çok zayıf bir bedene sahip değilim yani giydiğim şeylere çok dikkat ediyorum.Kola,cips ve çikolata sağolsun. ''İlk günden geç kalmak mı istiyorsun L?Geciktik.''  Sam'in kolumdan çekiştirerek beni odamdan çıkarmasıyla makyajım yarım kalmıştı.Çantamı kapıp küçük Matty'yi -küçük olan erkek kuzen- öptüm ve okula gitmek üzere yola koyuldum.Aidan ve Sam beni beklemeden çıkmışlardı bile.Peşlerine takıldım ve okula doğru yürümeye başladık.Ve Aidan ne zaman söyleyecek diye beklediğim eleştirisini patlatmıştı.''Boya paletine benziyorsun L.''   Hadi ama Aidan o kadar da değil  sadece allık,biraz ruj ve maskara ve bir de kalem var.Evet az.

''Bence gayet hoş görünüyor.'' Kurtarıcı meleğim Sam.Hep beni savunur.Hem doğru söylüyor.İyi görünüyorum ya. Bunun bir diğer nedeni ise müzikal seçmelerine katılacağım gerçeği.Bir yerden başlamam gerekiyor.Bende okul müzikaline katılmaya karar verdim.Müthiş dans figürlerimle ortalığı kavuracaktım.Evet  yetenek sınavına girdiğim ve müthiş egom sayesinde kabul edilmediğim okul bir dans okuluydu.Türkiye'de böyle şanslar eline pek geçmez.Ama burada yeni bir başlangıç yapacaktım.Ve bu yüzden bugün kimsenin ne görünüşümle dalga geçmesine ne de moralimi bozmasına izin vereceğim.Ta ki o lanet olası Audi R8 Coupe ıslak yollara rağmen süratle giden beni,çarpıp yere düşürene kadar.Lanet olası arabanın lanet olası sahibi arabadan çıkarken ben küfürler yağdırmaya devam ediyordum.Zengin zübbe bir de gözlük takmış.''Ben gerçekten çok özür dilerim bayan,sizi görmemiştim.Kalkmanıza yardım edeyim.''

''Görmedin mi?Aa tamam o zaman önemli değil.''

''Ciddi misiniz?''

''Hayır seni gerizekalı değilim.Salağa falan mı benziyorum ordan?Lanet olası t-shirt ümü bok ettin!''

''Küfür etmeyi kesermisin. T-shirtünün parasını ödeyebilirim.Ya da benimkini alabilirsin.''

''Paranı da t-shirtünüde istemiyorum moron. Defol yeter.''

''Hatalı olabilirim belki  ama bu  kaba olmanı gerektirmez.Benim kim olduğumu bilmiyor musun?''  O lanet olası gözlüklerini çıkarmasan olmaz mıydı salak herif.

 

Hayaller Çocuklar İçindirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin