Tekrardan merhabalar canlarım:D Bu bölüm çok gecikti ve çok kısa oldu farkındayım ama hiç vaktim yok zar zor yetiştirebiliryorum.Bu yüzden biraz kötü olmuş olabilir ama umarım beğenirsiniz.Hikayeye ekşın katmaya çalışıyorum.Geçen bölümde Final yazısından sonra hart ettekler geçirmişsiniz :Dfasafaffdawdfas Beklediğinize değer inşallah :D Keyifli okumalar diliyorum bebeklerim şarkıyı dinlemeyi unutmayın x Bu bölümü kankitoşkoma armağan ediyorum o kendini biliyo :D
Ensemde bir nefes hissettim. Yavaşça arkamı döndüm.Kafamı her çevirdiğimde orada olmak zorunda mısın Harry?
''Şşş'' -Şşş mi?Konuşmasan da olurdu-
İçmiş olmalıydı.Fazlasıyla erkek gibi kokuyordu.Yetişkin bir erkek gibi.Parfümle karışmış olan alkol kokusunu içime çekiyordum.Konuşmama izin vermeden elini dudaklarıma bastırıyordu.Tek elimle kolunu tutuyordum-kaslarını- elini çekmesi için uğraşıyordum.Beni kendine çevirmişti.Bileklerimden tutarak beni duvara yasladı. Gözlerimin içine bakan bakışları dudaklarıma kaydı. Aramızda 3cm bile yoktu.Bedenini ıslak tenimde hissedebiliyordum.Nefeslerimiz birbirine karışmıştı.Bileklerimi tutan ellerini belime doladı.Beni tamamen sarıyordu.Burunlarımız birbirine değiyordu.Kafasını yana eğdi ve gözlerini kapattı.Yavaşça dudaklarıma yaklaştı.Bende ana kapılıp gözlerimi yummuştum.-Yapmak üzere-Sanırım öpüşmek üzeydik.Yani öyle sanıyordum.Tam dudaklarıma yapışacakken gülmeye başladı.Hatta kahkaha atıyor gibiydi.Bense şaşkınlıkla onu izliyordum.
''Ne yani ? Seni öpeceğimi mi düşündün?'' Benimle alay edermişcesine gülüyordu.''Ben Sam'i seviyorum.Seni değil.'' -SENİ DEĞİL!- Bunu yapma Harry.Lütfen.Benden nefret ama onu sevdiğini söyleme buna dayanamam.Senin aşkını kaybedemem.O seni sevmiyor bile.Ben sana aşığım gerizekalı.Neden anlamak istemiyorsun!Bana niye acı çektiriyorsun! Üzülmemi mi istiyorsun! Başardın.Bu kadar şey hissederken susmak çok koyuyor.Senden hoşlanmadığı söylemek çok koyuyor.Seni onunla görmek koyuyor.Ama söyleyemiyorum işte.İstiyorum ama yapamıyorum.Nefret ediyorum!Beni sevmediğin için senden nefret ediyorum Harry! Suratındaki o aptal gülümsemeyi kes artık!İstediğini almadın mı zaten.Niye hala gülüyorsun.Yeterince canımı yaktın. Donup kalmıştım.Konuşamıyordum.Korktuğum başıma gelmişti.Ve havlum düşmek üzeydi.Göz ucuyla çıplak vücudumu süzüyordu.Havluyu elinde tutuyordu.Sanki beni o soymuş gibi hissediyordum.
'' Belki de birkez daha düşünmeliyim ha? '' Bu laftan sonra suratına sert bir tokat geçirmiştim. Gerçekten sertti.Yanağı pembeleşmişti. Bunu beklemiyordu. Ama hâlâ gülüyordu.Dalga geçer gibi gülüyordu.Acımasızca gülüyordu. Elinden havluyu çekmeye çalıştım.Çok sıkı tutuyordu.Bir anda bırakınca duvara çarpmıştım. Canım çok acımıştı.Rencide olmuştum.-Hem fiziksel hem duygusal- Açıkta kalan vücudumu kapatmaya çalışıyordum. Resmen benimle dalga geçiyordu.Bunu yapmasından nefret ediyordum.Hâlâ havluyu düzgünce saramamıştım. Önümden çekilmesi için Harry'i ittim.Daha doğrusu itmeye çalışıyordum çünkü çok güçlüydü. O sırada merdivenlerden gelen ayak seslerinin kime ait olduğunu gördüm.
'' Hey! Ne halt ediyorsun!Ellerini sevgilimin vücudundan çek!'' Niall bize doğru yürürken bir yandan da gömleğini çıkarıyordu. Kolumdan çekerek beni arkasına aldı ve gömleğini verdi. Sanırım onu giymemi istiyordu.
''Birileri kıskanıyor sanırım.'' Harry Niall'la konuşurken alaycı hallerine devam ediyordu.
''Sen sarhoşsun.''
''Biraz içmiş olabilirim.''
''Biraz mı? Dostum. Kör kütük sarhoşsun sen!''
'' Ne kadar içeceğimi sana mı sormalıyım Niall?''
''Kendinde değilsin.Seninle tartışacak değilim. '' Niall sakin konuşuyordu ama kızgın olduğu her halinden belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayaller Çocuklar İçindir
Fanfiction© Tüm Hakları Saklıdır. İçinde bulunduğu nedenlerden dolayı , İstanbul'dan Londra' ya taşınan Lara, 17 yaşına yeni girmiş yetenekli bir lise öğrencisidir. Aynı zamanda hayatını yalnızca hayallere bağlamış karamsar bir genç kızdır da. İyi bir dans...