Prolog

5.4K 244 23
                                    

Volumul I

I U B E S T E - M A

Nu te juca cu iubirea, caci sar putea sa se joace ea cu tine.

_

Distractie , bautura si droguri. Mai pe scurt , viata mea . Multi isi gasesc fericirea in lucruri simple , gesturi si de ce nu , cuvinte . Eu insă prefer sa fumez pentru a gasi fericirea.

Lumea te critica , pentru ceea ce esti , nu pentru ceea ce ai fost de asta m-am schimbat.

Imi aduc aminte cum eram inainte si sincer imi vine să rad. Aveam doar zece ani si lumea isi batea joc de mine. Eram o tocilara . Pe lânga asta pot spune ca am luat in greutate destul de mult in urma aflări unei vesti ce m-a schimbat radical. Parinti mei au murit din cauza unui accident provocat din cauza unor oameni care se pare ca nu îi prea placeau pe parinţii mei . Singura persoana care mi-a fost alaturi este fratele meu Louis.

Asa m-am schimbat . Am inlocuit ochelari cu lentile de contact . Mi-am vopsit parul blond , am aruncat toate hainele demodate si "cuminti" si le-am inlocuit cu unele la moda si vulgare. Pot spune ca machiajul ma schimbat oarecum , niciodata nu mi-am dat seama cat de feminina ma poate face doar putin rimel si un ruj. Cu toate aceste schimbari mai aveam nevoie de una sau doua . Slabitul. Pot spune ca a fost destul de greu pentru mine , stresul ma ajuta foarte mult , iar in fiecare zi auzeam susoteli prin spatele meu.

Asa a trecut un an intreg in care corpul meu a dat jos 50 de kilograme. Niciodata nu mi-am imaginat ca pot arata atat de bine. Forme bine conturate si un corp tras prin ac . Cu toate astea mai aveam ceva de facut , defapt de schimbat si aceea era atitudinea. Acesta a fost cel mai greu lucru din viaţa mea , mai rau decat slabitul. Din timida Cara a aparut sociabila Cara .

Imediat dupa schimbarile facute am devenit populara cele 3 dive care isi bateau joc de mine au devenit cele mai bune prietene. Inainte nu aveam prieteni deloc... Singurul meu "prieten " era un tip caruia ii faceam tema la metematica . Nici macar nu stiam cum il cheama dar acum nu mai e la scoala noastra... Am intrerupt orice relatie cu el imediat ce a vrut sa ma violeze , eram o copila pe atunci nu stiam nimic. Nu imi aduc aminte sa fi avut vreun prieten.

Acum majoritatea timpului mi-l petrec in club , alaturi de baieti si fete . Am avut multe relati de cand m-am schimbat insa niciodata mai mult de atat.Nimeni nu stie ca sunt virgina si cred ca asta este un atu al meu . De 3 ani in coace fac ce vreau . Bineinteles ca fratele meu nu ma scapa din ochii , dar si cand o face, mereu se crede vinovat pentru cum am ajuns . Mie una imi place cum arat sau cum ma comport acum , deoarece simt ca traiesc. Louis , a devenit mult mai protector cu mine de cand parinţii nostri au murit si cred ca are tot dreptul avand in vedere ca atunci cand el e plecat, eu imi chem prieteni acasa , iar el mereu are surprize neplacute . Ar trebui sa ma inteleaga , acum sunt o adolescenta si am nevoie de toate astea. El crede ca am nevoie de un babysitter cat timp e plecat si de fiecare data cand imi spune asta ii reamintesc ca am 17 ani.

Acum nu fac nimic altceva decat sa ma bucur de caldura si de vara , caci da vara a venit .

Credeam ca v-a fi cea mai frumoasa vara din viata mea . Dar stai , tot ce am spus pana acum a fost la trecut , de ce? Pentru ca de o luna , viata mea a devenit un iad , din care nu mai pot scapa. Iadul in care el a devenit stapanul meu.

Da , nu ati scapat de mine , alta carte , alta poveste de data asta cu Liam.

Capitolele vor fi mai lungi , scuzati greselile.

Ely's out.

My Babysitter -In curs de editare-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum