Am aruncat repede scrisoarea iesind din cameră. Trebuie neaparat sa il caut pe Jake. Holurile astea sunt asa lungi si enervante incat uneori chiar te poti pierde. Am ajuns la bar cu chiu cu vai vazandu-l pe acesta supărat. Stătea cu un pahar aproape gol de bautura. Palmele lui erau puse pe fata.Arata necăjit. Si mirosea deparca tot barul se afla in el.
"Hei! Jake." Pun mana pe umărul acestuia. El tresare intorcandu-se.
"Cara... Da?" Murmură acesta cu ochii semi deschisi.
" Crezi ca imi poti împrumuta telefonul tau putin?" Il intreb fiind putin nesigură." Da, sigur." Murmură din nou bajbaind după telefon. Aceasta il scoate din buzunarul de la spate. Ii multumesc cand din cap indepartandu-ma putin de el. Intru pe Google si scriu "DMT" Apoi apas pe una dintre căutări. Raman uimită cand vad despre ce era vorba.
Printre sutele de cuvinte zăresc si efectele negative.
" Este responsabil pentru pierderile de memorie. De asemenea persoanele care nu sunt prezente pe o durata de cateva zile, DMT-ul poate sa creeze in creier o stare de neexistenta care este nepermanenta."Liam gandesc. Dar cine să fi scris asta. Trebuie sa il sun pe Louis sa il asigur ca e bine. Ultimul lucru care ar putea sa să se întâmple este ca fratele meu sa nu fie bine.
Tastez numărul in timp ce ma duc in camera mea. Ce bine. Macar pe asta nu l-am uitat.
După cateva încercări în care Liam nu a raspuns, am vrut să renunt. Apoi a sunat înapoi."Louis!" Spun un sentiment de melancolie incercandu-ma.
"Cara?! Cara slava cerului. Ce faci? Esti bine. " Louis nu se oprestr din a întreba. Mă bufnea plânsul. După tot ce s-a intamplat ar trebui sa ii spun ca am mai fost si drogata?
"Da Louis, sunt bine chiar foarte bine." Spun prinzandu-mi buza de jos cu dintii.
"Sigur? Adică Liam are grija de tine nu? Ma intreaba deparca ar simți că ceva nu e in regula." Da e ok cu mine."
"Cara nu mai pot sa vorbesc acum. Te voi suna eu cand ies de la muncă. Ai grija de tine."
"Ok Louis si tu." Spun închizând telefonul. Oftez. Ma gandesc ca mâine este cursa. Ma bucur ca voi sta pe margine si voi privi decat. Nu am mai asistat la nici o cursa de masini pana acum, ceea ce ar trebui să sa ma faca curioasă, insa asta nu se intampla. Conditia mea din acest moment este foarte scăzută. Am fost îndepărtată de familia mea, Louis, de prieteni. Am fost batjocorită, mintita si chiar si drogata.
Mă întorc observandu-l pe Jake in spatele meu. Acesta ma intrebat de telefonul lui leganandu-se dintr-o parte in alta deabea mai tinandu-se pe picioare. Ii pun brațul in jurul gâtului lui ajutandu-l sa se aseze in pat. Ma pun si eu langa el, dar in fata lui."Cara?" Ma intreaba, iar eu murmur."Esti frumoasa." Ma complimenteaza. Ma face sa rad ca aceste doua cuvinte au fost singurele cuvinte pronunțate corect în ultima oră."Multumesc Jake." Rad.
"Defapt mereu ai fost frumoasa." Continuă sa vorbeasca. " te-ai maturizat mult. Dar problema ta este ca ai slabit, da, Cara tu chiar ai slabit mult." Îl ignor, e brat oricum. "Vino aici." Isi ridica mana facandu-mi semn ca ar trebui sa ma asez langa el. Capul meu se asează pe abdomenul lui. Mâinile lui imi masa părul incet, jucandu-se apoi cu el.
"Cara, mâine e o zi importantă. Ma simt ciudat intr-un fel. Voi fi cu Rebeca in masina. In timp ce Liam va fi singur. Ati doar doua persoane au voie sa concureze. Adică ti-am mai spus o sa fie multa lume, mai multa ca la o petrece..." Vorbea încontinu, dar intr-un fel simțeam că se descarcă. Imi atinge mana simțind cum un mic geamăt ii se infiripa printre buze. Imi ridic capul privindu-l de aproape.
"Nu am mai simtit asta de mult timp. Imi e dor." Nu înțelegeam ce zice, dar eram ocupată de ochii lui. Ma uitam si incercam sa vad mai mult. Dar nu puteam.
"Ce faci?" Se uită nedumerit."Incerc sa te inteleg." Apoi m-am uitat la buzele lui. Un mic semn din nastere. Semana cu o capsuna. Una putin cunoscuta. Mi-am dat seama ca nu ochii ma vor face sa inteleg, ci buzele. " Nu poti." Raspunde scurt incruntandu-se. Degetele mele ii ating semnul. " O sa realizezi multe Cara, voi toti o să realizați. Vino aici." Imi pune mâna pe cap punandu-l înapoi pe pieptul lui.
" Liam,vezi tu, a fost asa mereu. Acelasi rahat de om." Îl simt ca se enervează, dar in acelasi timp simt ca acesta nu e modul lui de a vorbi.
"Concureaza maine doar pentru a lua casa si titlul. Sti Inima Diavolului este situata pe cea mai mare intindere. Poti face orice aici. Ba chiar o poti distruge, iti poti face o afacere, un club spre exemplu. Nu vine nimeni aici si nimeni nu o poate vedea daca nu stie ca exista. Poate nu ai observat, dar e cea mai deasa padure din oras." Trece de la un subiect la altul. Sper ca maine sa ii treaca efectul alcolului. Ma pleznesc mental. Am mai zis asta.
"Cara, orice ar fi nu accepta sa intri in cursa cu Liam. Iti va cere asta, doar ca sa ma enerveze. Ti-am spus este un rahat de om.""De ce te-ar enerva? Adica oricum nu as face asta, dar?" Vorbesc dupa mult timp.
"Pentru ca te-am lasat sa pleci. Erau 4 ani de cand nu te mai vazut si doi in care am inceput sa fiu aici, doar pentru ca eu credeam ca asta inseamna sa fi misto."
Imi doresc sa nu fi fost beat acum.
~
Buna buna ! Inca un capitol si volumul este gata. Nu ratati ultimul capitol in care veti afla toate raspunsurile. Seara frumoasa!
CITEȘTI
My Babysitter -In curs de editare-
RomanceMY BABYSITTER Volumul I : Iarta-ma Dupa moartea parintilor ei, Cara Tomlinson(Cara Delevingne) trece printr-un vârtej de transformări. Schimbarea pentru ea e ca a tuturor adolescentilor ''tare'', dar nu asta crede fratele ei, Louis (Louis Tomlins...