"Nu lovi niciodata o femeie, caci vei mai inceta sa fii barbat si vei deveni o jigodie, chiar si pentru copiii tai. Ei nu vor uita niciodata ca ai batut-o pe mama lor.."
_
_
_
''Trrr'' . Si asta este alarma mea nenorocita . Buna dimineata soare , zic eu in gand . Casc usor de cateva ori apoi ma rostogolesc ca un copilas pana la telefon pentru a opri alarma. Acum ca scoala s-a terminat am uitat sa o dezactivez . Stiti melodia de la Samsung? Da. Ea imi face viata un calvar.
Lumina orbitoare ce se infiripa prin jaluzelele mele viu colorate, ma facea sa raspir usurata. Asta numesc eu viata , fara liceu. Ziua in care nu este nevoie sa ma mai vad cu toti idioti , ziua in care fratele meu va pleca pentru a incepe munca undeva departe , iar eu voi fi nevoita sa locuiesc singura cateva luni .Asteptam de mult asta.
M-am ridicat din pat calcand usor pe parchetul rece. Mainile mele firave au deschis dulapul luand de acolo o pereche de pantaloni scurti si un tricou. Ma imbrac rapid indreptandu-ma spre baie. M-am oprit in dreptul oglindei privindu-ma. Mainile mele s-au asezat pe chiuveta sufland usor suvitele de par care imi intrau in ochii.
O noua zi , o noua eu. Zambesc slab cand vad in oglinda fata de acum cativa ani. Parul brunet tuns scurt imi scotea fata plinuta in evidenta. Ochelari mari cu rama roz aratau ca mai am mult pana voi ajunge la pragul maturitati. Si corpul. Corpul gras in care deabea incapeau hainele. Ghiozdanul meu era plin cu diferite dulciuri sau mancare. Imi aduc aminte una din cele mai groaznice amintiri ale mele din clasa a opta .
In urma cu cinci ani:
Cea mai importanta zi din viata mea a fost distrusa. Banchetul din clasa a opta tocmai ce incepuse. Nimeni nu vorbea cu mine , eram invizibila. Era adevarat , toti colegi mei erau frumosi . Fete care mai decare cu rochi scurte si colorate , machiate si cuafate intr-un fel frumos. Eram singura care purta o rochie lunga si neagra , asta doar pentru ca ma facea mai slaba. Nu purtam tocuri deoarece nu as fi putut merge pe ele , picioarele mele grase nefiind capabile de asta.
Stateam la masa pe unul din scaune , mancand din tortul servit de oameni de acolo. Mi se acrise de la atatea dulciuri , pur si simplu simteam cum o sa explodez. Am simtit un nod in gat , mana mea prinzand paharul cu apa de pe masa.
''Uitati-va aici , micuta sau ar trebui sa zic dolofana Cara si-a facut aparita'' Spune Ashley gesticuland ciudat. Ma simteam ca ultimul om de pe planeta.Vorbele ei i-au facut pe restul sa isi indrepte privirea spre mine . Toti razand de fata mea.
M-am ridicat de pe scaun alergand cat de repede puteam pana la baie. Auzeam in spatele meu cele mai urate vorbe. Am trantit usa de la baie inchizandu-ma acolo . Lacrimile imi curgeau suroaie din ochii la vederea mea.
Eram grasa urata si neatragatoare , nu e de mirare ca nici un baiat nu vorbeste cu mine. Mi-am sters lacrimile iesind din locatia respectiva prin spate.
Acolo erau mai multi baieti , se pare ca cel de sus nu tine cu mine . Insa acestia erau ocupati de un pusti , batandu-l. Chiar as fi vrut sa fiu el , era atat de slab incat si vantul il putea misca din loc. Il stiam pe baiat. Eram prieteni inca din clasa intai.
"Hei nenorocitule." Am spus. "Lasa-l in pace sau Louis va aparea aici si va avea grija de voi." M-au enervat rau. Spre surprinderea mea, ei au plecat fara sa zica nimic. Intradevar, fratele meu poate fi dur uneori.
"Cara." Sopteste el ridicandu-se. "Multumesc." Imi zambeste sarmant.
"Cu placere." Ii raspund la fel de frumos. " Haide! Louis trebuie sa vina."L-am sunat pe Louis sa vina sa ne ia si am astepta acolo pana cand a aparut.
In prezent.
CITEȘTI
My Babysitter -In curs de editare-
RomanceMY BABYSITTER Volumul I : Iarta-ma Dupa moartea parintilor ei, Cara Tomlinson(Cara Delevingne) trece printr-un vârtej de transformări. Schimbarea pentru ea e ca a tuturor adolescentilor ''tare'', dar nu asta crede fratele ei, Louis (Louis Tomlins...